Kokemuksia satulatuolista?
Säästäisikö selkää ja hartioita? Mistä ostit ja mitä maksoit?
Kommentit (38)
Mulla on human tool "kannettava" satulatuoli ja se on todella hyvä. Hintakaan (noin 150e) ei ollut niin paha kuin vaikka sallissa. Olen opiskelija ja parasta on juuri se, että voin ottaa tuolin myös kirjastoon yms. mukaan.
Pöytä jää matalaksi, mutta no problem, pieni lehtipino vaan alle.
Olen entinen ratsastaja joten istunta-asento on tuttu. En tiedä millaista on istua ellei ole aikaisemmin ratsastanut, mutta itselleni asento on siis luonnollinen ja ei kiinnitä niin huomiota.
Kärsin selkäkivuista ja minulla on aikas huonot vatsalihakset eli toivon tämän auttavan.
Mä olen ammatiltani silmälääkäri ja työtuolina mulla on satulatuoli. Ihan sellaisen kokemuksen aattelin vaan jakaa, että keväällä laitoin lämpimän sään kunniaksi oikein mekon päälle ja alle ohuet, ihonväriset sukkahousut. Kuinka ollakaan mekko olikin aika liukas ja noussut vähän turhan ylös. Siinä satulatuolilla eestaas mennessäni ihmettelin, että mitäs se potilaana ollut papparainen kovasti katselee alaviistoon. Ei varmaan olisi tarvinnut enää kirjaintaululla testejä tehdä, sen verran oli katse tarkkaavainen :D Että varokaa hameidenkäyttäjät kun käännytte sieltä työpöydän alta pois :D
Mulla on töissä Salli, missä on rako keskellä. Aluksi puutui perä ja jalat, mutta vain ekan viikon. En antaisi tätä mistään hinnasta pois.
Harmi, ettei työpaikat käytä salleja yms. enemmän. Tulisi kaikille etuja - vähemmän sairauspoissaoloja ja työntekijöille litteämmät vatsat kun vatsa ja selkä ovat istuessa käytössä.
Satulatuolien markkinointi on ihan vitsi. Netissä kiertää ihan hulvaton sallin markkinointivideo englanniksi ja olin varma, että se on vitsi, kuinka ollakkaan se video löytyy vielä jonkin aikaa sitten sallin nettisivuilta. AHHA