G: Moneltako aiot käydä nukkumaan?
Kommentit (20)
Kohta meen. Herätys varmaan yöllä ainakin kerran (vauva 11kk) ja aamulla viimeistään kasilta (mies hoitaa lasten aamupuuhat kun nousee aikaisemmin töihin, mä hoidan mahdolliset yöhulinat). Oon hullu kun roikun koneella aina näin myöhään mutta tää on jotenkin niin luksusaikaa kun on kerrankin hiljaista ;)
Vähän houkuttaisi pelata Pleikkarilla, kun lapsi on mennyt nukkumaan.
Herätys huomenna ehkä ysin maissa. Mies vie pojan päiväkotiin ja mulla on vapaapäivä :)
aamulla seiskalta jo ovesta ulos :(
luultavasti puolenyön maissa. Herätys parin tunnin välein vessaan, kunnes ysin jälkeen koitan kömpiä sängystä ylös. Olen saikulla, äitiysloman alkuun vielä viikko.
Eka herätys todennäköisesti 24 aikaan, kun 6 v käy vessassa... on niin unenpöpperössä että harhailee tuloksettomasti vessan ovella. Seuraava herätys 2 aikaan, kun 2 v on kääntynyt sängyssä väärinpäin, nukkuu peiton päällä, palelee ja huutaa äitiä. Seuraava 4-5 aikaan, kun 2-vuotias huutaa äitiä. Ja sitten 6-7 aikaan alkaa ensimmäinen perheessä heräillä.
Sanomattakin selvää, että tämä äiti on lopen uupunut ja ahdistunut öisestä elämästä. 6 vuotta sitten mietin kauanko vauvaheräilyt kestävät... ja tässä ollaan.
tänään klo 22. herätys klo 8 + yöllä monta herätystä
Puoli yhden pintaan, herätys 07.15
menee kouluun vasta 10 --> päiväkotilainen pitää vapaapäivän koska mä en jaksa nousta aamulla häntä viemään :D eli varmaan herätään puol ysin maissa!!!
Huomenna onneks saa nukkua pidempään.
ja täällä vielä kukutaan. Huolet valvottaa.
Herätys klo 05.45