***Elokuiset 2011***
Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...
Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...
Lumi kp3/30-32 ja yk 5
Kommentit (897)
MINNYllä on kiireiset päivät, onnea ja menestystä puuhasteluun :)
ONNENHELMELLÄ ja ILTIKSELLÄ alkaa olemaan jännät ajat. Toivottavasti teillä näyttäisi testi heti ekasta laakista plussaa.
EVIS, jospa etanaisellasi olisi vain eteisistukka. Toivotaan parasta ja huomennahan olet taas päivän viisaampi. Saatko heti huomenna tuloksia?
Kiitos BASSE peukutuksista. Kyllä oma olo on yhtä tunteiden aallokkoa. Välillä on niin vahva usko, että vauvahan tuolla mahassa on. Sitten taas tulee epäusko. Ilman tuota vuotoa olisin jo satavarma.
NINNIMARIlle testausrohkeutta tai hatunnosto, kun et ole kiirehtinyt..en tiedä kumpaa ehdotustani edes itse kannattaisin. Tuuliviiri oon..:)
ON: Eilen illalla ja tänä aamuna ei siis verta. Päivällä on taas tullut vessakäyntien yhteydessä. Siteeseen asti ei vielä mitään.
Kohdunnapukka oli aamulla suht ylhäällä. Kyykyssä siihen ylsin. Tyyppi oli mennyt kiinni ja tuntui nenän päältä, sellainen pyöreä.
Katselin esikoiselta, koska olin plussannut. Tasan tarkkaan just tällä päivällä (rv 3+5), kuopukselta muistaakseni plussasin vielä vähän aiemmin.
Hittolainen tätä negatiivisuutta, siis testeissä.
mamma*3, kp 32/33, yk 2
Iltis: Mähän testasin vielä toissapäivänä ja silloin tuli selvä plussa :) Kuvaa en oo siitä napsassu ees tänne :) Ja sä oot NIIIIN raskaana!! Mä oon varma että tuut meidän muiden mukana odotuspuolelle ;)
mamma: Älä luovuta! Mä plussasin kp 35/28-29. Ja sitä ennen näytti niin puhdasta negaa testit että ei kyllä näkynyt menkkojen alkupäivänä edes haamuviivaa tai edes viivanpaikkaa vaikka valoa vasten tiirailin ;)
S79 Tervetuloa joukkoon :)
PLUSSAONNEA TEILLE KAIKILLE :)+++
minusta sulla on täyden kympin mahkut raskauteen kertomasi perusteella. Ehkä sullakin on siellä tällainen etana joka antaa tuota hormonia vähän hitaanlaisesti. Peukutan tulle peukut krampissa jo, hihi. Kyllä se plussa sieltä tulee usko pois.
Kerrotko vielä, mikä tuo eteisistukka oikein on? En ole ikinä kuullutkaan. Nämä vauva-asiat on kaikki mulle niin uusia että.
Näin viime yönä unta, että olin juuri tehnyt plussatestin ja siis raskaana. sitten heräsin ja ajattelin, että voi että ihana uni, voi kun olisinkin. Meni tosi kauan aikaa ennen kun tajusin, että hei mähän olen raskaana oikeasti enkä vaan unessa. Hassua! Hitsit kun haluaisin edes vähän iloita tästä tilasta, mutta en pysty kun on niin huoli, että menee kesken. Kai suojelen itseäni tällä "negatiivisuudella" ei muka sitten tunnu niin pahalta jos menee oikeasti kesken.
Kukas se sanoi, että Iltis on tuhlannut kaikki energiat meihin muihin, niin totta. Nyt kuule Iltis yritä rauhoittua ja ajatella positiivisesti. Minä sulle nyt sanon, että olet ihan just raskaana, testiä tekemään vaan. Ei noilla oireilla ole muuta mahdollisuutta. Usko pois vaan.
Mamma vielä, jos sulla kohdunnapukka on kova kuin nenänpää, niin ei sieltä kyllä menkat sitten tule. Eli uskon, että olet raskaana. Ja taas se ihana sana, yksilöllinen, eli eikös samalla ihmisellä raskaudetkin voi olla erilaisia, joistain plussaa aiemmin joistain myöhemmin. Pääasia ettei ole alkanut vuotamaan kunnolla. Tai no voihan sitä vuotaa näköjään vaikka olisikin raskaana, nimim kokemusta on. Mutta ei liene suotavaa.
Menen nyt googlaamaan tuota eteisistukkaa..kiitos vinkistä mamma.
ja voi prkl mun viivat senkun haalenee. En kestä. nyt oli yhtä haalea viiva kuin alkupäivinä kun aloin sitä viivaa bongaamaan. Ei hyvältä näytä ei.
Onko muka väliä viivan vahvuudella? Kertooko se tosiaan hormoonin määrästä? Itse en ole koskaan kuullut moisesta, mutta aika noviisi olen näissä asioissa huolimatta kahdesta lapsesta.
Eteisistukka, istukka tulee tuohon kohdunsuulle, mistä se sitten vuotelee enemmän ja vähemmän. Yleensä kohdun kasvaessa siirtyy sitten turvallisempaan paikkaan.
mamma*3
Lukaise EVIS tuolta:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1012636-kun-ra…
kiitos linkistä. googlailinkin jo itsekin ja aika hurjaltahan tuo voi kuulostaa, jos saattaa helpommin revetä koko istukka. No ei voi vielä tietää miksi vuodan.
No en kyllä tiedä minäkään noista viivojen vahvuuksista mitään. Sen tiedän et haaleakin viiva on plussa. Mutta jotenkin kuvittelin maalaisjärjellä, että jos kropassa olisi lisääntymään päin tuo hormonimäärä niin tärähtäisi oikein vahva viiva tikkuun. Mutta ehkä näin ei ole. Ja mulla oli totuuden nimessä kyllä aika laiha pisu kun tein testin. ylipäätään on niin tyhmää edes testata kun jokatapauksessa menen huomenna verikokeeseen. Ai niin, saan ne tulokset joskus kolmen neljän aikaan. Voipi neito olla taas kuin tulisilla hiilillä.
"Kunnon" testiin, eli CB "plussatesti" nega. Mutta nyt onkin -5 pv oletetuista menkoista, ja 50% plussaa 4 pv ennen, joten eikai toivo IHAN mennyttä ole? Palelee, vituttaa, itkettää (se on nyt pinnalla koko ajan toi itkettäminen). Mies tuleekin vasta huomenna, lennot ei pelaa, myrskyä on jne. HITTO sentään. Ovistestikin oli vaaleempi. MIksi hitossa sitä pitää testailla koko ajan?
EVE: Peukkuja huomiseen!!! Ootko samalla testillä tikuttanut nyt kaikki? Merkistä on kanssa kiinni, miten viiva näkyy. Uskon, että itkettää ja väsyttää...
Nyt siivoilu, sitten kotiasu päälle ja pukuloistoa tiirailee,
ILTIS dpo 9, posket punoittaa, palelee ja itkettää. Jano. Mutten yhtään usko plussaan. Yhtään.
Nyt et luovuta, sulla on ihan klassiset oireet ja niin kuin itsekin tuumasit, vielä on aikaista. Mulla on kans jano koko ajan, raskausoire sekin. Kyllä se tulee se plussa sulle, usko vaan.
Joo, nyt oon tikuttanut niillä mammaksi testeillä ja niillähän on koko ajan tullut vaihtelevia viivoja ja aika haaleitakin. Pelästyin tietty kun oli haaleampi kuin eilen. Mutta enää en tuijottele noita viivoja. jos mulla oli sitä hormonia vielä perjantaina melkein 92 niin ei se vielä voi nollilla olla vaikka olisi km tullutkin. Huomenna ollaan viisaampia.
Pikaista siis, ja jää varmaan taas vastaamatta kaikille kelle piti, kun ei oo tota toista sivua auki mut .. varmaan annatte anteeksi?
Iltis, sä oot NIIN RASKAANA! Ihan varmasti. Mulla myös järjetön jano, oon kyllä vasta tänään huomannut tämän, koska yleensäkkin juon aika paljon, mutta nyt jotenkin ihan ekstra janottaa, vähänkin kun pidempään kävelee tms niin heti pitäs juoda, vaikka juuri lähtiessä veti litran pönikän .. köh. Pian se viiva tuleeeee, jee! Toihan on jo super positiivista, että ovis testiin värjäytyi vahvempi, pakkohan sen on jotain merkata! Jatka testaamista!!
.. niin ja se pissa!! meinasin unohtaa, joudun siis ihan muokkaamaan tämän: se on vahvempaa keltaista, en oikein osaa kuvailla hajua, kun on nyt nenä tukossakin.. mut hyvältä kuulostaa! (siis ei se pissa vaan oireesi, tai siis pissahan sekin.. hitto, NUKKUMAAN->>>:D) eiku niin ja kiitos vinkistä! niistä kaalinlehdistä! pitää kokeilla kun huomenna pääsee kauppaan, mikähän niissä mahtaa auttaa? :-O En oo koskaan kuullutkaan, mielenkiintoista. :) Tää yö menee vielä kaurapussi vieressä..
Evis, viiva kun viiva, viiva on plussa, plussa on vauva, vauva on etana ja siellä on ja pysyy! ei me sallita muuta ;-) jännittää huominen, toivon ja peukutan parasta! kuinkas paljon niiden tuloksien nyt pitäisi olla? jos lasketaan minimin mukaan? iltishän siitä tais mainita jokunen sivu sitten mutten enää muista :X Tsemppiä huomiseen ja tuu heti kertomaan missä mennään!!
.. siinä kaikki tältä kertaa, anteeksi tosiaan kun unohdin kaikkien tekstit, oon jotenkin ihan hirvittömän väsy :( tänään sai painiskella tosiaan että pääsi liikkeelle, kun auto oli hautautunut lumeen.. ja vielä vaan tulee lisää!
varovaisia askeleita kaikille!
halauksin basse
HELENE: IHANAA! Sait siis sen plussan! Oikein paljon onnea sulle!
LUMINAINEN: ihana kuulla, että sulla ei vuotoa ole tullut! Kyllä se pikkuinen siellä varmasti hyvin voi! Ja olen pahoillani siitä, että luulit, että kirjoittelemisesi joitakin ärsyttää. Toivottavasti et loukkaantunut minun kirjoituksestani, kun vastasin kysymykseesi keskenmenosta. Minulla on kamalan huono nimimuisti, eikä mulla näy viestiä kirjoittaessa kuin edellisen kirjoittajan viesti, joten en muistanut, kuka keskenmenosta kysyi. EN todellakaaan tahtonut loukata! Todella toivon, että sinulla menee kaikki raskaudessasi hyvin loppuun saakka. Ja toivottavasti kivut hellittävät ja saat nauttia olostasi!
EVIS: sulla kuitenkin oli se HCG noussut toisessa verikokeessa edellisestä, joten eiköhän kaikki ole kuitenkin hyvin! Toivon niin! Oikein paljon.
ILTIS: koita malttaa! Kyllä se testi vielä varmasti plussaksi muuttuu! Oireet kuullostavat oikein hyviltä!
PLUSSA PEUKKUJA KAIKILLE! JA anteksi, kun en kaikille kommentoi. Kun se muisti on lyhyt kuin kananlento mulla... en tarkoita pahalla ketään kohtaan.
Itse nyt siirryn pois tästä pinosta. Menkat on päällä ja vuodan täysillä. Ei tule vauvaa meille.
Hyvät jatkot kaikille. Toivottavasti kukaan muu ei joudu pettymään.
Käy jännäämässä ltiksen tilaa vielä. Tuntuuettä oikeaan suuntaan menevä sinulla testit. CB;n minäkin tein 4 päivää ennen odotettua kk:a ja nega tuli, mutta erona se etei ovistestiin tullut ei siten mitään. Joku merkitys sulle niissä ovistesteissä ny on. Olisko ne tarkempia tms.
Sinä se plussan ansaitset,vaikutat niin järkevältä ja empaattiselta luonnon lapselta, että alta pois, ILTIKSELLE PLUSSA NYT NOPEESTI!!
Ja tuutuli tule mun kans syyskuisiin, siellä on kovasti seesteistä vielä.
Aina vaan itkua. Pieni hymy tuli huulille PRIS kommentista että olisin järkevä luonnonlapsi. Voi miten ihanaa. Totuus on ehkä järkevän puolella (joissain asioissa), luonnonlapsikin osittain, mutta tällainen tunnepersoona mä olen, elän täysillä, positiivisesti, mutta sitten tulee kerran kuussa-romahdus. Ja sitten ei ole mikään positiivisesti, ei edes testi. Muuten kuvailisin itseäni kyllä aurinkoiseksi, huumorinaiseksi, jolla on empaattisuus korkeella ;). Nyt mä siis itkin linnanjuhlien biisiä "Mysterietet" Että sillä tavalla. Ja sitten itken jo ajatuksia, miten kovin olsiin toivonut ja halunnut, että tämä on ns. nopea projekti. Mä olen nopea nainen, joka tarvii hässäkkää ja ripeyttä KAIKESSA. Mä en jaksaiksi enää tikuttaa ja oireilla, maata jalat kohti kattoa ja stressata koska ehtii panee ja koska ei jne. Mitä mä taas marisen?
Ps. kivoja pukuja, Jutta Urpilaisen kuitenkin minusta ykkönen. Tai ainakin ykkösten joukossa...
TUUTULI: Outs. Halit negasta ja vuodosto. Syyskuisiin vaan, pää pystyyn (helppo katos muille sanoa), tulen varmaan perässä...
EVElle huomiseen hurrrrjasti tsemppiä. Vaadi ne tulokset nopeeta.
BASSE: Kerrohan nyt vielä, minä pv sä testasit negat ja plussan? Muistelen, että teit negat kanssa...
Palelee. Korvissa humisee (mikähän OIRE sekin nyt on?), ihmeellistä. Väsyttää, itkettää ja silmissä on nyt kuumeinen olo. Lämmöt 36,79. Vilunväreitä. EI vtsakipua, tissit kuhmuraiset, ihmeelliset. Tai no, en tiedä sitäkään enää ;).
ILTIS dpo 9 ja kohta nukkumaan, kun mieskään ei tule 23. kuten piti. Kaikki menee perseelleen. Tänään. HUomenna arki. WUHUU.
Pikaista taas!
Tuutulille halaukset tädin yllättämisestä :-( Ei sen nyt pitänyt löytää ketään !! Hitsi, mihinköhän sen kätkisi, että pysyisi poissa! Toivottavasti keksitte syyskuussa ratkaisun! Tsemppiä!!
Iltis, haamun sain muistaakseni dpo 12, sitä ennen negaa tosiaan, 9-10dpo testasinedelleen negaa, 11dpo en edes testannut ja tosiaan 12 se haamu. Pian se sullekkin tärähtää! Tuonmoisen kuvan susta täällä saakin, humoristisen tunnepersoona, äksön nainen. hih. Täällä on kyllä niin paras porukka, että parempaa ei voi edes toivoa!
Mä en noista linnanjuhlista välitä, pukuja katselen aina netistä / uutisista jälkeenpäin, ihan ammatin puolesta, mut muuten, pyh ;-) taidan olla niin nuori ja pöllö vielä, no, ehkä myöhemmin sitten! ;)
PEUKUT HUOMISEEN KAIKILLE! Monella jo testaamista? Evikselle kaikki varpaatkin pystyssä.
