Moi! Miksi kaikki käy Stockmannilla? Onko se hienompaa kuin käydä Prismassa?
Kommentit (81)
Stockalla on isot valikoimat ja hyvät palautusoikeudet (en yleensä ota lapsia mukaan vaateostoksille vaan sovitan kotona ja palautan jos ei sovi), paitsi että nuo palautusoikeudet ovat levinneet jo muihinkin kauppoihin.
Ostin juuri lapsille talvikengät. Esikoinen sai sovitella monia kenkiä ja tykkäsi eniten Kuomista. Kuomat maksoivat Stockalla 55€, Anttilassa 40€, Prismassa 35€!!! Kannattaa kyllä tarkkaan miettiä, viitsiikö maksaa Stocka-lisää, koska sitä todella on monissa tuotteissa.
ja asutaan viiden minuutin kävelymatkan päässä Stockalta. Pitäisikö meidän mielestäsi ostaa auto, jotta pääsisimme edullisimmille ostoksille Prismaan? Hienostelulla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, päin vastoin.
Toki Prisma on itseäni lähempänä kuin Stocka.
Hgin keskustaan kun suuntaan niin menen Sokokselle enkä Stockalle.
S-etukortti kaupoissa kun tulee käytyä muutenkin eniten.
paskat popot jalkaansa. Kiesus. Eihän ne pidä vettä ja toisekseen ovat todellakin huonot jalalle. Mä ite maksan muuten mieluusti Stocka-lisää siitä, että siellä on ammattitaitoinen myyjä, joka mm. kertoisi, ettei Kuomat todellakaan ole hyvät ainoiksi kengiksi - tosin epäilen, että nuo 55 euron Kuomat olivat jotkut muotoillut Kuomat, eikä niitä pötkö-Kuomia, kuten ne Prismasta hankkimanne.
ja samaan hintaan millä saaPrismasta hunajamarinoitua broileria niin Stokkalta hiukan laadukkaampaa ja maukkaampaa.
ja samaan hintaan millä saaPrismasta hunajamarinoitua broileria niin Stokkalta hiukan laadukkaampaa ja maukkaampaa.
Stockalla paskakin maistuu paremmalta, etenkin kun se paketoidaan eri paperiin.
se Ellen Svinhuvud -kakkujupakka päättyi?
ja valiolaisia näiden Prismojen myötä.
Oli varmaan edellispäivänä jauhettua tai viikon vanhaa jota myyydään mummoille tuoreena. Sen koommin ei ole sitä Stockalta ostettu vaan aina nenän edessä paistista jauhettua. Muuten kyllä ostan kaikenlaista sieltä. Valikoima on herkussakin nykyisin ihailtavan laaja. Ja kosmetiikkaosastolla käyn pelkän tunnelman takia. Minusta on ihana kuvitella kuinka naiset vaelsivat siellä "kojujen" välissä jo sata vuotta sitten. Ei tarvitse aina edes ostaa mitään, käyn vaan haistelemassa sitä fiilistä ihan ohimennen.
Stocka on ahdas ja epäsiisti ja epäkäytännöllinen paikka.
ei ole esim. juustotiskiä, YSL:n valokyniä tai cashmere-neuleita. Eli stockalta haetaan erikoisempaa tavaraa kuin lähimmästä isosta marketista.
Prismassa (Viikki/Hki) käymme tosi harvoin, koska siellä on vaan sitä bulkkikamaa ja sinne pitää mennä autoll. Useimmiten asioimme k-supermarket Musta Pekassa koska se on lähempänä, ei tarvitse autoilla ja valikoima on PALJON laadukkaampi ja isompi kuin (lähi)Prismassa, saa esim. parempia kahvilaatuja, pienten valmistajien tuotteita, laajempi leipävalikoima jne. Prismassa määrät on suuria, mutta valikoima paljon suppeampi.
Stockalta sitten haemme muutamia tuotteita joita tuolta k-kaupastakaan ei saa, esim. lempiteetämme ja -keksejämme, joitain mausteita yms.
