Pääseekö kaikki kirkkoon kuuluvat taivaaseen?
Kommentit (17)
miksi uskova haluaisi edesauttaa kirkon "tuhoutumista" luopumalla kirkollisverosta?
ja mitä haittaa siitä on uskovalle?
et kun kolikko kirstuu kilahtaa niin sielu taivaaseen vilahtaa
olis siis liian helppoa, jos vaan rahalla sais ja hevosella pääsis
HALUAISITKOS OIKEESTI sellaiseen taivaaseen ikuisesti olemaan , johon pääsis kaikki, jotka maksavat kirkollisverot ??
mietippäs sitä !
ne murhamiehet, raiskaajat, oahoinpitelijät, varkaat, yms jotka tekojaan ei kadu, MUTTA MAKSAVAT TULOISTAAN VEROJA KIRKOLLE
niiden kanssakos haluat ikuiseen elämään ??
eiköhän se olisi helvetti silloin se sinun taivaasi
eli täytyy olla uskoa, uskoa raamttuun, sen opetuksiin ja sen lisäksi toimia niiden oppien mukaisesti,
uskoa jumalaan ja hänen tahtoonsa, ja toimia niiden mukasiesti
uskoa jeesukseen ja toimia niin kuin hän opetti
eli täsää nyt alkuun muutama ns vaatimus
eli ei pelkää veron maksu tai suko tee autuaaksi
tarviteen siis toimintaa9
sen tuho on merkki tulevasta harmagedonista
eli merkitsee tosi uskoville uuden alkua, ja pahan loppua
alkaa ikuinen elämä tosi uskoville
Taivaaseen pääsyyn ei tarvita kirkkoa ei mitään seurakuntaa, vain usko Herraan Kristukseen.
"minä olen tie, totuus ja elämä"
taivaaseen
eli sen takia,niitä veroja ei kannata maksaa
ole pääsylippu taivaaseen mutta minusta kirkkoon kuuluminen ja kirkollisveron maksaminen on osa kristittynä olemista. Maksamalla kirkollisveroa tuen samalla seurakunnan työtä - jota tehdään esimerkiksi lasten, nuorten, vanhusten ja vähäosaisten hyväksi.
Raamatussakin kehoitetaan tekemään hyvää ja antamaan omastaan. Voi sen toki hoitaa ilman kirkkoakin ja näin teen jatkossa minäkin, jos kirkko luopuu uskosta ja päätyy mielistelemään pientä vähemmistöä ihmisiä hyväksymällä=siunaamalla samaa sukupuolta olevien "liiton".
Taivaaseen ei voi päästä, jos ei usko koko taivaaseen.
Pelastusta, siunausta ja armoa ei ole eikä tule, jos niihin ei usko.
En ymmärrä,miksi ihmiset haluaa kirkkovihkimisen = Jumalan siunauksen liitolleen, jos he eivät edes usko siihen Jumalaan, eikä siunaukseen.
En ymmärrä, miksi halutaan tulla haudatuksi kirkkomaahan, siihen siunattuun maahan, jos koko siunaukseen ei uskota.
Jeesuksen luo taivaaseen ikiaikaiseen kuoleman jälkeiseen elämään pääsee USKOSTA JA ARMOSTA.
Ei omat teot.
Ei vain usko Jeesukseen.
Vaan armosta. Kristuksen armosta.
Se on kuin viimeinen tuomioistuin, ja Herra armahtaa - jos armahtaa.
Miten sen armon saa, ja miten tietää pääsevänsä. Vain uskomalla.
Raamatun mukaan minun on vaikea elää, tunnen vihaa ja kaunaa eräitä henkilöitä kohtaan, enkä pääse siitä irti.
En saa keskusteluapua mistään, olen hakenut ja yrittänyt. Kun muutaman käynnin käyn, saan vastaukseksi että ongelma on niin vaikea ettei pysty auttamaan.
Minun vika toki on se, että ne ohjeet, joissa minun vain täytyy alkaa ajatella toisin ja nähdä asia sen toisen kannalta, niin siinä se. Sanon, että tajuan sen asian asian, osaan asettua toisen tossuihin, mutta ei se minua auta, eikä muuta minun toimintaani tai ajattelua.
... niin, rukous ei ole auttanut. En tiedä miksi. Voisko joku enemmän uskova kertoa. Minun uskoni kun jo horjuu,
Sinäkin voit päästä tuleuskoon.fi kertoo miten pääset taivaaseen.
Ei kirkkoon kuuluminen vaikuta asiaan.
No tottakait pääsemme. Olemmehan maksaneetkin siitä.
Kaikki hyvät pääsevät taivaaseen. Oli sitten tietämätön kastamaton nuori jossain papua-uuuden guinean ylängöillä tai joku roomassa vatikaani naapurissa ja raamattu kourassa.
Jos ei pääse, kirkollisveronpalautuksen saa rällätä helvetissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kirkkoon kuuluminen vaikuta asiaan.
Hittoakos kirkolla sitten tekee?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pääse, kirkollisveronpalautuksen saa rällätä helvetissä.
Helvetti on kadotus, ei pääse rälläämään.