Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa...olisin pian äitiyslomalla ellen olisi saanut keskenmenoa.

Vierailija
26.10.2010 |

Niinpä niin, äitiyslomani olisi alkanut ihan pian ellei np-ultrassa olisi kuukausia sitten huomattu pienen vauvanalkuni kuolleen paria viikkoa aikaisemmin. Melkoinen shokki se oli. Minulla kun ei ollut mitään oireita keskenmenosta. Sain lääkkeet, jotka eivät toimineet ja jouduin kaavintaan. Olemme yrittäneet uutta raskautta, mutta ei vaan tärppää. *huokaus*

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vielä tärppää.2

Vierailija
2/11 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päivääni piristyttäisi kolmoset sekä kaksoset...

Tai no ehkä jos jommat kummat olisin saanut tähän maailmaan niin toisia ei varmaan olisi enää yritetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vielä tärppää!! Raskastahan se on..:( Tätä on helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritä piristyä, surullinen mielesikin voi vaikuttaa asiaan..

Itse juhlisin pian vauvani 2-vuotissynttäreitä, jos olisi silloin alussa tärpännyt.. Mutta vieläkin ilman vauvaa..:(

Vierailija
4/11 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis tänään ollu LA jos ei olis kesken menny.. Ei kans mitään tietoa ollut tapahtuneesta ja lääkkeellisesti tyhjennettiin (ei kyl tyhjentyny kokonaan ku vast seuraavien menkkojen aikaan)

Vierailija
5/11 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua pientä *halii*

Älä stressaa, vaan anna kehollesi aikaa toipua. Tiedän tunteen. Minä luulin n. 5 vuotta sitten, että jään ä-lomalle. En ole jäänyt vieläkään.

Vierailija
6/11 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon tunteen. Sen jälkeen olen saanut yhden lapsen ja toinen syntynee noin kuukauden päästä. Monta surullista hetkeä vietin miettien miten maha olisi kasvanut ja miten vauva olisi syntynyt. Toivottavasti pian tärppää.

Vierailija
7/11 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin olisi ensi viikolla LA, jos ei olisi mennyt kesken.

Olen pahoillani sun puolestasi, mutta koeta saada lohtua edes siitä ajatuksesta, että meitä saman kokeneita on paljon muitakin! Tsemppiä ja toivottavasti pian tärppää!

Vierailija
8/11 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaverin lapsi syntyi keskosena ja kuoli pian sen jälkeen, mutta työkaveri oli kuitenkin äitiyslomalla ihan täyspitkän ajan. Vähän outoa, mutta ilmeisesti lakisääteistä, eli kun on synnyttänyt saa äitiysloman vaikka ei oliskaan lasta mitä hoitaa.

Vierailija
9/11 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli AP ei tosiaan ole oikeutettu äitiyslomaan. Voimia silti AP:lle.

Itsekin olen 2 keskenmenoa kokenut...

Vierailija
10/11 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen sisko oli samaan aikaan raskaana. Lasketuissa ajoissa oli vaan 3 vrk eroa. Nykyään aina miehen siskonpojan synttäreillä ja joskus muutenkin, kun näen poikaa, tulee mieleen, että tuon ikäinen mun oma lapsi nyt olisi. Toivottavasti teillä tärppää pian uudelleen eikä mene sitten kesken!

Vierailija
11/11 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

la. olisi ollut 2.1-11.

Ultrassa huomattiin alkion kehityksen pysähtyneen paria viikkoa aikaisemmin ja tyhjennys pillereiden jälkeen jouduin kaavintaan.

Uusi raskaus ei ole alkanut eikä todennäköisesti ihan hetia alakkaan :(.

Oli jo toinen keskenmeno minulla ja yritystä on ollut ania pari vuotta ennen plussia.

Onneksi yksi lapsi meillä kuitenkin on jo.

JAksuja sulle ap! ja toivotaan että plussan saisit pian!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme