Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Elokuiset 2011***

26.10.2010 |

Aloittelen nyt tätä elokuisten ryhmää, jos tänne vaikka joku muukin joutuu eksymään...

Eli täti tuli kylään niin kuin arvasin ja ei muuta kun uusia yrityksiä kohti... Ja miehen simppatulosten pitäisi tulla tällä viikolla ja sitten mietitään lisää...

Lumi kp3/30-32 ja yk 5

Kommentit (897)

681/897 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas tapahtunut. Onnea Lumikki ja Helene, pikaliimaa lähetän teille täältä.

Ja tervetuloa joukkoomme s79, olehan valmiina omalla pysäkillä plussajunaa odottelemassa.

Ja ens viikkohan on sit hyvä viikko, sillä monella teistä tulee niitä plussia, eikö vaan? :D Ja evelle ja lumelle peukkuja ensi viikoksi, hyviä uutisia sieltä vain tulee. Eihän meille osata sanoa mitään negatiivisiä tuloksia, sillä tämä on nyt se plussakuu.

Ja iltis nyt niitä testejä tekemään, et sä voi muuta ku olla raskaana :)

Omaa: Tänään kävin sitten cittarissa ostoksilla ja ovistikkuja tarttui mukaan. Ja hups heijaa viivat oli yhtä vahvoja. Jee :) Huoli iski et eikö sitä ovistä tanne tulekaan visitille. No onneksi huomenna kerkee peitto heilua ennen kuin mies lähtee työreissulleen.

Vierailija
682/897 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVIS, itse kävin kuopuksesta varhaisultrassa pienen vuotelun takia rv 5+, tuolloin näkyi papu ja syke. Ultralaite ei tosiaan ollut mikään huippuhieno 3D-kapistus, mutta itsekin selkeästi erotin junnun.

Tervetuloa S79. Nippailut ja nappailut alamahassa kuuluvat hyvinkin alkuraskauteen. Eteenkin esikoisen kanssa niitä huomasin (kohtu venyi ekaa kertaa).

ILTIS, jaksamista sulle. Tuntuu niin tutuilta nuo fiilikset. Sulla ei kuitenkaan peli ole yhtään vielä menetetty, jos ei kerta edes vuotoja näy. Pian pääset testaamaan plussan.

ON: Alamahaa on juilinut koko päivän - menkkakipuja? (Yleensä en niistä kärsi, tässä oudossa kierrossa ilmeisesti kärsin.).

**

Lämmöt koko päivän pysyneet korkealla, nyt illasta 37. ONKO NIIN, ETTÄ ENNEN MENKKOJEN ALKUA LÄMMÖT VOI NOUSTA? (Sori, että huudan, haluan vain vastauksia.) Mikä on teidän oma kokemus noista lämmöistä? Itselläni, kun ei pahemmin oletetun oviksen jälkeen lämmöt nousseet, nyt siis yhtäkkiä reippaasti ylös.

**

Nukuin pitkät päikkärit. Olo on tosi väsy, mitään ei jaksaisi tehdä.

**

Ärsyttää, ketuttaa, olo on niiiiiiin turhautunut!!

**

Olin aamupäivästä jo satavarma, että menkat alkoi, koitin kohdunnapukkaa ja sormeen tuli enemmän verta. Paperiin on tullut pitkin päivää vessakäynnin yhteydessä. Siteeseen asti ei vielä mitään. Hanojen aukeamista tässä vain odotellaan.

Mietin tässä jo endoa, kuulostaako tällainen outo típuttelu endolta?

mamma*3, kp 31/33, yk 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/897 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Nyt on sitten lapsen synttärijuhlia juhlittu koko viikko ja äiti on reporanka!

Ja kas kas, täällä tapahtuu! Kelle mitäkin plussaa tai haamua, onnea niistä! Omaa ennsi viikonlopuua odotellessa. Silloin pitäisi menkkojen alkaa...

ILTIS: niin samat meiningit. Masentaa, v****taa pieninkin asia, ärsyttää, kismittää jne. Ja se näkyy kyllä ulospäinkin, kun ystäväni eilen kysyi muutaman tunnin minua seurattuaan, että "hei, onx kaikki hyvin?" Niin, no ei ole. Kaikki on päin seiniä prkl! :)

Mut hei, mä heräsin tänään aivan kamalaan pääkipuun. Eikä siinä kaikki, oli myös paha olo. Siis tolkuttoman paha, en voinut syödä ja lopulta oksensin. Siis oksensin! Minä, joka olen eläissäni sairastanut oin neljä oksutautia ja selvinnyt niissäkin vain muutamalla oksulla. Mietin, et mikä hitto toi oli. Kai sitten jokin migreeityyppinen juttu, vaikkei mulla yleensä migreeniä ole. Kamalaa se kuitenkin oli ja mies virnuili vieressä, että ehkä sul on vaan aamupahoinvointia. Pah, ei naurattanut. Kai se yksi puolikas viinilasillinenkin voi teettää tuollaista?! Eipä oo ennen teettänyt.

Onpas tämä omanapaista tämä kirjoittelu, anteeksi. Ei tosiaan mitään muita oireita, ku kiukku ja ehkä pieni väsy ja saamattomuus. Ihmettelisin, jos plussaisin.

Nyt löhöön ku löhötyttää pitkän kahde työviikon jälkeen, joista tää eka vapaapäivä!

(Ja hei iltis: kohta sä plussaat! Sähän sait jo oviksellakin kajastuksen! Aivan varmasti. Sovitaan, et tää kiukku on sitä. Yes!)

Onnenhelmi kp 21/(25-)27, dpo...8?

684/897 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin kai lämmöt nousee menkkoja kohti, mutta sullahan on ollut lämmöt kohollaan jo pidemmän aikaa eikös vaan? Mulla ei yleensä nouse ennen menkkoja. Ja kuule, noi sun menkkakivun tyyliset mahakivut on mahdollisia alkuraskaudessa, taitaapa olla enemmän sääntö kuin poikkeus. Ainakin mulla alkoi jomottaa mahaa jo viikko siirron jälkeen ja jomottaa edelleen.

Huutele vaan, minä vastailen oman kokemukseni mukaan. Iltiksellä on varmaan sitä oppikirjatietoa, ainakin noista lämmöistä. Hän taisikin tuolla aiemmin mua valistaa miten lämmöt menee kierron aikana, mut sorry en muista muuta kuin että hedelmöittymisen aikana voi tulla pieni lasku, jonka jälkeen taas lähtevät nousuun. Mutta tämäkin voi olla kovin yksilöllistä. Ai että mä muuten jo inhoan tota sanaa yksilöllinen. Aina kun kysyn jotain klinikalta niin saan vastaukseksi että se on niin yksilöllistä miten kukin reagoi mihinkin. joopa joo. Toivottavasti tämä yhtään jeesas?

Niin ja toi sun väsymyshän on ihan selvä merkki raskaudesta. Muakin nyt väsyttää siihen malliin että taidan laittaa jo päätä tyynyyn, kerrankin ajoissa.

ai niin kiitti kun kerroit tuosta ultra-hommasta. Kyllä se on nyt juttu niin, että soitan tiistain tuloksen jälkeen neuvolaan ja selitän sinne ongelman niin enköhän pääse sitä kautta ultraan. Tai sit rimpautan taas arvauskeskukseen, mutta ne ei vissiin pahemmin ultraile, mutta ainakin verikokeisiin pääsee sitä kautta nopeasti jos on tarvis.

Nyt hyvää yötä!

Vierailija
685/897 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvää yötä!

Vierailija
686/897 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenelle ONNEA!!

mammalle paljon plussatuulia :)+++++

Ja evelle käsky tulla odottajien keskusteluun mukaan :)

Omiin oloihin ei mitään erikoista. Yrjö yritti tulla tänään kylään,mutta ei onneksi vielä tullut. Kuopuksesta siis yrjösin ekat 14 viikkoa :p

687/897 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ihan uskalla vielä tulla, mutta jos saan tiistaina parempia uutisia niin sitten liityn joukkoonne ja tuon täältä muutaman muunkin mukanani. Mua niin jänskättää pääsenkö odottajiin vai joudunko ryhmään keskenmenojen jälkeiset yrittäjät. Toivottavasti pääsen ODOTTAJIIN, please please..en mitään muuta toivo ikinä..

Vierailija
688/897 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, täällä on taas lisää plussia!

ONNEA ONNEA ONNEA!!!

(On taas niin paljon tekstiä, etten pysty kommentoimaan kaikille, ni en kommentoi kellekkään... reilu peli)

Mä olin tässä vähän reissussa ja mies on nyt sit reissussa 2 viikkoo. Mulla olis tässä käsillä tosi jännät paikat.... Kp on 24/24-27, dpo:sta en ole satavarma mut sen luulen olevan 13.

Tässä kierrossa erilaista edellisiin verrattuna (suluissa olevia on tosin ollu ennenkin):

- tissit ei ole juurikaan olleet arkana

- valkkaria enempi ku ennen

- migreenikohtaus torstai-iltana (näköhäiriöt, ei kipuja, ei ole ollut koko syksynä....)

- vatsa kovemmalla kun ennen

(- pe oltiin hiihtämässä, niin alkoi viiltokivut äkillisissä liikkeissä)

- la ja su hirveä hiki, koko ajan mut nyt vilu

(- nyt valkkaria lorisee)

Ja nyt mä en uskalla testata... AAAAAAARGH!

Huihuihuihuihuihui! Pelottaa.... Heh heh!

No sunnuntai-iltaa vaan kaikille ja haleja!

Vierailija
689/897 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla alkoi menkat. Vatsaa jomottaa edelleen, PMS jäi laimeammaksi, menkat alkoi liian aikaisin kiertoon nähden. Tissit on edellen kipeet.

Oli kiva olla seurananne, kokea iloisia hetkiä, pettymyksiä, ihan kaikkea. Siirryn syyskuisiin. Onnea elovauvan saaville!!! Haleja!!!!

Vierailija
690/897 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haukotus.

Tää on herännyt jo puolen kuuden aikaan kun kolme vuotias näki pahaa unta...poika kömpi itkien viereemme ja enpä sitten enää yskältäni saanut itse nukutuksi.

Muut kyllä kuorsaa.

Bongasinpa sitten oviksen näin itsenäisyyspäivän kunniaksi :)

eilen ja toissapäivänä on kyllä puuhailtu,mutta onhan se tänäänkin toki vielä koitettava hyödyntää tilanne ja ajankohta ;)

Tervetulleeksi toivotan uuden kuumeilijan ja onnittelen myös haamun/plussan saaneita.

Ihanaa :)

Nyt on saatava lisää kahvia koneeseen..

Minny kp16/31-39 yk5

691/897 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnimari, testaa testaa, oireet niin lupaavat.

Pris, voi kökköjen kökkö, että se täti sut löysi, senhän piti olla korvatunturilla. Voimahalaus!

Minny, onnea oviksesta. Kohta pääset sinäkin testailun ihmeelliseen maailmaan.

ON väsyttää kovin, taidan mennä takaisin nukkumaan. Vielä tulee vuotoa, mutta nyt taas ruskeata. Aamuinen testi oli kyllä plussa, mutta paljon haaleampi kuin eilen aamulla. Apuva. Miksi testasin tyhmä minä. Tuleeko tästä nyt sitten kuitenkaan mitään..

Vierailija
692/897 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän munkin vaan suoraan siirtyä syyskuisiin, tiedän,e ttä tässä ei ole enää mitään hehkutettavaa, huono ja surkee fiilis jätkuu, PMS on valloillaan. Itkettää. Surettaa. Mies matkoilla, tulee vasta 23 jälkeen tänään.

OMAT perään: Nukuin hyvin, näin unta kahdesta viivasta, siitä hiton tunteesta, ilosta ja onnesta. heräsin, arvasin, eihän tää mulle satu ku unissa. Valkkis on tahmeeta, ei lorise, kohdunnapukkaa tunnustaessa on vaan sellaista tahmeeta, ei vuoda, ei jää käteen. Vois varmaan jonkun oppikirjan mukaan kutsua KUIVAKSI. Nippailee lupaavasti mahaa, kuten ennen menkkoja, väsyttää, nokka tukossa, kurkkuakin hiukan kirvelee, flunssakin vielä. Lämmöt ainoat toivoaherättävät: aamulla 36,80, wuhuu vaan. Nälkä, joka nyt aina aamuisin on. Siivouspakko, eli sekin enteilee menkkoja. OVIStesti edelleen samanlainen aamulla, eli nippanappa jotain haamuhaamuhaamua piirtyy. Ps. mulla on aina siinä jokin tulos ;). Tekisi mieli huutaa ja itketä, kaivautua jonnekin yksin. Mä en halua mitään. Ja tänään on tenttejäkin katsottava, alustavaa korjausta, huomenna sata palaveria ja pitäs koota itsensä ammattirooliin, apua...

EVE: Tuskin merkkaa mitään, mutta jatka toki testaamista. Sä et saa menettää tuota plussaa. Piste.

LUMIKKI: Lupaavia oireita, onnea edelleen. Ootko testannut lisää? Vaikka selvä plussahan se oli ;).

MINNY: Peitot heilumaan... onnea oviksesta. Tuleeko laskettu syyskuun puolelle, jos nyt tärppii?

PRIS. Surku... miten mulla meni ihan ohi tää nyt. Lyhyt luteaalivaihe (eli oviksesta menkkoihin) voi olla syy myös, ettei alkio kiinnity. Mitne pitkä sulla nyt oli? yli 10 on jo ihan jees, yli 12 super ;). Mulla itellä on melkeen aina 13-14, joskus jopa 15. Ja mä NIIIIIIN tulen täältä perässä syyskuisiin.

MAMMA: Lämmöt. Ennen ovulaatiota on ns. normilämmöt eli sellainen ruumiin lämpötila, joka on sinulle normaali, juuri ennen ovista (n 1-2 vrk) tulee usein dippi, eli lämmöt notkahtaa alaspäin jonkin verran, ei kauheasti, mutta kuitenkin tippuu. Heti oviksen jälkeen ne nousee. Hiljalleen tai nopeasti, yksilöllisesti. Tavallisesti 1-3 vrk oviksesta lämmöt nousee 0,3- 1 asteen. Jos alkio kiinnittyy, voi kiinnit. aikaan lämpö jälleen dipata jonkin verran, jonka jälkeen nousee takaisin ylös. Jos menkat alkaa, putoaa lämpö tavallisesti 1-3vrk ennen menkkoja takaisin ns. normaaliin tasoon. Tai ainakin selkeä lasku. Jos eivät ala (nyt huom huom!!) ne pysyy ylhäällä, voivat jopa nousta hetkellisesti siitä oviksen jälk. tuloksesta. Joillain tätä kestää koko r-ajan, toisilla viikon, kaksi, kolme... TESTAA!!!

Sellaista, aamupalalle. Siivous ja lenkki. Hyvää itsenäisyyspäivää.

Surkea ILTIS kp 28 ja DPO 9 (10, tuskin), nivusta ja munasarjaa särkee. SÄRKEE hitto.

Vierailija
693/897 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILTIS: Toi mun lyhyt luteaalivaihe oli kyllä lyhyin ikinä. Mutta älä sinä vielä luovuta, kaikki on mahdollista!!

EVIS: kiitti!

Ne menkat vaan alkoi "puun takaa". Oireita kyllä oli, mut olis voinu olla oireita raskaudesta. Kyllä se on niin vaikea tulkita tota omaa kroppaa.

Mutta nyt uudelle kierrokselle, onneks on jo KP 1. ;)

Vierailija
694/897 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYSIN OMAA NAPAA:

NEGA (CB)

Koko yön alamaha juili. Lämmöt aamusta 36,9. Tosin nyt on pää kipeä (ei tullut nukuttua erikoisen hyvin + kuopus kipeänä, joten tauti voi muakin vaania).

Missäs vaiheessa tyttären saaneet ovat saaneet plussat?

mamma*3 *elättelee vielä toiveita*, kp 32/33, yk2

Vierailija
695/897 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea minnylle oviksen bongaamisesta ja eikun hommiin! ;-) Jee!

Prissille paljon paljon halauksia ja voimia, tsemppiä ensikiertoon, mikse täti nyt sinne tuli.. hitto! :(

Ninnimari pissalle tikun kanssa, MARS!! Kyllä kuulostaa niiiiiin lupaavalta!

Evis, tulee kyllä, ja paljon tuleekin, meinaan uusi elämä! ;) Kyllähän noi hormonit seilailee ja plussa on plussa! Huomenna sulla ne uudet verikokeet/tulokset? Eikös?

Iltisss, nyt prrkele! Jos jonnekkin siirryt niin odottajiin kohta, kyllä se tärppi nyt käy, pakko on! Paljon halauksia ja jaksamisia odotteluun, mut on se sen arvoista. :) Mulla on vahva tunne sun plussaamisesta, eikä se tunne nyt saa mennä hukkaan. Millon testiä??? Huomenna??

Mamma, jospa se sieltä vielä plussa yllättäisi, pidän peukkuja! :)

ON: Huono olo jatkuu, ummettaa, närästää. Mä haluan jonkun niksin noihin tisseihin, hyväkun nukutuksi saa. :-( snif.

-Pikku Basse kiusaa teitä ainavaan ja vieläkin..

Vierailija
696/897 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..terveisiä. Itkin ihan koko matkan (joo, hymyillyttää, kun mietin, mitä ne kaikki kolaavat ihmisetkin ajatteli), ensin ystävän kanssa puhelimessa, sitten miehen. Jota kohtaan olen ollut NIIN paska (anteeksi). Hamittaa ja hikoiluttaa, se on varma merkki menkoista, sääli, mutta niin se on. Tää on mulle tyypillistä. Usein ainakin. Väsyttääkin, kun itkee niin paljon. Ja koko lantio on nyt sen tuntuinen, että se irtoo kohta. Selän puoli, kun synnyttämistä ennen, apua. "Tällainen pieni tyttö.. niin helposti häviää.. pidä musta kii, älä päästä koskaan. Tällainen pieni tyttö niin helposti unohtuu.. vihdoin löysin sut, löysin sut, kauan sua odotin. Sä löysit mut.. Olet totta vihdoinkin. Pidä musta kii. ÄLä päästä koskaan." Itku ja itkua ja itkua. Siivotakin pitäisi.

BASSE: Koitahanb kylmiä kaalin lehtiä. Ostat huomenna keräkaalin, pistät jääkaappiin ja otat siitä (kuorien) isoja lehtiä ja laitat tisseihin. Vaihdat, kun lämpiää. Auttaa. Nimim. kokemusta on kun maito nousi rintoihin synnärillä ;). Tai kuumat suihkut, hierot kevyesti niitä.

ONNENHELMI (miten mulla on aina tässä kohtaa sellainen, onks se nikki oikein- fiilis?): Ihanaa, lohduttavaa, että joku muukin hermoilee, itkee ja huutaa. Kaikki perseellään. Hieno fiilis ;), upea :D. Miten sun vatsa/selkä/kohdunnapukka/lämmöt/ muut oireet?

ILTIS dpo9/10, taas surkeena. Ostan tänään herkkiä ja PAHUUTTANI testaan, sitten tidän, että se oli mitä mä oletinkin.

Vierailija
697/897 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...iltis, mikäs nyt on hätänä? Oletkos sä kaikki omat energiat, ja positiivisen ajattelun jakanut meille muille? Tuossa kohtaa on liian aikaista testata (sanos iltis ite)... Hei hymyä huuleen, eikä vielä luovuteta!!!!!

Mamma: hyvä asenne, ei luovuteta!!!!

Pris: Pahoittelut :-( Asennetta on onneks sullakin! Omaa kroppaa on vaikea tulkita varsinkin silloin, kun toivoo kaiken liittyvän mahdolliseen raskauteen :-) Mä söin ainakin niin pitkään pillereitä, että en tuntenutkaan omaa kroppaani ollenkaan... Nyt opetellaan.

Basse: voi voi, milläs sun oloos nyt helpottais? Phuu, en kyllä osaa auttaa, sorry....

Minny: kyllä sitä joutuu oviksen hyödyntämään kaikin mahdollisin tavoin. Harmittaa kun oon miehelle paljastanu, että oon hedelmällinen vaan muutaman päivän kuussa, ei voi koko kuukautta käyttää tekosyynä... ;-)

Onnenhelmi: ootkos sää raskaana, jospa se olikin aamupahoinvointia?

Tinneri: onnee oviksesta, hyvä ajotus :-)

Tervetuloo S79! Mä kans "yritän olla yrittämättä" vauvaa, mutta mä en malta. Ja sit siitä tulee projekti ja harmistus... Tauko varmaan teki hyvää. Valkkarin määrän lisääntymisestä täällä on juu puhuttu, mut mäkään en nyt just muista mitä... ;-D

ON: Emmää uskaltanu testata... Mää oon mammari... Sinne meni aamupisut pönttöön. Mää ny odottelen eka. Tänään olis menkkojen alkamispäivä, niin odotetaan nyt tää päivä ensin... Ja huominen. Sitte mää testaan jos tarvii. Eilen tuli vaaleanpunasta litkuvalkkaria illalla, kun kävin vikaa kertaa pissalla. Maha ripulilla. Ei muuta.

Eve: just ton takia mä en testannu. Älä ny panikoi turhista! Nauti itsenäisyyspäivästä!!!! Sulla on etana siellä sun masussa!!!!!

Terkkuja kaikille! Ihanaa itseäisyyspäivää!

Plussia, plussia, plussia!

Ninnimari: kp 25/24-27, dpo 14

Vierailija
698/897 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltis:Laskeskelin juuri oviksen mukaan,että jos nyt tärppää niin la olis 1.9 mutta ei kerrota kellekään...täällä ajattelin kuitenkin kanssanne kököttää =)

Jaksuja sinne päin! Mielenkiinnolla odotan testaus tuloksia ;)

Pris:pahoittelut =(

Ninnimari:Kyllähän se pitää hyödyntää ;) mies ei ole ollenkaan pahoillaan...=D

Äh..jotain muutakin oli kommentoitavaa,mutta ruoka kuuluu olevan...palajan taas...

Minny

(ovis hyödynnetty tältäkin päivältä ;)

Vierailija
699/897 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ILTIS, onnenhelmi olen, ihan oikein. :)

Jänskää jännätä yhtä aikaa, älä sinä luovuta! Vaikka hei, ihan samat fiilarit - en mä mihkään raskaudu. Syyskuisiin vaan. :( Mul ku on ollu toive kesälapsesta ni oisin nyt toivonut edes tuota elokuuta...mut eihän se ajankohta tärkein ole. Tyttöni ovat vaan molemmat syntyneet syksyllä, ois kiva kokea jotain muuta.

Oireet:

...pöh. Ei ole.

- Aika normaalia ennen menkkoja kiukkua. Tai onhan tää oikeesti ollu ihan epänormaalin vahvaa kiukuttelua. Mies, joka ei koskaan mus ärsytä vaan jota mahottomadti rakastan, ärsyttää nyt monin tavoin. Grrr...

- Kohdunnapukasta mul ei oo mitään hajua, en oo tutkinut. Miten sen kuuluikaan olla, jos ois raskaana? Ehkä innostun tutkimaan.

- lämpöjen mittailijanakin olen huono, ku se pitäisi tehdä aina samaan aikaan (vai?) Eilen mittasin aamun pahoinvoinnin palelun yhteydessä ja oli vaan 36,46, yleensä 36,3.

- yleensä alaselkä kovasti kipee ennen menkoja, nyt ei ainakaan vielä mitään havaittavissa

- vatsaa turvottelee (=pierettää) ja juilii välillä. Huomaan silitteleväni sitä iltaisin kuin siellä olisi vauva. ;) Mut ei nippaile eikä koske.

En ole tuntenut mitään kiinnittymiseen viittavaa. Toisesta typystä tunsin hyvinkin kiinnittymisen, menin ihan kaksinkerroin siitä juilaisusta, joka tapahtui 5 päivää yhdynnän jälkeen. Se oli musta sillon niin selvä pässin lihaa. Nyt ei mitään tuntemuksia. :( Plaah. Mistähän löytäisin lisää uskoa?

Ja mitäs muut...äh miten mä muistaisin. En mä nyt muista. Sorge muut (taas), tuli niin omaa napaa ja Iltistä. Joku muukin oli samassa kohtaa menossa. Olix se Ninnimari (tai joku muu...)? Miten sulla, onko oireita?

Terkuin Onneli, joka toivoo sisälleen onnenhelmeä kp 22/(25-)27, dpo9...vai 10? Miten se lasketaan, jos cb näytti ovista kp13?

P.s. Mul ei viel testin testiä...mahtaisinkohan malttaa ensi viikonloppuun? Kyllä mä sit jo tiedän et alkaako ne mekat vai ei. Aina ne tulee silloin kun pitääkin...vai menisinköhän sittenkin apteekkiin heti... ;) Mikä testi on herkin?

Vierailija
700/897 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivastus, nuha iskee vissiin todenteolla, viluttaa, siivotessa hikoilutti, väsyttää armottomasti. Itkettää ja ärsyttää- mikään ei siis muuttunut ;). Kohdunnapukka on ylhäällä, aika tiukka, kiinni, sormeen jäi vähän vetistä vetistä valkoista. Lämmöt liki 37 (mutta ehkä se oli mittausvirhe ja flunssa), tissit: suihkun jälkeen mä peläastyin ja taisi nuorimmainen poikakin pelästyä: nännipihat on valtavat, ainakin silloin, kun ne on levossa, siis ei ole kylmä jne. Mutta ei innostuta yhtään, ne on usein ennen menkkojakin. Alaselkä ja -vatsa painavat, särkee.

ONNENHELMI: Kohdunnapukka on tavallisesti /tässäkin yksilöllistä vaihtelua) ylhäällä ja kovahko, kuin nenänpää, suljettu, kun raskaus alkaa tai on alkanut. Joillain tippuu alemmas ja on pehmeekin. Ekassa raskaudessa on kova aika usein, toisissa erilainen, se voi raottaakin koko ajan synnyttäneillä naisilla. LImat/vuodot?? Sun DPO on 9 kuten mullakin. Kun hymynaama on saatu, menee se vuorokausi ovulaatioon. Samoissa mennään. Mullakin pieni aavistus, että voisi olla jo dpo 10, mut en usko, 9 se on itelläkii ;). Peukkuja!!! Mene heti apteekkiin, kannatan, käsi ojossa ylhäällä. Mä meen kanssa pahuuttani ostaa joitain herkkiä, jos yliop. apteekissa ees on. Se taitaa ola ainut aukinainen tänään. Meen lasten harkkojen aikana.

Sellaista, nyt pitäs syödä jotain, yksi homma hei, kahvia ei tee mieli, kuten yleensä. SE on eka kunnon juttu tässä ;). Aamukahvi maistuu hyvälle, sen jälkeen ei tee hinku, yleensä vetäsen 3 kupillista päivän mittaan, joskus 4.

ILTIS Dpo9 (10?)

Paljastus: pakko oli vitutuksen ja siivoilun aikana käydä pissalla, pissata purkkiin ja tikutta aovistestillä- se on aika vahva, paljon vahvempi ku aamulla ja eilen jne. Mutta ehkä tuo ajoituskin tekee... EVE ja BASSE: Miltä teidän pissat haisi/haisee alussa, kun kerroitte,e t on erilaista?? Mulla pissa on nyt kirkkaan kelt. haisee (en tiedä poikkeaako mitenkään mistään) vihanneskeitolle....joo, naurakaa vaan, sellainen sellerin oloinen tuoksu ;)