***Elokuiset 2011***
Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...
Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...
Lumi kp3/30-32 ja yk 5
Kommentit (897)
Isot onnittelut Wiiwi sekä Basbartuu!!
Täällä täti jatkaa kyläilemistään...
Plääh,menis nyt päivät nopeesti niin pääsisi siitä eroon ;)
Minny kp3/31-39 yk5
Taustajoukoista: hurjjaaasti onnea plussan saaneet!! Mahtavaa! Erityisesti ahkeran kirjoittelelijan Bassen juttuja seuranneena kiva kuulla tärpistä ;).
Evelinalla toosi jännät ajat, peukut pystyssä! Nuo lämmöt voivat oikeasti sahata monestakin syystä; vaikka riippuen siitä, mitä olet touhaillut, juuri syönyt, missä huonelämpötilassa oleillut. Toivotaan, että kyseessä kiinnittyminen, lähetän täältä kiinnittymisainetta alkiollesi!!(p.s. Siskoni ivf-hoito onnistui nimenomaan PASista ;))
Terkuin
Esikoisen väkääjissä viimeaikoina kirjoitellut Vilho ;)
Evis: tsemppiä testeihin ja paljon paljon peukkuja! Toivotaan sinne niin plussaa!!!
Viivillekin onnea plussasta ja muille kaikille! Birrelle kärsivällisyyttä ja vähän ilonpiiperryksiä. Vielä on mahkuja!
Basse:
En mä tiedä mun oviksesta yleensä, mut edellisten raskauksien/aikaa ennen kierukkaa perusteella olen aika "oppikirjatavaraa" 27-28 päivän kiertoineni ja 12-14 päivän oviksineni. Eli kun edelliseen raskauteen tikutin vuonna...2004 lopussa, niin ovis taisi olla kp12. Nyt kierto on ollut vähän lyhyempi suunnilleen joka toinen kuukausi (vaikee tarkkaan sanoa, kun kierukan kans en niin tarkkaan lasnenut, tuntui vaan et kokoajan vuotaa. Mul oli siis kupari.). Ja kierukka poistettiin viime kierron kp12, limoja tuli ennen sitä - oiskohan ollu oviskin siis jo ennen sitä?! Kierto oli viimex 25 päivää. Nyt siis villi veikkaukseni on, että kierto on 27 päivän luokkaa ja ovis tapahtuu tossa 12 päivän tietämissä. Kahtellaan. :)
Onnenhelmi odottavana kp9/25-27
HEIPS! kaikille ja ihan ekaksi SUPER onnittelut Basselle ja Viiville!!!!
En oo nyt käynyt vähään aikaan ku meni tää järjestys elämässä taas ihan päälaelleen..
Ku kävin siä "perus"ultrassa jossa munasarjat tarkeatettiin, niin sieltähän löyty ihan kohtuu iso kasvain toisesta munasarjasta.. että tällaista... Nyt ootellaan leikkaukseen pääsyä ja tietoa että selvitäänkö säikähdyksellä vai viedäänkö kaikki.. Olishan se aikamoista saada vaihdevuodet 24 vuotiaana. Toivon kädet ja varpaat ristissä että olis hyvänlaatuinen ja jättäisivät mulle vielä kohdun ja toisen munasarjan.
Kaikille lämpimästi suosittelen ultraa jos alkaa kierto heittään ja kivut lisääntyyn.
mutta taustailen täällä edelleen ja toivottavasti voin joskus liittyä vielä kuumeilemaa. Oon nimittäin niin koukussa Evikseen (toivon että pikkumyy2 jaksaa pitää kiinni!!)
minni kp 4/27 yk 12 (toivottavasti ei kuitenkaan viimeinen) XD
miten surullisia uutisia. olen niin pahoillani. Ei varmaan lohduta, mutta hyvä että syy löytyi ja voidaan hoitaa. Toivottavasti ei tarvitse viedä koko munasarjaa. Mutta vaikka näin kävisikin niin yhdelläkin pärjää ja on mahdollista tulla raskaaksi. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääset pian tänne taas jännäilemään.
Kiitos kovasti tsempeistä ja voimahalit lähtee sulle. Tule pian takaisin jookos.
Tervehdys kaikille pitkästä aikaa!
Ja paljon Onnea kaikille plussanneille!
Ja tervetuloa uusille!
Pahoittelut Minnille, jaksamisia ja voimia ja toivotaan, että kaikki käy parhain päin.
Evelinalle edelleen toivon paljon plussaa! Ja tietysti muillekin.
Minä olenkin tässä taustaillut, kun on ollut mieli maassa eikä oikeen mitään mitä odottaa. Meillähän kävi ilmi, että miehellä on vain 1% normaaleja siittiöitä ja lapsettomuustutkimukset ja hoidot laitettiin alulle. Huomenna olisi aika klinikalle ja olen tässä odotellut, että menkat alkaisi. Mutta ei vielä, joten ajattelinkin tehdä raskaustestin ja toisen ja kolmannen ja ne kaikki on POSITIIVISIA! Mitä ihmettä? Ei näin pitänyt käydä... Eli ihmeitä tapahtuu. Nyt kuin kaikki vaan menisi hyvin. Olen niin sekaisin onnesta ja kaikista tunteista. Toivottavasti tämä luo uskoa muihin!
Paljon plussapuhureita kaikille!
Onnellinen Lumi 4+3?
Iltis kyllä mä varmaan jään sun kanssa tänne! Oviksesta ei tietoakaan ja tuntuu että kohta joutuu jonnekkin menemään tutkimuksiin kun kierrot ihan omituisia. Nyt ei mitään oireita ole ja yhden kaapissa olevan testin tuhlaan vasta maanantaina jos täti nyt jostain kumman syystä ei ilmesty sunnuntaina...
Evelinan uutisia odottelen,sieltä on pakko tulla plussa
Basse ja Viiwi! Nauttikaa nyt ja toivotaan, et pienet pysyy matkassa loppuun asti.. *halit*
Ja luminaiselle84 Erikois SuperOnnittelut, aivan ihanaa että onnistikin ennen hoitoja. Nyt tarrasukkia mukaan ja Onnea odotukseen, hienoa!
Eve: Nyt vain nauttiin testailusta, kyllä se plussa sieltä vielä pärähtää ;)
Kaikille muillekkin Onnea ovikseen ja testailuun, nyt niitä plussia lisää!! Jookos??
ON: Päivät matelee ja malttamattomana odottelen jo ens vkon ovista :) Ja harjoittelut jo käynnissä ;)
Hyvillä fiiliksillä eteenpäin!!
Terkuin HelmiKeiju kp5/24-34
Ensinnäkin aivan valtavasti onnea Basse ja Viiwi!
Minäkin siirryn heinäkuisista elokuisiin, vaikka ei tässä tiedä missä pitäisi olla. :) Kp tällä hetkellä 48/28-32. Edellinen r-testi tehty viime perjantaina, näytti negaa.
Lähden loppuviikoksi lomareissulle ulkomaille. Jos täti ei sitä ennen tule, niin sitten vielä yksi testi tai ihmettelemään kierron venymistä jonnekin ammattilaisen pakeille.
Anteeksi varsin omanapainen viesti, aktivoidun jälleen ensi viikolla. :)
Plussatuulia toivottelee,
MeiBi
Eilen olin niin maani myynyt, kun testit näytti negaa yms. Mutta koska tänäänkään ei menkkoja näy, uskallan edelleen oireiden perusteella toivoa että raskauteen on vielä mahdollisuus. Tänään siis jo paljon parempi mieli.
Onnea basse ja wiivi haamuista, kyllä se vielä vahvistuu. Ja luminainen onnea plussasta, tarrasukkia sinulle.
Pahoittelut minnille, mut eikö ole hyvä et syy löytyi. Kuten eve mainitisi, niin yhdelläkin pärjää. Ystävälläni sama juttu ja toisen munasarjan menetti, nyt hänellä suloinne tyttö.
Pahoittelut myös meibille tänne putoamisesta, mut elokuu onkin hyvä kuu ku tässä kuussa sateilee plussia taivaalta.
Omaa: Täti vaikuttais tekevän lähtöä ja toivottavasti tänään jo lähtis kotia. Kovasti odottelen ensiviikkoa ku mieskin sattuu sopivsti olemaan vapaallaan koko viikon, vieläkö postilaatikkoon tupsahtais ovistikut niin pääsen mukaan testirumbaan. Tässä laskiskelin ja niin kovasti toivon, että tästä taikka seuraavasta kierosta viimeistään tärppäis, sillä miehellä alkaa pitkä työputki vuoden vaihtuessa eikä kotona ole juuri lainkaan.
-tinneri kp5/27-28
Voi Minni, olen pahoillani. Ei kai tuo tarkottanut, että on pelko siitä et kaikki viedään? Kun kerta murehdit jo vaihdevuosista...
Ja niin tää elämä vie: onnea luminainen!!!! Mahtava homma! Meillä on kans jotain häikkää siittiöitten määrässä, niin tuo antaa mulle erityisesti lohtua! Tilanne ei ole ollenkaan noin hurja, että meillä ei siis ole mitään hätää...
Tinnerille kans tsemppiä! Noi reissuhommat on hankalia! Sun pitää kans määrätä sun miehelle kotiintuloajat oviksen nurkille, jos ei nyt tärppää. Tai siis nythän tärppää!! Eiks je!
Iltis on kyllä mahtis ku se kertoo ja auttaa ja opastaa! Kätilöks vai mikskä sä opiskelet? Ei ku sä olitkin se ope!
ON: tais sittenkin tulla ovis hyödynnettyä, se tais ollakin vasta eilen vaiks ne limat oli jo sunnuntaina. En tosin testannu, mut siltä tuntu...
Toivottavasti tärppää!!!! Jee!!
Ja nyt pitäs 2 viikkoa malttaa, heh heh!
Hauskaa keskiviikkoa kaikille!
Rupesin tuossa oikein urakalla miettimään että milloin ne minun edelliset oli ja tulin siihen tulokseen että ne olivat 26.10...Sitten etsin lasketun ajan laskurin joka näyttää suurinpiirtein milloin mahdollisesti ovis on ollut, tulokseksi tuli 8.11...No, sitten kysyin mieheltä että millonkas me oltiinkaan viimeksi "sillee" ja mies sanoi että siinä 8-9.päivän tienoilla, parisen viikkoa sitten. Siitäkös tiedosta minä sitten innostuin :D Oireet + ajoitus...Toivottavasti en tule kovaa vauhtia alas näistä pilvilinnoista. Ovista en ole koskaan tikuttanut, mutta jos tässä kierrossa ei onnistu, niin ensi kiertoon nuo tikut tulee. En haluu missata yhtäkään mahdollisuutta. Koittakaa kestää minua toverit :D Olen varmaan melkoisen ärsyttävä nyt kun odottavan aika on pitkä ;)
Ihmeitä näköjään tapahtuu ja ihanaa, että juuri sinulle. Onnea rutkasti ja tarrasukkia pikkuiselle.
Harmitukset, että Meibi tänne putosit. Mutta kuten huomaat, tämä on SE kuukausi, onko niin, että kaikki jo testanneet ovat saaneet plussaa?
Birrellä vielä hyvät mahkut, älä luovuta.
Helmikeijulle jaksamista oviksen odotteluun, kohta se tulee ja pääset taas piinailemaan.
Ninnimarille pitkää pinnaa piinailuun, samassa veneessä ollaan, heh.
Mitäs kuuluu Basselle ja Viiville, uudet raskautuneet? Älkää nyt jättäkö heti meitä, olis kivaa kuulla oikeista oireista teiltä tuoreilta raskautuneilta lisää.
Mulla testi2 negaa. Siirrosta nyt kuudes päivä menossa jos siirtopäivä lasketaan mukaan. Mutta tiedättekös mitä, nyt ne lämmöt pomppas 37 tasan. Ainakin jotain yritystä vissiin siellä. Hui, kohta alkaa jännittämään oikein toden teolla. Pari kertaa tänään ollut aavistuksen menkkamaisia tuntemuksia ihan hetken, ei mitään isompaa. Poskessa jättikraateri ja paleltaa. Mutta paleltaa siksi et ulkona on kylmä ja mulla vähän vetää täällä sisällä. Pitäisi tsekata ikkunoiden tiivisteet.
