Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi voi... "miten päästä yli abortista?"

Vierailija
24.10.2010 |

Itse olet sen lähetteen pyytänyt, itse olet ajan saanut, itse olet paikan päälle mennyt ajallaan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän tarkoittaa sitten sitä, ettei ole oikeus tuntea pettymystä, olla masentunut, vaikka se oma päätös onkin? Aika monet aborteista ovat kuule todella vaikean päätöksen takana, sellaisen, jonka ihminen muistaa lopun elämänsä ja yrittää elää sen asian kanssa. Ei tuollainen ihminen kaipaa enää enempää muiden tuomitsemisia.

Vierailija
2/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitäkö teit abortin vai mistä?

Olithan kuitenkin tietoinen raskauden mahdollisuudesta kun "hyppäsit sänkyyn" ja harrastit seksiä miehen/naisen kanssa, joko ilman ehkäisyä tahi sen kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän tarkoittaa sitten sitä, ettei ole oikeus tuntea pettymystä, olla masentunut, vaikka se oma päätös onkin? Aika monet aborteista ovat kuule todella vaikean päätöksen takana, sellaisen, jonka ihminen muistaa lopun elämänsä ja yrittää elää sen asian kanssa. Ei tuollainen ihminen kaipaa enää enempää muiden tuomitsemisia.

Aborttipäätös ei ole koskaan helppo päätös. joskus vain on pakko.

Vierailija
4/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitäkö teit abortin vai mistä?

Olithan kuitenkin tietoinen raskauden mahdollisuudesta kun "hyppäsit sänkyyn" ja harrastit seksiä miehen/naisen kanssa, joko ilman ehkäisyä tahi sen kanssa...

ole tämä henkilö maailmankartalla jos kuvittelee että ihmiset tekevät huvikseen abortteja.

Vierailija
5/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teettänyt abortin, mutta nyt meni ohitse kysymys?

Olen pyytänyt lähetteen, saanut ajan ja paikan päällekin ehdin ajoissa. Abortista yli, mitä se tarkoittaakin, en ymmärrä.

Abortin jälkeen pidin sairaslomaa kolme päivää ja menin takaisin kouluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä