Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saat joululahjaksi aikakoneen, mihin aikaan menisit?

Vierailija
11.11.2010 |

Jos menet menneisyyteen elät uudestaan jo elämäsi jutut. Voit myös vain vierailla ja tulal takaisin.

Itse lähtisin takaisin lukion kolmannelle.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin aika monta asiaa toisin!

Vierailija
2/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tai pidemmänkin ajan) aikaan, kun olin 18-19 vuotias. Maks. kuukauden varmaan viihtyisin ja viimeistään jo sitten palaisin takaisin. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin 60-luvulle Beatlesin keikalle (kirkumaan) :)

Vierailija
4/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme silloin naimisiin. Palaisin siihen aikaan ja ostaisin omistusasunnon, enkä muuttaisi vuokralle.

Silloin oltaisiin saatu omistusasunto. Sittemmin aloin opiskella ja miehen vakituinen työpaikka muuttui kahdeksaksi vuodeksi pätkätöiksi ja saatiin ensiasunto vasta sen jälkeen kun meillä oli jo kolme lasta..

Vierailija
5/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla välillä tapahtui jotain, joka on rikkonut suvun naisten välejä jo kolmanteen polveen...

Vierailija
6/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla välillä tapahtui jotain, joka on rikkonut suvun naisten välejä jo kolmanteen polveen...

Vierailija
7/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo aikuisia ja itse viriili 5-kymppinen bilehirmu ja festarimummo.

Vierailija
8/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vielä menenkö sisään vai ulos. hetken päästä lähdin sisään. nyt lähtisin ulos.

Vierailija
9/19 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin vuoteen 2011.

Vierailija
10/19 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän päivään lukemaan tätä keskustelua

Vierailija
11/19 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin vuoteen 1972 

Vierailija
12/19 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin vuoteen 2004, jolloin markkinoille tuli Levemir-niminen insuliini. Se on ainoa, jolla kykenen toteuttamaan kunnollista omahoitoa ja ehtisin tehdä suuria ratkaisuitani elämässä ratkaisevat n. 15 vuotta aiemmin kuin ne tein.

Vierailija
13/19 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän päivään lukemaan tätä keskustelua

Tää on kyllä hieno hetki elämässä!

Vierailija
14/19 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ajanlaskun alkuun Bethlehemiin katsomaan että syntyikö Jeesus todella tuolloin vai ei. Olisi kova pala uskoville jos nykyaikaan palattuani kertoisin että ei siellä mitään Jeesusta näkynyt.

Vierailija
15/19 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin vuoteen 1958 Elvis Presleyn keikalle noin viikoksi, sitten siirtyisin takaisin nykyaikaan.

Vierailija
16/19 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän vallankumouksiin ja Pietariin vuonna 1917.

Vierailija
17/19 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin vuoteen 2011. Eläisin samalla tavalla sen kesän kun silloinkin ja sen kesän jälkeen pitäisin hyvää kuntoani ja ihannepainoani yllä, ottaisin vastaan minulle tarjotut työtehtävät ja (kuinka kauhealta kuulostaakin) niin tekisin vain yhden lapsen. 😱 Lisäksi en suututtaisi yhtä kollegaani. Jos en olisi tätä henkilöä suututtanut niin olisin alani yksi huipuista nyt. 😢 Olisi pitänyt kuitenkin vain niellä se paska tältä henkilöltä eikä sanoa mihinkään vastaan ja puolustaa syyttömyyttäni.

Vierailija
18/19 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin varmaan alakoulun alusta ja olisin rohkeampi, avoimempi sekä harrastaisin enemmän juttuja vaikka minua kiusattaisiinkin. Mikäli saisin pitää muistini ja osaamiseni niin harrastaisin lapsesta asti liikuntaa ja istuisin vähemmän koneella niin ei olisi vaivoja mitä nyt on. Harrastaisin pianonsoittoa ym, mitä olisin lapsena voinut harrastaa. Kävisin hieman erilaisen koulutuksen mitä nyt olen käynyt. Muuttaisin ehkä elämäni täysin uudestaan.

Vierailija
19/19 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin varmaan joku tuhat vuotta taaksepäin. Silloin naiset oli naisia ja naisellisia eikä silloin ollut keksitty seksin ja intohimontappaja faminismiä. Tai sitten menisin vilkaisemaan tuhat vuotta tulevaisuuteen kuulemaan vieläkö siellä ylipäätään tiedettäisiin feminismistä. Oon varma että feminismi aatteena tulee häviämään, niin järjetön se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi