Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: ajeleeko miehesi kainalokarvansa?

Vierailija
24.10.2010 |

Mun ajelee

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin karvojen ajelu (muun kun parran) miehellä on jo mun mittapuun mukaan liian... naismaista, tai jotain...

Vierailija
2/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lyhentää saksilla siten, etteivät näy jos on hihaton paita päällä kädet alspäin. Siis siistii ettei ihan tursuile

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukkaleikkurilla aina toisinaan. Ihan käytännölliset syyt, ei hiki haise niin helposti.

Vierailija
4/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten alapäänsä pitää siistinä, ja naamakarvoituksensa, muuten karvat on luonnontilassa.

Vierailija
5/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ajeli mun pyynnöistäni huolimatta. Musta se on todellinen seksintappaja jos mies on karvaton, mutta hän oli sitä mieltä että karvat pahentavat hikiongelmaa, eikä hän ole siihen valmis.



Vitsi että se onkin kiihottavaa, kun jo valmiiksi pitää ajeltuja kainaloita epäseksikkäinä ja sitten vielä otetaan hikoiluongelma mukaan tilanteeseen...

Vierailija
6/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä siistii ainakin alapään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin ajelevat kaikki muutkin miehet ketä tiedän (ex:ät ajelleet, oma isäni, veljeni jne.)



Miksi ei ajelisi? Kamalaa katsottavaa kun kesällä näin terassilla miehen jolla hihaton t-paita, kainaloissa pitkät karvat ja nosti kädet niskansa taakse ja hikikarpaloita karvoissa! Hyi yäk! :(

Vierailija
8/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten alapäänsä pitää siistinä, ja naamakarvoituksensa, muuten karvat on luonnontilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiki ei haise ja jää muhimaan karvoihin. Ällöttävän näköistä miehellä kuin naisella pitkät kainalokarvat. Saati pitkät alapäänkarvat =O

Vierailija
10/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies omistaa muutenkin hyvän hygienian

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin omituisena jos ajelisi

Vierailija
12/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koe tarvetta siihen. Ja minä taas en hänen karvoitukseensa puutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset


Vitsi että se onkin kiihottavaa, kun jo valmiiksi pitää ajeltuja kainaloita epäseksikkäinä ja sitten vielä otetaan hikoiluongelma mukaan tilanteeseen...


olla parisuhteessa, jos kumppanin hikoilun ajatteleminen latistaa seksihalut.

Vierailija
14/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehistä, olis kamalaa jos ajelis kainalonsa. Jo se on tylsää, että suostuu pitämään partaa ainoastaan loma-aikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä kuuluu olla karvat tallessa! Anteeksi nyt ap mutta kainalonsa ajeleva mies on kyllä aika hinttimäinen...puhumattakaan alapään ajelusta :D

Vierailija
16/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koe tarvetta siihen. Ja minä taas en hänen karvoitukseensa puutu.

todellakin, mikäs oikeus meillä naisilla on puuttua ihan kaikkeen!

Vierailija
17/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainaloitaan tai alapäätään sheivaava mies :P

Vierailija
18/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosta, mutta kyllä vähän pitää siistiä karvoitustaan.



Tutulla miehellä on pitkä parta, sopii kyllä hänen tyylinsä mutta on jotenkin epäsiisti kuitenkin, onneksi omalla miehellä ei ole kiinnostusta kasvattaa partaa ;)

Samoin jos miehellä pitkät paksut häpykarvat se ei ole minusta seksikästä. Eivätkä myöskään pitkä paksut kainalokarvat.



Tässäkin se kultainen keskitie lienee paras, eli hyvä jos mies siistii karvoitustaan, ettei rehoita epäsiistiä puskaa joka paikasta. Mutta säärien ei sentään tarvitse olla silkoiset eikä alapään posliini.



Hyvään hygieniaan mielestäni kuuluu karvojen siistiminen, ja en ymmärrä mitä homomaista joku siinä näkee? No ehkä em. ajatuksia voi itsellekkin tulla jos mies olisi vahaamassa sääriään, mutta kainalokarvojen ajaminen mielestäni ihan normaalia hygieniasta huolehtimista.



Vierailija
19/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainaloitaan tai alapäätään sheivaava mies :P

Niin vaan niitä makuja on erilaisia, minusta taas mikään ei ole niin vastenmielistä kuin mies joka ei ajele paikkojaan.

Itselläni on todella karvainen mies ja todellakin siistii kainalot ja alapääkarvat... huomautin etelänlomamatkalla veljelleni jolla hurjat kainalopöheiköt että miksi ei tee karvoillensa mitään, niin kauhistuneena katsoi että ei hän mikään hintti kuitenkaan oo.

Eli ilmeisesti jotkut miehet pelkäävät leimautumista hintiksi jos siistii (puhun nyt siis siistimisestä, en sheivaamisesta) pöheikköjään?

Itse olen suht karvaton mutta sheivaan kainalot ja sääret.

Vierailija
20/21 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

psorinkin takia, saa rasvattua paremmin



On myös kuumasta maasta ja tottunut kesäisin ajelemaan