Oletko ajatellu kirpparilla, ompa ylihinoitettu tuote ??
Kuten naisten pitkä toppatakki ei mitään erikoista merkkiä 150 euroa. Kertokaa muutkin.
Kommentit (47)
sillä ajattelen että ONPA ylihinnoiteltu tuote.
Esim. kesämekko ei mitään hienoa merkkiä, 65 euroa, täysin naarmuiset ja kuluneet pienet Teema-lautaset 5 euroa/kpl, nyppyinen ja reikäinen t-paita 8 euroa jne.
hirvittää. Lasikaapeissa kalliimpaa tavaraa kuin antiikkiliikkeissä tai Hagelstamin huutokaupoissa. Myös vanhat antiikkihuonekalut ovat kolminkertaisesti sen mitä antiikkiliikkeissä.
Silti ihmiset maksaa ja kantaa tavaroita niska väärässä autoon ja vielä onnellisina.
SPR Konteissa Tampereella, Porissa ja Seinäjoella.
Monesti myös kierrätyskeskuksissa on törkeän kovat hinnat.
joka maksoi noin 40 000 mummonmarkkaa... :)
Joku pystyyn kulahtanut Reiman perushaalari 30-40 Euroa. Tai naisten "inspire trend" -merkkinen eli Cittarista ostettu toppis 30 Euroa.
SPR:n kontti on oma lukunsa. Kukakohan ne hinnat siellä laittaa??????
Joku pystyyn kulahtanut Reiman perushaalari 30-40 Euroa. Tai naisten "inspire trend" -merkkinen eli Cittarista ostettu toppis 30 Euroa.
äitiyspakkauksen makuupussiin 20 €!
Itse yritin muutama viikko sitten myydä omaani eikä kelvannut kenellekään edes 1,50 eurolla..
"Hitto, että on hintaa!" tai "Hyi hitto, mitä rääsyjä!"
sillä ajattelen että ONPA ylihinnoiteltu tuote.
Ööö sinä siis AJATTELET, että "oNpa"? Minä ainakin ajattelen, että oMpa".
Ei siis muuten, mutta kun saivartelemaan rupesit.
Sellanen kokoon menevä kauppakori 35e, Prismassa uutena 29,90.
Pesty ja käytetty t-paita jossa kuvakin jo kulunut 4e.
Poikien housut, polvessa paikka ja lahkeet rispaantuneet 12e, merkki Alley, eli anttilan omaa halpismallia.
Onneksi silti on myyjiä joilla on vielä järki kädessä! Muuten kirppisreissut jäisi ainakin mulla väliin.
Porissa kaikki kirpparituotteet on ylihinnoiteltu! Mm. yksi kerta katselin muumi-mukia. Saman olisi saanut uutena samalla hinnalla. Yksi kerta näin myynnissä Ikean ammeen jonka alkuperäinen hinta on alle 5€. Kirpparilla joku kuitenkin pyysi siitä sen viis egeä. Kulahtaneet ja haalistuneet vauvan/lastenvaatteet maksaa 3€-> ja samat saisi alennusmyynnistä samalla hinnalla, uusina. Tai sitten nämä Yves Rocherilta ym. kylkiäiseksi/ilmaiseksi saadut tuotteet?!?! Joku kehtaa pyytää niistä naurettavia summia.
tänään just sellaisia Bauhaus-laatikoita (puisia vanherilaatikoita, kannellisia). Itse oli maalattu valkoiseksi. Ja hintaa lätkäisty sitten 20 euroa. Heh.
Ostamista olisin harkinnut noin 3-4 eurolla.
sitä miettii, että miksi nähdä edes vaivaa. Vai onko nuo kokemattomia myyjiä ja siksi eivät tajua kirppareiden oikeaa hintatasoa? Itse otin viimeksi pöydän ja bodyt laitin esim. hintaan 50 senttiä kappale. Ja vain siistejä ja hyväkuntoisia. Ylipestyt, venähtäneet, tahraiset jne. meni roskiin. Silti ei kaikki tunnu menevän.
Aikuisten vaatteet on oma lukunsa. Itse ostaisin niitä, jos olisi halvalla, mutta tuntuu mun pöytä olleen ainoa, jossa aikuisten vaatteet on todella halpoja. Silti ei mene. En vaan tajua. Onko 3 euroa liikaa käyttämättömästä, silkkivuoratusta, ryhdikkäästä ja nätisti leikatusta liituraitajakusta liikaa? Siis ihan moderni malli ja kokokin tyypillistä eli 40, liituraidat aika himmeät. Tai merkittömästä, käyttämättömästä, perustuulipuvusta 2 Euroa liikaa? Kaipa sitten.
Porissa kaikki kirpparituotteet on ylihinnoiteltu! Mm. yksi kerta katselin muumi-mukia. Saman olisi saanut uutena samalla hinnalla. Yksi kerta näin myynnissä Ikean ammeen jonka alkuperäinen hinta on alle 5€. Kirpparilla joku kuitenkin pyysi siitä sen viis egeä. Kulahtaneet ja haalistuneet vauvan/lastenvaatteet maksaa 3€-> ja samat saisi alennusmyynnistä samalla hinnalla, uusia. Tai sitten nämä Yves Rocherilta ym. kylkiäiseksi/ilmaiseksi saadut tuotteet?!?! Joku kehtaa pyytää niistä naurettavia summia.
just ostin kappahlilta 3 lasten paitaa alennettu hinta 3e/kpl ja tarjouksessa "osta 3 maksa 2". Eli 2e/kpl.
Tosin olen kerran itsekin pitänyt itsepalvelukirppiksellä pöytää viikon, ja hinnoiteltiin kaikki vauvanvaatteet 50 snt-1e. Paljon niitä meni ja osa jäi ostamatta, viikon tuotto olikin peräti 1,5e. En sitten tiedä miten joku tekee oikein tiliä :/ itse en enää pöytää uskalla laittaa, paitsi ehkä jonkun kanssa kimpassa...
ja tulin siihen tulokseen, että ostajalle tulee vähän sellainen fiilis, että tuote on varmaan huono kun on hinnoiteltu niin alas. 19
eikä kukaan osta niitä. Saaakohan ne jotain alennusta pöydästä. Jos joku ruosteinen purkin kansi maksaa 1e.
Naarmuinen muumilautanen 17e, kun samaan aikaan oli kaupassa uusia tarjouksessa halvemmalla.
Itselläni on vaatteiden hinnat 0,20e-5e, riippuen onko käyttämätön vai käytetty. 160e sain viimeksi takaisinpäin,kun viikon pidin pöytää :)
eikä kukaan osta niitä. Saaakohan ne jotain alennusta pöydästä. Jos joku ruosteinen purkin kansi maksaa 1e.
ja näin sellaiset selvästi pesun ja kulutuksen kautta kulahtaneet maastokuvioiset housut. Oli kangaskin vähän hapertunut.
Eivät olleet mitään erikoista merkkiä ja hinta oli 15e.
Itse olisin raaskinut pyytää korkeintaan 4e niistä.
Luultavasti olisin laittanut 2e..