Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdatteko itse renkaat autoon?

Vierailija
24.10.2010 |

Sain äsken miehiltä kummeksuvia katseita, kun olin renkaita vaihtamassa. :) Kyllä mieskin vaihtasi renkaat munkin autoon, mutta haluan vaihtaa ne itse.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyautoissa ei usein edes ole vararengasta. Kun kumi puhkeaa, suhautetaan myrkyt sisään ja nilkutetaan huoltoon.

Tai vain soitetaan ammattimies paikalle.

Ei tarvitse osata eikä välittää.

Mihin suhautat myrkyt sisään, jos rengas on haljennut niin täydellisesti, että siitä on vain riekaleita jäljellä? Entä mistä soitat sen ammattimiehen klo 3 aamuyöllä sellaisessa paikassa, jossa puhelimesi ei syystä taikka toisesta toimi?

Vierailija
22/35 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies ja poika sitä varten. Mä teen niille perunamuusia ja lihapullia palkaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en, mies vaihtaa. itse veisin johonkin liikkeeseen. mua ei kiinnosta värkätä niiden kanssa. on muutakin tekemistä. tiedän kyllä naisia, jotka oikein Mahtailevat sillä kuinka HE VAIHTAVAT RENKAAT :DDD

Pidättelen silloin naurua. Ihan sama kuin meuhkaisi, että VAIHDAN SULAKKEET!

Renkaitten vaihtoon ei riitä tikastuoli ja käsivoimat joten pidän renkaitten vaihtoa siksi hieman vaativampana hommana.

Vierailija
24/35 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Renkaani ovat olleet jo yli 10 vuotta rengashotellissa. Palvelu pelaa hyvin ja on vaivatonta, istun 10 minuuttia, juon kahvia ja luen lehteä ja renkaat vaihdetaan. Maksan ja ajan kotiin. Tämä on palvelua, josta maksan mielelläni. Taloyhtiössäni ei suositella säilytettäväksi autonrenkaita varastotiloissa.

Vierailija
25/35 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien autojen renkaat ovat olleet kausisäilytyksessä rengashotellissa kohta 15 vuoden ajan.

Ei kiinnosta likaiset puuhat kylmällä pihamaalla.

Vierailija
26/35 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä vaihdan, välillä en. Tällä kertaa en vaihda itse, koska uudet talvirenkaat laitetaan samalla vanteille.

Meillä on iso autotalli ja siellä vaihtaminen sinänsä käy kätevästi. Ulkona tuskin ryhtyisin renkaanvaihtohommiin, varsinkaan talvisessa säässä.

Vierailija
27/35 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda, isäni vaihtaa.

Vierailija
28/35 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Laitan vaimon vaihtamaan.

Vierailija
29/35 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisi pidempään aikaa käydä jonottamassa jossain liikkeessä. Itse vaihtamalla 30 minuuttia, edestakaisiin matkoihin vaihdattamaankin menisi enemmän.

Vuosi sitten IS:ssa haastateltiin naista, joka jonotti muistaakseni 4-5 tuntia renkaidenvaihtoon. Mies varmaan vaihtaa renkaat. Meillä on kompressori ja hallitunkki, joten homma käy aika helposti. Mulla ei meinaa voimat riittää renkaan nostamiseen paikalleen. Kyllä se sisulla onnistuu.

Vierailija
30/35 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kehumista tässä on? Rahalla saa palvelun, ei kiinnosta tehdä sitä itse. Rengashotellissa saa renkaat olla niin ei vie varastossa turhaa tilaa. Kerran on vaihdettu miehen kanssa yhdessä, mut ei me nykyään kumpikaan viitsitä. 

Vierailija
31/35 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan vaihdatan liikkeessä. Se ei maksa paljon eikä vaihtoa tarvitse tehdä kerrostalon pihalla.

Vierailija
32/35 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on renkaat hotellissa, ensi viikolla vaihdetaan, vaihdon ajan juon vaikka Cappucinoa tai kaakaota, juttelen muiden asiakkaiden kanssa. Meillä saa renkaat hotellimajoituksen!

Vierailija
33/35 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran elämäni aikana olen vaihdattanut renkaat, muuten aina vaihdan itse. Syy tuohon yhteen poikkeustapaukseen oli se, että mulla oli uusi auto eikä kunnon tunkkia, talvi yllätti enkä halunnut rullata helmoja heti ruttuun. Jäi kyllä siitä vaihdosta vähän semmoinen olo että ite tekisin paremmin.

Vierailija
34/35 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vianor vaihtaa kahdesti vuodessa.

Vierailija
35/35 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtaa. Kätevä tuommonen kotimekaanikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi