Koivusalo ja Hallikainen
Mitä ajatuksia tai muistoja aikoinaan Tuttu Juttua juontanut miesvaljakko ja heidän totaalinen välirikkonsa sinussa herättää?
Saa nähdä katoaako tämäkin viestiketju "mystisesti" bittiavaruuteen kuten ilmeisesti kolme aiempaa samaa aihetta käsitellyttä keskustelua vuorokauden sisällä. Alkaa jo itseäkin ihmetyttää mitä kummaa tämän kaiken taustalla oikein on, kun sitä niin kovasti yritetään hyssytellä...
Kommentit (52)
jos vihjaillaan homoksi vaikka mitään todisteita ei näytä kenelläkään olevan!
ketjujen katoamista. Joku kysyi - ihan asiallisesti, että oliko miehillä keskenään suhde.
Mielestäni se ei ollut syyttelyä tai mitään, poistaminen oli homofobiaa.Täällä vaan mietitään, että miksiköhän oli tullut välirikko, ei sellainen ole mielestäni syynä poistamiseen.
Tässä on jotain hämärää nyt taustalla.
Ilmeisesti jomman kumman lähisukulaiset käyvät ilmoittamassa asiattomista viesteistä (ilman konkreettista syytä) ja niin viestiketjut poistetaan. Ihmettelin jo aiemmin sitä, että esim. Johanna Tukiaista saa kyllä arvostella, jotkut tekevät sitä vieläpä erittäin törkeästi, mutta esim. Hallikaisesta ei saisi edes keskustella. Todella omituista!
puhumalla sellaisia että Voi tätä heteroiden piinaa kun joutuu asumaan laivalla samassa hytissä pitkiä aikoja (keikkailivat siis laivalla). Tapasimme Joelin kanssa kun molemmat oli häämatkalla ja siitä lähtien olimme ylimmät ystävykset, häämatkalla melkein vaimoja otti päähän kun meillä oli niin hauskaa. Ja niin edelleen.
Henk. koht. en usko että heillä on ollut suhde. Jos olisi, tuskin Koivusalo olisi tuollaisia puhunut. Eiköhän se olisi pysynyt äärimmäisen hys hys.
aiheesta. Olen tehnyt useamman ilmoituksen aiheettomista viesteistä tämän aiheen tiimoilta. En ole kummankaan henkilön lähi- enkä kaukaisempikaan sukulainen. Olen vain suivaantunut siitä, että tongitaan monenlaisia asiattomia spekulaatioita ja levitellään huhuja, mitkä eivät mitenkään voi pitää paikaansa. Huhujen levittäjät voisivat keskittyä omaan elämäänsä ja jättää kyseisten henkilöiden asiat rauhaan.
aiheesta. Olen tehnyt useamman ilmoituksen aiheettomista viesteistä tämän aiheen tiimoilta. En ole kummankaan henkilön lähi- enkä kaukaisempikaan sukulainen. Olen vain suivaantunut siitä, että tongitaan monenlaisia asiattomia spekulaatioita ja levitellään huhuja, mitkä eivät mitenkään voi pitää paikaansa. Huhujen levittäjät voisivat keskittyä omaan elämäänsä ja jättää kyseisten henkilöiden asiat rauhaan.
Sillä nykyaikana tongitaan kaikkea ja ruoditaan sitäkin enemmän. Ei kukaan ole täällä herjannut. Eikä edes vihjannut homoiksi, vaan kysynyt asiaa - poistettu viesti.
Turhaan sinä tuulimyllyjä vastaan taistelet. Älä lue näitä ketjuja, jos eivät miellytä.
En usko heillä olleen keskenään suhdetta, mutten ihmettele, että joku on voinut käsittää näin.
Jokaisen ihmisen teoilla on merkitystä. Meidän tulee rakastaa, ei puhua pahaa muista. Raamattu sanoo: "Toinen toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne".
Tällä palstalla spekuloidaan ja pohditaan asioita sekä keskustellaan monista julkisuuden henkilöistä. Miksi Hallikainen tai Koivusalo olisi tämän yläpuolella? Miksi esim. Hallikainen ansaitsisi erikoiskohtelua, erityisesti kun suoranaisia herjauksia ei kukaan edes ole esittänyt, vain kysymyksiä? Vain siksikö, että hän on siirtynyt viihdemusiikista hengellisen puolelle? Joku himo-uskovainen tai vaihtoehtoisesti Jokken iki-fani on ottanut tehtäväkseen "kuurankukan" suojelemisen "kaikelta pahalta" tai paremminkin ehkä kaikelta itse pahaksi tulkitsemaltaan? No huh huh. Rauhoitu hyvä ystävä! Sähän vain pahennat tilannetta tietämättäsi tuolla tavalla.
Itse en osaa ottaa kantaa kaverusten välirikkoon, kun en asiasta mitään tiedä. Enkä usko, että heillä olisi mitään kaverisuhdetta syvempää koskaan keskenään ollut. Omituiselta silti tuntuu, että välit ovat niin tulehtuneet, ettei edes puhumaan pystytä. Tuntuu jotenkin ihan käsittämättömän lapselliselta touhulta, erityisesti aikuisten miesten toteuttamana. Monesti äkillisen hengellisen herätyksen kokeneet alkavat ylenkatsoa maallisempia kavereitaan ja näiden paheellista elämäntapaa. Ehkäpä elämän arvot eivät vain enää kohtaa? Arvostavat tätä nykyä hieman erilaisia asioita?
Jokaisen ihmisen teoilla on merkitystä. Meidän tulee rakastaa, ei puhua pahaa muista. Raamattu sanoo: "Toinen toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne".
Eli - TADAA - hengellisistä joukoista näemmä löytyi tämäkin kivien heittelijä. Take a chill pill.
Etpäs ole puolustanut samalla aktiivisuudella esim. Johanna Tukiaista. Eikö se jos mikä olisi rakastavaa ja todellista lähimmäisen rakkautta? Vai puolustatko tosiaan vain "omissa joukoissasi seisovaa"?
Etpäs ole puolustanut samalla aktiivisuudella esim. Johanna Tukiaista. Eikö se jos mikä olisi rakastavaa ja todellista lähimmäisen rakkautta? Vai puolustatko tosiaan vain "omissa joukoissasi seisovaa"?
monesti julkisuudessa tuonut esiin. Rukoilen hänen puolestaan ja toivon todella hänelle kaikkea hyvää elämässään. Toivon myös, että media ja koko Suomen kansa rakastaisi häntä eivätkä puhuisi hänestä pahaa takanapäin. Hän tarvitsee tukea, ei pilkkaa.
ovat julkisuuden henkilöitä. Itse julkisuuteen halunneita ja julkisuudella eläviä. Ei heidän elämänsä spekulointi täällä av-palstalla mikääm rikos ole.
monesti julkisuudessa tuonut esiin. Rukoilen hänen puolestaan ja toivon todella hänelle kaikkea hyvää elämässään. Toivon myös, että media ja koko Suomen kansa rakastaisi häntä eivätkä puhuisi hänestä pahaa takanapäin. Hän tarvitsee tukea, ei pilkkaa.
Sehän on yhtä tehokasta kuin vastatuuleen huutaminen. Jumala ei sinua auta, eikä liioin tukiasta tai hallikaista, koko jumaluuttahan ei edes ole.
ovat julkisuuden henkilöitä. Itse julkisuuteen halunneita ja julkisuudella eläviä. Ei heidän elämänsä spekulointi täällä av-palstalla mikääm rikos ole.
ennenkuin kirjoitat mitään. Mieti, mikä on sinun motiivisi kirjoittaa. Kirjoitatko rakkauden pohjalta? Noudatatko hyviä tapoja? Teetkö niinkuin haluaisit sinulle tehtävän?
ennenkuin kirjoitat mitään. Mieti, mikä on sinun motiivisi kirjoittaa. Kirjoitatko rakkauden pohjalta? Noudatatko hyviä tapoja? Teetkö niinkuin haluaisit sinulle tehtävän?
Mutta ei minua kiinnosta jos kirjoittaa, koska ovat itse julkisuutensa valinneet, toinen vielä lypsänyt sitä ristin kanssa.
Haukkukaa vapaasti, olkaa hyvä.
No Tuksu nyt on Suomen tunnetuin näennäis-uskovainen. Ts. usko tulee esiin vain teatraalisissa puheissa, mutta käytännön valinnat ja arki puhuvat karua kieltään. Vai kuinka uskovaista on käyttää lääkkeitä ja alkoholia sekaisin ja tanssia vartalo paljaana miehille rahasta? Uhata lähiperhettään ja ex-puolisoaan palkkamurhaajilla? Uhkailla itsemurhalla? Toivottavasti sinun uskosi tulee esiin myös muualla kuin täällä AV-palstan valikoiduissa kannanotoissa. Se todellinen usko kun mitataan aina sydämessä ja niissä todellisissa arkipäivän teoissa, ei keskustelupalstoilla asiattomien viestien valikoiduilla ilmoittamisilla.
Mitä rukous auttaa? Sehän on yhtä tehokasta kuin vastatuuleen huutaminen. Jumala ei sinua auta, eikä liioin tukiasta tai hallikaista, koko jumaluuttahan ei edes ole.
No Tuksu nyt on Suomen tunnetuin näennäis-uskovainen. Ts. usko tulee esiin vain teatraalisissa puheissa, mutta käytännön valinnat ja arki puhuvat karua kieltään. Vai kuinka uskovaista on käyttää lääkkeitä ja alkoholia sekaisin ja tanssia vartalo paljaana miehille rahasta? Uhata lähiperhettään ja ex-puolisoaan palkkamurhaajilla? Uhkailla itsemurhalla? Toivottavasti sinun uskosi tulee esiin myös muualla kuin täällä AV-palstan valikoiduissa kannanotoissa. Se todellinen usko kun mitataan aina sydämessä ja niissä todellisissa arkipäivän teoissa, ei keskustelupalstoilla asiattomien viestien valikoiduilla ilmoittamisilla.
Kun hän on sanonut että hän on uskossa, hän silloin on uskossa. Jumala näkee sydämeen, emme me ihmiset. Uskossa oleminen on sitä, että on ottanut Jeesuksen Vapahtajakseen, syntiensä anteeksiantajaksi. Minä en lähde kenenkään ihmisen elämää ja tekoja arvioimaan julkisella keskustelupalstalla. Jos jotakuta tulee nuhdella teoistaan, se tulee tehdä ensin kahden kesken. Ei missään nimessä julkisella keskustelupalstalla.
tai kohta on av-mammat telkkarissa pyytämässä anteeksi.
Jokin tässä nyt mättää.
Tuota välirikkoa en sen sijaan ihmettele.