Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä EN koskaan pukeudu miesten mieliksi,mitä se kertoo minusta?

Vierailija
24.10.2010 |

En ymmärrä naisia jotka onnessaan kulkevat tiukoissa housuissa tai minihameissa, seksikkäissä kengissä hiukset tupeerattuna tuolla jossain. Itseäni

- ahdistaa miesten huomio

- koen, että vain typerät kana-aivot hakevat huomiota pukeutumisella

- en myöskään HALUA että miehet tuijottavat kuin esinettä

- En näe mitään hauskaa siinä, että miehet tuijottavat, vislaavat tms..

- Pukeudun kyllä nätisti, mutta aina asiallisesti/tylsästi ja välttelen liikaa seksikkyyttä tai naiseuden korostamista

Näin on ollut jo teini-iästä, vaikka olen ihan hoikka. Mitä tämä kertoo minusta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välitä pukeutua seksikkäästi. A siksi, että ne ohikulkijat, kelle itseäni esittelisin, eivät muista minua enää sekunnin päästä seuraavan seksikkään ilmestyksen tullessa vastaan ja B, se yksittäinen mies, jota varten olen tälläytynyt ja peittänyt kaikki huonoimmat puoleni, tulee tod näk joskus näkemään minut saunapuhtaana ja silloin pettymys lie melkoinen, jos olen rakentanut itselleni isot tissi, kauniimman ihon jne. Pukeudun ihan siististi, mutta en pyri näyttämään seksikkäältä, vaikka se onnistuisi siinä missä muiltakin, vaikken toki olekaan mikään bikinimalli.

Vierailija
2/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin, hoidetaan tämä homma nyt pois alta ilman mitään viettelyitä. Jos sinulla on mies, niin toivottavasti tarjoat edes hänelle jotain visuaalista silmäniloa.

Se nyt vaan on fakta, että on kaksi sukupuolta, miehet ja naiset. Miehet korostavat pukeutumisessa miehisiä ominaisuuksiaan ja naiset naisellisia ominaisuuksiaan. En näe siinä mitään pahaa tai seksististä toisin kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksielämä lienee yhdyntää raskautumistarkoituksessa kierron oikeassa kohdassa. Esileikkiä ei tarvita, sitä varten on voiteita.

Seksi suoritetaan yhdessä asennossa rytmikkäästä, ja sen päätteksi mies käsketään peseytymään.

Vierailija
4/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse rakastan sitä, kun voi käyttää mekkoja, koruja, korkokenkiä yms, koska siitä tulee ihan minulle ITSELLENI hyvä mieli. Jos sinä pidät minua kana-aivona sen takia, niin ole hyvä vaan.

Miehet eivät edes ole minulle tietynlaisen pukeutumisen motiivi, vaan ihmiset yleensä. Haluan olla hyvännäköinen ihan kaikille, koska mielestäni se on kohteliasta ja tekee elämästä mukavampaa. Voihan sitä joku nainenkin ajatella, että onpa tuossa kaunis nainen - eivät pelkästään miehet tee niin.

Vierailija
5/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta.. Pidän usein mieheni mieliksi alusasuja, jotka mun valitessa jäis kauppaan. Mieheni pyynnöstä voin myös laittaa jonkun tietyn meikin, kampauksen, pukeutua tietyllä tapaa jne. Ihan vain hauskanpidon takia.

Vierailija
6/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan joskus meikkiä, käytän kesäisin mekkoja ja hameita ja on mulla toisinaan korujakin. Mutta mekkojakin on monenlaisia, en laita mitään seksikästä tissivakoa paljastavaa mekkoa tms.. vaan asiallisia/suloisia tms. mekkoja.

Miksi miehelle pitäisi olla jotain erityistä silmäniloa? Ajan karvani, käyn suihkussa, mulla on tissit ja ihan ok takamus, miksi pitäisi pukeutua jotenkin yltiöseksikkäästi??

Vierailija
7/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta.. Pidän usein mieheni mieliksi alusasuja, jotka mun valitessa jäis kauppaan. Mieheni pyynnöstä voin myös laittaa jonkun tietyn meikin, kampauksen, pukeutua tietyllä tapaa jne. Ihan vain hauskanpidon takia.

taas on liki kaikki miehet sanoneet, että olen paremman näköinen ilman meikkiä, ja kiitelleet kun ei ole sentin laastikerrosta naamasta ja hiuksetkin on ihan omat. Aion seuraavaksikin ottaa sellaisen miehen, jota varten ei tarvitse tälläytyä aamulla tuntia, ennen kuin se kehtaa katsoa.

Vierailija
8/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä puhut sellaisesta tyylittömästä ja halvanoloisesta pukeutumisesta. Sain aloitusviestistäsi sen kuvan, että halveksit kaikkea naisellista pukeutumista.

t.4

Laitan joskus meikkiä, käytän kesäisin mekkoja ja hameita ja on mulla toisinaan korujakin. Mutta mekkojakin on monenlaisia, en laita mitään seksikästä tissivakoa paljastavaa mekkoa tms.. vaan asiallisia/suloisia tms. mekkoja.

Miksi miehelle pitäisi olla jotain erityistä silmäniloa? Ajan karvani, käyn suihkussa, mulla on tissit ja ihan ok takamus, miksi pitäisi pukeutua jotenkin yltiöseksikkäästi??

Vierailija
9/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkemäni nainen. Hällä oli minihame ja reisiin yltävät korkeakorkoiset saappaat. Yläosan vaatetusta en rekisteröinyt kun tuijotin sen jalkoja.

Vierailija
10/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehetkin on tylsiä niuhottajia, jos eivät pukeudu lateksihousuihin, työnnä sukkaa etumukseen, suihkurusketa itseään ja käytä vain kireitä paitoja.

Vierailija
11/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat näin erilaisia. Itse haluan olla huomiota herättävän näköinen koska nautis siitä että minua katsotaan, miehet tai naiset. En tarkoita nyt Johanna T.-tyyliä, vaan ihan perustrendikästä.

Haluan ottaa ulkonäöstäni kaiken irti niin kauan kun se on mahdollista, pitää hiukset pitkänä ja käyttää kauniita asusteita ja vaatteita koska se on niin ihanaa:)

Vierailija
12/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut aina lähinnä kiusaantunut kun miehet vislailee perään yms.

En halua siksi lisää korostaa omaa ulkonäköäni ja pukeudun aika arkisesti. Silti herätän hämmennystä mielestäni ihan liikaa.

Vierailija
13/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut niin itsekeskeisiä, että heidän mielestään on omituista ja tylsää, jos joku ei haluakaan herättää koko ajan valtaisaa huomiota minne ikinä meneekään. Aika säälittävää. Itse en tarvitse huomiota tuntemattomilta ihmisiltä, joten sen vuoksi käytän takeistani enemmän mustaa kuin kirkkaanpunaista.

Vierailija
14/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niin koet tärkeäksi OLLA MIELLYTTÄMÄTTÄ tai herättämättä mielenkiintoa.

Minulle miehet eivät ole noin tärkeitä, että antaisin heidän jatkuvasti ohjata pukeutumistani. Pukeudun siten, miten kulloinkin itseäni huvittaa. Joskus säänmukaisesti ja mahdollisimman mukavasti, joskus taas muodikkaasti, ollakseni kaikkien (miesten ja naisten) silmille tyylikäs.

Vierailija
15/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ruma feministi joka ei ole saanut kymmeneen vuoteen kyrpää?

Vierailija
16/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

virolaiset naiset on ihania, seksikkäitä ja supersulosia (naiset haukkuu huoriksi) ja me suomalaiset ollaan tylsää, ei seksikästä verkkarikansaa! :D

Pidän rinnoistani ja uskallan näyttää rintavakoa.

Huorahtavaa? Olkoon vaan mutta se nyt on minun ja rintojeni välinen asia!

En koe miehiä ahdistavana, mutta minusta miehien käytöksen ei pidä olla uhkaavaa. Itse pidän kun miehet pukeutuu.

Jos joku asuni paljastaa sulojani niin mitä siitä? Ei se kuulu sinulle.

Noi Halensin mekotkin paljastaa rintavarustusta.

Ai kamalaa..

T. rehevä eukko.

Vierailija
17/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään, esim. miksi vaivaituisin töissä pukeutumaan? ei mua ne insinöörit yms siellä kiinnosta ja lisäksi mulla on jo mies. kotona olen yleensä alasti ja jos haluan pukeutua, pukeudun persoonallisesti ja tyylikkäästi, enkä niinkään ihoanuoleviin huonoitsetunto -vaatteisiin.

Vierailija
18/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niin koet tärkeäksi OLLA MIELLYTTÄMÄTTÄ tai herättämättä mielenkiintoa. Minulle miehet eivät ole noin tärkeitä, että antaisin heidän jatkuvasti ohjata pukeutumistani. Pukeudun siten, miten kulloinkin itseäni huvittaa. Joskus säänmukaisesti ja mahdollisimman mukavasti, joskus taas muodikkaasti, ollakseni kaikkien (miesten ja naisten) silmille tyylikäs.

kun niin hermoilee, ettei vaan ikinä herätä huomiota. Aika neuroottiselta kuulostaa.

Vierailija
19/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

virolaiset naiset on ihania, seksikkäitä ja supersulosia (naiset haukkuu huoriksi)

No en minä olekaan sellaisista miehistä kiinnostunut. Virolaisilla naisilla nyt ei ole muutakaan keinoa saada rahaa kuin yrittää pyydystää itselleen rikas mies.

Vierailija
20/20 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvasti ja seksikkään näköisesti. Ovat niitä takapenkin tyttöjä, jotka ei saaneet koskaan huomiota ja vierestä vietiin.

Sitä sitten kompensoidaan näyttämällä tissejä ja yrittämällä olla tyrkkyjä.

Hyvähän se on, että nämä reppanat saavat edes näin sitä huomiota, mitä nuorina aina kadehtivat muilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän