Sitä saa mitä tilaa
Olen aina ollut työpaikalla auttavainen ja kova tekemään töitä. Olen oikea myyntitykki ja tehnyt firmalle hyvää tulosta, mutta kaikista ideoista yms. firman omistajat ottavat kunnian itselleen. Yritys on yli 80 vuotta vanha ja johtamismeininki on kuin armeijassa.
Nyt olen päättänyt tehdä etäisyyttä ja en kerro ideoita ja olen omissa oloissa ja hoidan vaan työni myyjänä edelleenkin, mutta mitään ylimääräistä en puhu.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (12)
Viisasta olis: pyytää lisää palkkaa tai provikkaa omien ideoiden käytöstä tai vaihtaa työpaikkaa. Nyt teet niin perinteisen naisen katkeran ja typerän oman uran pilaavan ratkaisun kun olla voi.
ollut ja samalla kertaa talosta on lähtenyt useampi hyvä työntekijä, mutta omistajat vähät välittävät. Kukaan ei ole saanut palkankorotusta.
Olen aina ollut työpaikalla auttavainen ja kova tekemään töitä. Olen oikea myyntitykki ja tehnyt firmalle hyvää tulosta, mutta kaikista ideoista yms. firman omistajat ottavat kunnian itselleen. Yritys on yli 80 vuotta vanha ja johtamismeininki on kuin armeijassa. Nyt olen päättänyt tehdä etäisyyttä ja en kerro ideoita ja olen omissa oloissa ja hoidan vaan työni myyjänä edelleenkin, mutta mitään ylimääräistä en puhu. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
LUKIJOITA VAAN KOTIÄITEJÄ JA SIKSI HEILLÄ EI OLE KOKEMUSTA VASTAAVASTA JA VASTAUKSIA EI TULE. KESKUSTELEVAT VAIN HOMOISTA.
Olen aina ollut työpaikalla auttavainen ja kova tekemään töitä. Olen oikea myyntitykki ja tehnyt firmalle hyvää tulosta, mutta kaikista ideoista yms. firman omistajat ottavat kunnian itselleen. Yritys on yli 80 vuotta vanha ja johtamismeininki on kuin armeijassa. Nyt olen päättänyt tehdä etäisyyttä ja en kerro ideoita ja olen omissa oloissa ja hoidan vaan työni myyjänä edelleenkin, mutta mitään ylimääräistä en puhu. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
LUKIJOITA VAAN KOTIÄITEJÄ JA SIKSI HEILLÄ EI OLE KOKEMUSTA VASTAAVASTA JA VASTAUKSIA EI TULE. KESKUSTELEVAT VAIN HOMOISTA.
kiitos vastauksesta.
pettämisestä ja homoista, että vauvat jää ruokkimatta.
Viisasta olis: pyytää lisää palkkaa tai provikkaa omien ideoiden käytöstä tai vaihtaa työpaikkaa.
Nyt teet niin perinteisen naisen katkeran ja typerän oman uran pilaavan ratkaisun kun olla voi.
ollut hiljakseen ja olen huomannut, että on alettu arvostamaan. Mielestäni Sinun kannattaa toimia kuten kerroit.
Viisasta olis: pyytää lisää palkkaa tai provikkaa omien ideoiden käytöstä tai vaihtaa työpaikkaa. Nyt teet niin perinteisen naisen katkeran ja typerän oman uran pilaavan ratkaisun kun olla voi.
selkeästi, mutta ilmeisesti en. Palkkaa ei saa tässä firmassa lisää vaan jos menee kysymään sellaista niin kostetaan.
parempaan firmaan, jossa työtaitoa arvostetaan?
Myyntialalla on valitettavan tyypillistä tuijottaminen vain viimeisimpään tuloskauteen. Vaikka kuukausimyyntisi olisi ylittänyt tavoitteet joka jaksolla peräjälkeen ja olet saanut siitä aina kehuja, ensimmäisen tulosalituksen tullessa sinut haukutaan aivan paskaksi!
parempaan firmaan, jossa työtaitoa arvostetaan?
asun maaseudulla ja pienellä paikkakunnalla ja hyvän ammattitaidon omaavalle myyntitykille ei ole paikkoja samalla paikkakunnalla. Ei myöskään jo 50 täyttänyt saa kovin helpolla paikkoja ja yleensä myös kielitaito vaaditaan.
Myyntialalla on valitettavan tyypillistä tuijottaminen vain viimeisimpään tuloskauteen. Vaikka kuukausimyyntisi olisi ylittänyt tavoitteet joka jaksolla peräjälkeen ja olet saanut siitä aina kehuja, ensimmäisen tulosalituksen tullessa sinut haukutaan aivan paskaksi!
Ja etsitään vikoja ja pohditaan jäikö jokin asiakas hoitamatta.
naisia keskustelemassa? Onks hyvännäkösii?