Ensinnäkin en ikinä osta Prismasta tai Anttilasta itselleni vaatteita tai kenkiä, koska siellä ne on mun mielestä ihan retkuja. Tästä varmaan moni mamma pillastuu, mutta se on minun mielipiteeni! En osta ikinä vaatemerkin takia, vaan mallin ja kankaan takia. Haluan että vaate pysyy kuosissaan ja malli täytyy olla pukeva. Toisekseen olen aina itse ainakin saanut Stockalla hyvää palvelua, ja esim. joulukoristeet ja sisustusjutut on myös minun mielestäni sielä paremman näköisiä ja laatuisia. (tuli vaan mieleen kun joulu on parin kuukauden päässä) Bogin vaatteet (Stockan oma vaatemerkki lapsille) on kuin tehty suomalaislapsen mitoille, koska lapseni on harteikas ja isokokoinen, vaikka onkin normaalipainoinen. Isäkin kun on entinen, isokokoinen urheilija, ja lapsi häneen tullut.
Ja ostan paljon myös Herkusta, koska siellä on todella hyvä valikoima, ja esim. pihvilihat aivan ihania, samoin kuin salaatit ja palvelupisteen leivät. Stockalla on monin verroin paremmat valikoimat kuin muualla vastaavan kokoisessa paikassa. Ostan sieltä viherkasveista huonekaluihin. Luulen, että suurin osa näistä Stockka vihaajista kokevat sen jotenkin eliittipaikaksi,ja siitä tämä inho. Valitettavasti Stockka on ihan piskuinen, ja nuhruinen kun vertaa esim. Lontoon tai Pariisin tavaratalovalikoimaan... Eikä siis todellakaan näihin verrattuina mikään eliitti/snobipaikka...
Stockan Herkku keskustassa on ainoa kunnollinen ruokakauppa koko maassa! Tuolta näyttävät kunnon kaupat ulkomaillakin, valinnanvaraa ja palvelua riittää. Toki minä Prismassakin käyn, mutta jos tahdon viihtyä ostoksilla ja hemmotella aistejani, valitsen Stockan.
Emme omista autoa, joten Prismat yms. ei tule kyseeseen.
Stockalla on hyvä palvelu ja valikoima, en pidä sitä kalliimpana kauppana kuin muut.
Stockan herkku on hyvä mutta edellisen kirjoittajan mainitsema Musta Pekka on myöskin erittäin jees.
Turha sitä on kierrellä, Stocka on ainut putiikki josta voi käyttää nimitystä kauppa! Ekat käy Prismassa, toiset siellä missä haluaa...mutta eihän kaikki voi tienatakkaan yhtä paljon sehän olisi kommunismia. =)
on näppärästi työpaikan vieressä, mutta kallis kauppa se on. Kaikki keskihintaiset meikit (Loreal ym.) ovat edullisempia marketeissa, ja kallimmat merkit (Lancome ym.) Suomessa paljon kalliimpia mitä ulkomailla -> ostan harvoin Suomesta.
Vaatteet ovat laadukkaita, mutta samoja merkkejä myydään muissakin kaupoissa, ja osa ihan halpoja merkkejä kuten Vero Moda. Ja tässä sama juttu: en ymmärrä miksi maksaa merkkivaatteesta "suomi-lisää" kun tismalleen samoja vaatteita saa ulkomailta paljon edullisemin -> ostan merkkivaatteet lähinnä ulkomailta, missä moni "merkkivaate" on lähes "markettivaate".
Hammastahant ym. ostan marketeista tai ihan halpakaupoista tyyliin "halpa-halli" missä edullisempia kun Stocalla.
En ole paikkauskollinen kauppojen ja markettien suhteen. Käyn siellä, missä milloinkin huvittaa. Jos etsin jotain tyylikkäämpää vaatetta tai asustetta, poikkean melko varmasti Stockalla muiden putiikkien ja puljujen ohessa. Mulle se on aina ollut yksi ostospaikka muiden joukossa.
Stockan Herkku keskustassa on ainoa kunnollinen ruokakauppa koko maassa! Tuolta näyttävät kunnon kaupat ulkomaillakin, valinnanvaraa ja palvelua riittää. Toki minä Prismassakin käyn, mutta jos tahdon viihtyä ostoksilla ja hemmotella aistejani, valitsen Stockan.
Mikäs tässä Stockan herkussa on niin erikoista?
Mitä sellaista te oikein ostatte sieltä mitä muualta ei saa?
Itse pidän sitä todella ahtaana ja pienenä paikkana suhteessa siihen kuinka suosittu se on.
Ja en minä nyt mitään kovin erikoista sieltä ole löytänyt.