Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako pajunkuorishampoo todella täiden ehkäisyyn?

Vierailija
04.11.2010 |

Vuoden kolmas täitartunta iski tänään ja olo on epätoivoinen! Apteekissa kauppasivat täimyrkkyjen ohella pajunkuorishampoota, jonka pitäisi ehkäistä tartuntoja jatkossa. Ostin putelin, mutta näyttää hieman epäilyttävältä luontaistuoterohdolta, joten tehoaakohan se todella..? Onko kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsin tietoa täitartunnasta/täiseulasta.

Minulla on kolme lasta; ekaluokkalainen, eskerilainen ja kotihoidossa oleva. Koulusta on tullut niitä täilappuja, minun lapsillani täitä ei ole todettu. Minulla itselläni on kuitenkin nyt hillitön kutina niskassa! Mihin voisin mennä pääni tarkastuttamaan? Tekevätkö kampaajat "täitarkastuksia"? Vai menenkö lääkäriin? Minulla ei ole koskaan täitä ollut, ja PELKÄÄN!

Vierailija
2/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat jonkun ison paperin ja levität sen pöydälle.

Kampaat paperin päällä hiuksia pää alas päin.

Kyllä niitä täitä tai munia paperille tipahtelee jos niitä päässäni on. Täikampa olisi paras, sellainen rautakampa, jossa pitkät piikit. Saa ostaa apteekeista erikseen. Mutta nyt alkuun tavallinenkin kampa käy.

T. täitä myös omasta päästään löytänyt (yök!)

etsin tietoa täitartunnasta/täiseulasta.

Minulla on kolme lasta; ekaluokkalainen, eskerilainen ja kotihoidossa oleva. Koulusta on tullut niitä täilappuja, minun lapsillani täitä ei ole todettu. Minulla itselläni on kuitenkin nyt hillitön kutina niskassa! Mihin voisin mennä pääni tarkastuttamaan? Tekevätkö kampaajat "täitarkastuksia"? Vai menenkö lääkäriin? Minulla ei ole koskaan täitä ollut, ja PELKÄÄN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen illalla apteekista hakemaan sellaisen kamman.

-margit-

Vierailija
4/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojilta voisin vetäistä koneella melko lyhyeksi, mutta auttaako se ehkäisemään tartunnat? Ainaki löytyis helposti :D

Vierailija
5/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hiusten pituus on alle puoli senttiä, täit eivät pysy elossa.

Vierailija
6/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle sentin mittaisessa hiuskuontalossa täi ei viihdy.

Meillä leikattiin toissakesän alkaessa melkein kaikille siili, keskimmäinen poika ja nuorin tyttö kieltäytyivät kunniasta (heille leikattiin polkkatukkapituuteen, oman toiveen mukaan), mutta muuten oltiin siiliperhe.

Ja eipä ollut täitä enää.

Sellaista myrkkyä se täishampoo on, että jos luonnon"huttua" tarjotaan, kannattaa kokeilla. Voi olla huuhaata, mutta toisaalta, jos pääsee täistä siten eroon... kyllä minulle kelpaisi.

Itse olen kyllä siilitukan kannalla, jos vaan perheenjäsenillä kantti kestää.

Vierailija
7/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hiusten pituus on alle puoli senttiä, täit eivät pysy elossa.

Meillä on ehkä parturipäivä :)

Oli tullut viesti Täiden esiintyvyydestä. ei siis suoraan sanottu onko niitä vai ei, mutta kuiten en millään haluais aloittaa sellaista pesu ja siivousoperaatiota...

Vierailija
8/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minä ostin sellaisen myös viime vuonna kun oman lapsen luokalla oli täitä. Ei tarttunut meille mutta en tiedä oliko shampoon ansiota vai pelkkää tuuria.

Olen kuitenkin taas valmis sitä tarvittaessa ostamaan.

Vierailija
9/9 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rausch Pajunkuori shampoolla on täiden tarttumista ehkäisevä vaikutus. Teho perustuu tuotteen tervamaiseen tuoksuun, jotta täit karttavat."

Halvemmaksi tulee perinteinen tervashampoo jos pelkkä tervanhaju on se juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä