G: ajeleeko miehesi kainalokarvansa?
Kommentit (21)
Mutta lyhentää saksilla siten, etteivät näy jos on hihaton paita päällä kädet alspäin. Siis siistii ettei ihan tursuile
tukkaleikkurilla aina toisinaan. Ihan käytännölliset syyt, ei hiki haise niin helposti.
Samaten alapäänsä pitää siistinä, ja naamakarvoituksensa, muuten karvat on luonnontilassa.
Ex ajeli mun pyynnöistäni huolimatta. Musta se on todellinen seksintappaja jos mies on karvaton, mutta hän oli sitä mieltä että karvat pahentavat hikiongelmaa, eikä hän ole siihen valmis.
Vitsi että se onkin kiihottavaa, kun jo valmiiksi pitää ajeltuja kainaloita epäseksikkäinä ja sitten vielä otetaan hikoiluongelma mukaan tilanteeseen...
Yleensä kyllä siistii ainakin alapään
Ja niin ajelevat kaikki muutkin miehet ketä tiedän (ex:ät ajelleet, oma isäni, veljeni jne.)
Miksi ei ajelisi? Kamalaa katsottavaa kun kesällä näin terassilla miehen jolla hihaton t-paita, kainaloissa pitkät karvat ja nosti kädet niskansa taakse ja hikikarpaloita karvoissa! Hyi yäk! :(
Samaten alapäänsä pitää siistinä, ja naamakarvoituksensa, muuten karvat on luonnontilassa.
hiki ei haise ja jää muhimaan karvoihin. Ällöttävän näköistä miehellä kuin naisella pitkät kainalokarvat. Saati pitkät alapäänkarvat =O
mutta mies omistaa muutenkin hyvän hygienian
Ei koe tarvetta siihen. Ja minä taas en hänen karvoitukseensa puutu.
Vitsi että se onkin kiihottavaa, kun jo valmiiksi pitää ajeltuja kainaloita epäseksikkäinä ja sitten vielä otetaan hikoiluongelma mukaan tilanteeseen...
olla parisuhteessa, jos kumppanin hikoilun ajatteleminen latistaa seksihalut.
miehistä, olis kamalaa jos ajelis kainalonsa. Jo se on tylsää, että suostuu pitämään partaa ainoastaan loma-aikoina.
miehellä kuuluu olla karvat tallessa! Anteeksi nyt ap mutta kainalonsa ajeleva mies on kyllä aika hinttimäinen...puhumattakaan alapään ajelusta :D
Ei koe tarvetta siihen. Ja minä taas en hänen karvoitukseensa puutu.
todellakin, mikäs oikeus meillä naisilla on puuttua ihan kaikkeen!
kainaloitaan tai alapäätään sheivaava mies :P
kiinnosta, mutta kyllä vähän pitää siistiä karvoitustaan.
Tutulla miehellä on pitkä parta, sopii kyllä hänen tyylinsä mutta on jotenkin epäsiisti kuitenkin, onneksi omalla miehellä ei ole kiinnostusta kasvattaa partaa ;)
Samoin jos miehellä pitkät paksut häpykarvat se ei ole minusta seksikästä. Eivätkä myöskään pitkä paksut kainalokarvat.
Tässäkin se kultainen keskitie lienee paras, eli hyvä jos mies siistii karvoitustaan, ettei rehoita epäsiistiä puskaa joka paikasta. Mutta säärien ei sentään tarvitse olla silkoiset eikä alapään posliini.
Hyvään hygieniaan mielestäni kuuluu karvojen siistiminen, ja en ymmärrä mitä homomaista joku siinä näkee? No ehkä em. ajatuksia voi itsellekkin tulla jos mies olisi vahaamassa sääriään, mutta kainalokarvojen ajaminen mielestäni ihan normaalia hygieniasta huolehtimista.
kainaloitaan tai alapäätään sheivaava mies :P
Niin vaan niitä makuja on erilaisia, minusta taas mikään ei ole niin vastenmielistä kuin mies joka ei ajele paikkojaan.
Itselläni on todella karvainen mies ja todellakin siistii kainalot ja alapääkarvat... huomautin etelänlomamatkalla veljelleni jolla hurjat kainalopöheiköt että miksi ei tee karvoillensa mitään, niin kauhistuneena katsoi että ei hän mikään hintti kuitenkaan oo.
Eli ilmeisesti jotkut miehet pelkäävät leimautumista hintiksi jos siistii (puhun nyt siis siistimisestä, en sheivaamisesta) pöheikköjään?
Itse olen suht karvaton mutta sheivaan kainalot ja sääret.
psorinkin takia, saa rasvattua paremmin
On myös kuumasta maasta ja tottunut kesäisin ajelemaan
jotenkin karvojen ajelu (muun kun parran) miehellä on jo mun mittapuun mukaan liian... naismaista, tai jotain...