Huh, olin muutaman päivän poissa koneen äärestä ja hirmuset määrät tekstiä odotti mua :) Ihan kaikkea en ehdi nyt edes lukasta, mutta onpahan jotain odotettavaa huomisellekin :)
LUMIKKI JA HELENE: Onnea plussasta! Tää on kyllä nyt todellinen plussakuu, huh!
LUMINAINEN: Tsemppiä huomiseen labraan ja ultraan (Eikös ne huomenna ollut?). Toivotaan, että kaikki on hyvin! Peukkuja!
S79: Niin se vaan menee: kuumeilu tulee aaltoina. Välillä on ihan sellanen olo, ettei sillä nyt niin väliä, vaikkei vielä tärppäiskään hetkeen, ja sitte taas hetken päästä hipelöi jossain Prismassa jotain tuttipaketteja ja miettii, ostaisko varastoon... Hullua... :) Onnea yritykseen! Toivotaan, että tärppää!
TINNERI ja MINNY: Onnea ovisplussasta! Minny: Mulla menis kans la syyskuun alkuun, mutta en malta vielä vaihtaa porukkaa. Enempi kivempi!
NINNIMARI: Miten pitkään meinaat malttaa mielesi? Vai joko testit kummittelee kaapissa? :) Plussatuulia!
PRIS ja TUUTULI: Pahoittelut tädistä! Ei kun kohti uutta kiertoa! Pirun täti...
ILTIS: Nyt häntä pystyyn! Mitään ei ole vielä menetetty! Nyt suklaata suuhun ja peiton alle. Kuka tietää, vaikka huomenna pärähtäiskin plussa tikkuun! Ei sitä tiiä, älä masennu!
EVIS: Tsemppiä. Toivotaan parasta. Naisen kroppa toimii niin merkillisesti, ettei siitä ikinä tiedä. Peukkuja!
ON: Kummasti on ovistikut helpottanu stressiä. Oon testaillu niillä mammaksin liuskatesteillä ja melkeen kaks viikkoa näytti pelkkiä haamuja vaan (Juu, oon näitä testihulluja myös ja aloitin tohkeissani aikaisin...). Nyt sitte eilen illalla tein hetken päähänpistosta vielä ja yllättäen olikin aika tumma viiva aiempiin verrattuna! Ei siis mitenkään läheskään yhtä vahva viiva kuin kontrolli, mutta aiempaa vahvempi kuiteskin. Aamun liuska näytti samalta ja CB:n hymy negaa, mutta nyt illalla pärähti hymynaama, vaikka liuska oli samanlainen hailakka edelleen! Testimania, minullako? Hih! Pitää jatkossa muistaa, että mulla ei toi liuska vaadi yhtä vahvaa. Niin tai no, enhän mä ens kuussa enää mitään ovistestejä tarvii, kun oon raskaana! Hih! Ihanaa, että kroppa toimii vuosien pillerikierteiden ja nyt lopetuksen jatkuvan vuodon jälkeen! Huh, helpotusta! Nyt sitten vaan houkuttelemaan mies vällyjen väliin -- haukottelee tossa sen näkösenä et kohta on pakko kiikuttaa se makkariin ennenkuin simahtaa.
Plussatuulia ihan jokaiselle, kaikkia en varmasti muistanut kommentoida kun tekstiä riitti.
Uuve kp 15/30(?),yk 1 (eka kierto, kun ovuloin)
P.S. Mies meinasi saada kohtauksen, kun vein hymynaamatestin sen nokan eteen ja hymyilin itekin ku Hangon keksi :) En tajunnu sanoa, että se on OVULAATIOtesti, ei raskaustesti... On nähny vaan noita liuskatestejä kaapissa...
...niitten testien kanssa, kun tämä tyttö vaihtaa ketjua ja suoraan lokakuisiin.
eli
kp 1/24
Tämän kierron ovis tulee olemaan 16. tai 17.12. kun mies tulee työmatkalta kotiin 20.12. LA voi siis olla aikaisintaan lokakuun alussa, JOS se sitäseuraavasta eli tammikuussa olevasta oviksesta sitten tärppää...