Kukas on seuraavana testivuorossa? Lisää plussia kehiin.
Ensinnäkin hirveesti kiitoksia kaikille onnitteluista, mut älkää nyt vielä innostuko liikaa, kaikki on mahdollista.. :)
Minni; Oon tosi pahoillani :( Mut olet nuori, ja onneksi asia huomattiin ajoissa, niin on varmasti/toivottavasti mahdollisuudet vaikka mihin, vaikka 10 lapseen! Halauksia ja voimia sinne, kyllä säkin vielä pääset kuumeilemaan, kunhan hoidat ensin itsesi kuntoon :)
Luminainen; VOU! ONNEAAAAA!!! :-) Ihanaa että saitte plussan ennen hoitojen aloituksia, jos vain 1% toimivia siittiöitä, niin teillähän kävi helkkarin hyvin! "ihmeitäkin" siis tapahtuu! Ihan mahtavaa! Onnea raskauteen, ja paljon sinitarraa matkaaan!
Lumikki; Toivottavasti kaikki on kunnossa ja plussa tulisi kun testaat, täti ei ole tervetullut tähän pinoon!!
Helmikeiju; Mää en uskalla riemuita, jotenkin tuntuu et ois liian hyvää ollakseen totta.. Mut kiiiitosss : ) ja ovis onnea!
Meibi; Tervetuloa tänne ja onpas pitkäksi sulla venynyt :-O Toivottavasti kaikki on kunnossa ja oot vaan niitä joilla raskaushormoni kehittyy hitaammin, ja näinhän se on ;) tuu kertomaan kun testaat!! Plussaa!
Birre; Todellakin on toivoa vielä! Hyvä että oot jo paremmalla mielellä :) Millon testaat?
Ninnimari; Tsemppiä piinaviikoille !!! : )) Millon alat testailemaan? ;))
Evis; Ihanaa noi lämmöt ! Nyt sä sitten oot raskaana ! Pikkumyy 2 on kiinnittynyt ! JEEEEE, nyt vaan ootetaan ne pari päivää vai mitä se oli, et alkaa raskaushormoni näkyä ja saadaan sulle ne viivat testiin! JEEEEEEE! Mä en todellakaan oo lähdössä mihinkään, oli eilen vaan niin kiire päivä, kun oli vieraita, etten kerennyt, nyt heti herätessä juoksin koneelle teitä moikkaamaan! :) Millon testaat?? Millon millon millon???
ON: En oo testannut sen eilisen haamun jälkeen, ajattelin huomenna testata, kokoajan semmonen tunne kun täti tulisi, viiltelee ja polttelee alavatsaa, ei uskalla iloita vielä :X Rinnat ihan jummijammin kipeät, kipeämmät kuin vielä aikasemmin, nukkumisesta ei tullut mitään, kun heräilin siihen että sattu niin paljon niiden painaessa patjaan, erityisesti ulkosyrjät kipeät.. Selkä on kipeä ja väsyttää, päätä särkee kokoajan pikkusen ja menkkaturvotusta ei näy. Kn ylhäällä ja limakalvot normaalit, ei siis yhtään turvonneet kuten ennen menkkoja.. laalalalalaaa. En osaa ajatella mitään muuta, kun teitä, tätä palstaa ja omaa massua ! Hyvä etten kaiva jo nimikalentereita esille ja rupea tilailemaan tamineita.. Jos nyt täti tulee niin tipahdan kyllä ja korkeelta!
-Halauksin Pikku Basse kp 27/24-28-32 (dpo 13) (haamu saatu kp 26)
Luminainen: oikein kovasti onnea! Teillä on kyllä melkoin ihme tapahtunut! Jos todella siittiöistä vain 1% on olleet toimintakykyisiä niin kyllä tosiaan oikea lottovoitto teille nyt sattunut! Ja jos olette ollut vielä hoitoihinkin menossa! Ei voi edes kuvitella sun tuntemuksia, kun saat soittaa ja sanoa, että hoitoja ei tarvita! Kyllä todellakin ihmeitä tapahtuu!
Birre: toivottavasti se täti pysyykin poissa ja testiin vielä piirtyisi se toinenkin viiva!
Minni on saanut ikäviä uutisia.. halaukset sinulle. Kyllä todellakin on aiheellista lääkärillä käydä, jos vain pientäkään epäilystä on, että kaikki ei ole kunnossa. Todella hyvä, että menit tutkimuksiin! Pääset nyt hoidettavaksi ja toivottavasti kaikki menee hyvin! Ja tietysti toivon myös, että saavat säästettyä sulle kuitenkin vielä mahdollisuuden tehdä vauvojakin. Sitten tosiaan voit tehdä niitä vielä monta. Nyt on kuitenkin tärkeintä hoitaa sinut itsesi kuntoon!
Pikku Basse: ei se täti tuu, usko vain! Kyllä olet varmasti vahvasti raskaana, ja varmasti se testikin ois jo vahvistunut.
tuutuli kp 18/28-34
Suuronnittelut plussanneille, kovin moni on plussannutkin nyt!!! MINNI pahoittelut että oli ikäviä uutisia, toivottavasti parhain päin kaikki kääntyy!!
Kunpa itsekin saisi sen tärpin..Ovis tuli hyödynnettyä kyllä, mutta ei ole aiemmistakaan nappisuorituksista raskaaksi tullut. Kohtahan minulla alkaa sitten pms joka on niin selvä aina ettei turhia toiveita elättele. Nyt vielä on toivoa kun vasta oli ovis. En minä kyllä taida raskautua enää, olisi se jo tapahtunut muuten.
Helene kp.16/22-29, yk.10, dpo.3
sorry, nyt tulee vaan omaa napaa. Kävin äsken vessassa ja paperiin tuli ruskeaa vuotoa, ihan vähän mut kuitenkin. Ei kai se stanan täti jo nyt kurvaa paikalle. En tajuu, menkkojen pitäis alkaa muutenkin vasta viikonloppuna ja kuulemma ne ei edes ala niin kauan kun laitan lugeja. Nyt en kestä. Yritän rimputtaa klinikalle, et vieläkö jatkan lugejen käyttöä kun tässä näin kävi, mut eihän ne ryökäleet ikinä vastaa. Nyt kyllä ottaa pattiin. Mahassa tuntuu lievää menkkamaista juilintaakin eli taitaa ne hanat kohta aueta. En kestä ja kääk ja kaikki kirosanat!!!
ihanaa et oot tuollainen tietopankki. Niinhän se olikin et lämmöt laskee hetkeksi. Mulla on just nyt uudelleen mittari kainalossa et tarkistan tuliks se varmasti oikein. Kaikkea pitää näköjään mitata;-)
No vihdoin sulla on limat päällä, eikun hommiin!!!
Kävin sähköpostivaihtoa lääkärini kanssa. Hänhän on raskaana nyt, kolmas lapsi tulossa pakastetun alkion siirrosta. Kysyin häneltä oliko hänellä mitään tuntemuksia ennen plussaa. Sanoi, että ei kertakaikkiaan mitään, plussa oli tullut ihan yllärinä. Paitsi yhdessä raskaudessa oli ollut menkkamaista kipua. Tämä antaa mullekin toivoa. Hän sanoi, että tuollainen alkio kiinnittyy muutaman päivän päästä siirrosta eli näillä näppäimillä. Hän sanoi että voisin vielä ottaa yhden sirdaludin, tuskin siitä haittaa on, mutta jos haluan ottaa varman päälle niin en ota. Eli en ota. Panadolilla mennään. Mutta onneksi alkaa hitusen verran helpottamaan (pystyn siis istumaan koneella jeeeeeeeeeeeeeeee) joten eiköhän se tästä.
Basse on varmaan ihan onnesta soikeena!!! Meinaatko muuten todella pari päivää malttaa odottaa uutta testiä? Nostan hattua jos pystyt, hih.
Tulispa jo huominen et pääsee taas testaa..