Onnea kaikille ja ihanaa joulunaikaa!!!!
T. hieman haikea Ninnimari...
Megapahoittelut tuutulille ja Ninnimarille, se on niin väärin, että putositte tästä junasta. Voimahalaukset teille!
Uuve, oikein nauratti kun kerroit näyttäneesi hymynaaman miehellesi. Voin kuvitella miehesi ilmeen, hih. Onnea siis ovisplussasta ja eikun pupuilemaan.
Äh, en tietenkään nukkunut yhtään tai yhden kerran käväisin unessa. Pyörin vaan välillä täristen kylmästä ja välillä uiskentelin kylmässä hiessä. Mitähän tämä päivä tuo tullessaan. Onneksi mulla on se verikokeen aika jo 9.20 niin ei tarvii koko päivää odotella. Tai no tuloksia pitää odotella myöhään iltapäivään. Miten multa voi mennä unet näin helposti, kääk. No testasin sit kuitenkin aamulla vielä ja samanlainen hailakka viiva tuli kuin eilenkin. Eli kai sitä hormonia nyt ainakin se 10 yksikköä on tallella kun kerran plussaa vielä tulee. Tarttis vaan olla varmaan jo tuhansia..
Mukavaa viikkoa kaikille ja plussatuulia!!!
Toivotan sinulle onnea tälle päivälle. Tulehan kertomaan kuulumiset heti kun jaksat.
Ja mies jumissa berliinissä isolla J:llä. Tänään pitäisi päästä kotiin.
EVE ja LUMIN: Tsemppiä tähän päivään, peukut on pystyssä molemmille!!
NINNI: Pahoittelut. Uutta yritystä vaan päälle, kyllä se sieltä vielä tulee, se plussa siis. Halaus *
ITSE: Ollut hereillä klo. 04 alkaen, kävin pissaamassa tikkuunkin, mutta nega edelleen. OVISTIKKU voimakkaampi jälleen. MITÄ TÄÄ ON? Mutta luin eilen edellisen kuun kirjoituksiani- aivan samoilla oireilla menty ja menkat alkoi. Niihin se nytkin on menossa :/. vatsa toimii edelleen liukkaasti, aamulla oli oikeessa munasarjassa sellaista kipua, ku ois ovis päällä, jomottaa ja sitä rataa. Menkkamaista, mutta ihan selkeesti vain oikeella. Aamulämmöt 36,8. Valkkista ei ole juurikaan. Pää taustalla jomottelee, ei kuitenkaan särje kunnolla. 04 oli jo kauhee nälkä, oli pakko käydä ottaa lasi tuoremehua :). Hermot kireellä, aamupalapöydässä tirautin taas itkut. Kunnon PMS, halleluja.
Nyt työt.
ILTIS dpo 10
Ninnimarille pahoittelut tädistä :( Ihme eukko kun tulee silloin kun sitä ei kaivattaisi!!
Iltis ei saa nyt menettää vielä toivoaan! Niin pitkään kun se tyhmä täti pysyy poissa niin on toivoa :)
Evelle paljon tsemppiä tälle päivälle! Mä täällä odottelen ja kyttään iltapäivään asti että tuut kertomaan tulokset :)
hyvin kuvailit tuon pissan hajun, vihanneskeitto, juuri näin. Värikin on ollut voimakkaampaa kuin yleensä. Iltis sä oot niin raskaana, nyt huoli pois ja oikeat testit kehiin, ja kuvia tänne. Et kuitenkiaan itse usko..
Uskosta puheenollen, multa se on aika lopussa tas vaihteeks. aloin taas vuotaa verta sen verran paljon että tulee siteeseen asti. Mahakivut myös lisääntyneet, sellaista painetta niin kuin sieltä tipahtais kohta joku isompikin klöntti. Tarviiko tässä kohta enää mihinkään verikokeeseenkaan mennä. Itkettää..ja väsyttää..