Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli?? Pelkään nähdä eksää!

Vierailija
24.10.2010 |

Ja vaan siis sen takia, että mulla on vielä niin kauheasti tunteita sitä kohtaa eikä mulla mene oikein millään elämän saralla hyvin :(

Sillä menee, on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä. Minä taas näen hänestä vieläkin unia melkein joka yö.

Pitäisi nähdä häntä, koska meillä on 8 kk ikäinen vauva (eikä mies ole nähnyt vauvaa kovin montaa kertaa). Nyt olisi ollut tulossa käymään entisten lastensa kanssa, mutta jänistin :( Mulla on kauhea ikävä niitä sen edellisiä lapsiakin ja tuntuu tosi pahalta nähdä heitäkin, kun emme enää ole perhe.

Aarrrghh, kun meni maha sekaisin kun mies laittoi viestin, jäi ruokakin kesken :/

Mitä helvettiä teen? Olen masentunut, rahat tiukilla, yksinäinen ja pelkään huomista. Mitään laastarisuhdetta en pysty edes harkitsemaan, ensinnäkään en halua päästää lähelleni ketään, en luota kehenkään ja toisekseen, enpä oikein missään pääse ketään tapaamaankaan. ???? Olen vieläkin ihan solmussa...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli semmonen olo, että on tuntenut toisen aina! Ja se arki... Miten hyvin kaikki sujuikaan! Mutta eipä näköjään vaan kestäny. Kusipäähän tuo mies on loppujen lopuksi eikä tajua mitä menetti. Olkoon. Minä pärjään kyllä itekin. Ja oon sen verran ylpeä, että tuollaiselta en moisen nöyryytyksen jälkeen rahaa tai apua halua! Mies tietää, että voisi ihan milloin vaan tunnustaa lapsen jos haluaa, minä en sitä asiaan enää kysele. Jos meistä jompikumpi kuolee, asian voi hoitaa kuoleman jälkeenkin jos noinniinkuin perintöasioita miettii.

Vierailija
22/34 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ ANNA MIEHEN TAVATA LASTA! Ei ole virallinen isä, joten ei ole tapaamisoikeuttakaan. Sinun tulee keskittyä lapsen hoitamiseen ja unohtaa kyseinen mies.

Jos mies tunnustaa isyytensä ja teette elatussopimuksen yms. paperit kuntoon, niin sitten voitte tehdä myös virallisen tapaamissopimuksen. Tai hoitaa asia epävirallisesti. Sinun kannaltasi olis parempi, jos voisit olla miehen kanssa mahdollisimman vähän tekemisissä, mutta lapsen vuoksi on pakko ja kannattaa olla hyvissä väleissä.

Joka tapauksessa suosittelisin Fisherin eroseminaariin osallistumista tai ainakin Jälleenrakennus -kirjan lukemista. Se mitä viimeksi nyt kaipaat on uusi suhde! Satuttaisit vain molempia osapuolia.

Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa, kun minä en ole halunnut pitää mitään yhteyttä. Nyt alan olla jo vähän parmmassa kunnossa, mutta tiukkaa tekee edelleen hänen näkeminen :(

KIITOS tsempeistä!!

Vierailija
24/34 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli hienot uudet vaatteet päällä ja vittu mulla ei oo rahaa ostaa ees talvitakkia vaan vanhalla tuulitakilla on pärjättävä.)

[/quote]

mulla ois talvitakkeja useampi joita ei tule käytettyä. Ja ois "poikienki" vaatteita joita ei tarvi kun on kasvanu jo isoksi. Antasin niin mielellään sellasille ihmisille jotka OIKEIASTI tarvii..

Vierailija
25/34 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli hienot uudet vaatteet päällä ja vittu mulla ei oo rahaa ostaa ees talvitakkia vaan vanhalla tuulitakilla on pärjättävä.)

mulla ois talvitakkeja useampi joita ei tule käytettyä. Ja ois "poikienki" vaatteita joita ei tarvi kun on kasvanu jo isoksi. Antasin niin mielellään sellasille ihmisille jotka OIKEIASTI tarvii..

On mulla varaa, kunhan sitten vähän priorisoin muuta rahankäyttöä. Mutta vituttaa, kun toisella menee hyvin ja itellä ei!

Vierailija
26/34 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaadoin ne sen tuomat kahvit roskikseen! Voi helvetti, meijän piti mennä naimisiin ja mies tuo kahvipaketin! On siinä tilannetaju kohillaan. Ja mikä parasta, kaverin mukaan siitä ois pitäny olla ihan kiitollinen, kun käypää tavaraa! Muutenkin puolustelemassa aina miestä, ääh, kohta heitän ne vaipatkin roskiin!!!

Vierailija
27/34 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei selvinnyt, tämä oli sitten sarkasmia.

ÄLÄ ANNA MIEHEN TAVATA LASTA! Ei ole virallinen isä, joten ei ole tapaamisoikeuttakaan. Sinun tulee keskittyä lapsen hoitamiseen ja unohtaa kyseinen mies.

Jos mies tunnustaa isyytensä ja teette elatussopimuksen yms. paperit kuntoon, niin sitten voitte tehdä myös virallisen tapaamissopimuksen. Tai hoitaa asia epävirallisesti. Sinun kannaltasi olis parempi, jos voisit olla miehen kanssa mahdollisimman vähän tekemisissä, mutta lapsen vuoksi on pakko ja kannattaa olla hyvissä väleissä.

Joka tapauksessa suosittelisin Fisherin eroseminaariin osallistumista tai ainakin Jälleenrakennus -kirjan lukemista. Se mitä viimeksi nyt kaipaat on uusi suhde! Satuttaisit vain molempia osapuolia.

Voimia!

Vierailija
28/34 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa todella röyhkeä ja tyhmä mies. onnittelut siitä ettet ole enää hänen kanssaan parisuhteessa. sääli sitä naisparkaa joka hänet "sai", ei se sille uudellekaan oo sen parempi mies enää alkuhuuman jälkeen.

vuosien kuluttua huomaat,että oli onni ettei tämä ukko jäänyt elämääsi. hyvä puoli oli että sait kuitenkin lapsen sulostuttamaan elämääsi. nyt vaan järjestät itelles tukea ja apua, itsetunto kuntoon, pää pystyyn nainen :)

Vierailija
29/34 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että opit samalla miehestä asioita, jotka auttavat sinua selviytymään. Lapsella on oikeus isään ja isän elintasoon, kyse ei ole vain sinusta.

Mies kuulostaa tuuliviiriltä, joka kulkee tyydytyksestä toiseen. Teillä oli hetken mukavaa, mutta nyt se on ohi - niin surullista kuin se onkin. Sulla on ihana vauva ja tulevaisuus avoinna. Edessä voi olla jotain paljon parempaa ja pysyvää. Pysyvää on ainakin se lapsi. Keskity häneen.

Vierailija
30/34 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että opit samalla miehestä asioita, jotka auttavat sinua selviytymään. Lapsella on oikeus isään ja isän elintasoon, kyse ei ole vain sinusta.

Mies kuulostaa tuuliviiriltä, joka kulkee tyydytyksestä toiseen. Teillä oli hetken mukavaa, mutta nyt se on ohi - niin surullista kuin se onkin. Sulla on ihana vauva ja tulevaisuus avoinna. Edessä voi olla jotain paljon parempaa ja pysyvää. Pysyvää on ainakin se lapsi. Keskity häneen.

En saisi häneltä sen enempää kuin mitä nyt kelalta ja lapsi varmaan tulevaisuudessa joka tapauksessa näkee isäänsä. Ja toisekseen, nyt on miehen vuoro osoitaa vastuuta ja selkärankaa jos haluaa, eli pallo on täysin hänellä sen tunnustamisen suhteen.

Huh, nyt helpotti jo paljon enemmän kun viskasin ne vaipatkin mäkeen! (Joo, olen vähän tyhmän ylpeä...) :D

Vierailija
31/34 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntui HYVÄLTÄ!!! Miten mulle tulikaan yht'äkkiä semmonen olo, että tästä eteenpäin ei tee pahaa nähä miestä??? Voiko tuollainen symbolinen ele tehdä näin hyvää? :D Jotenkin nyt tunnuin pääseväni hänen yläpuolelleen!

Vierailija
32/34 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariin viikkoon, kun suutuin se jeesusteluun. Se oli kovasti sitä mieltä, että minä en saisi olla vihainen tai katkera eikä sen tarvitse semmoista sietää. Kuulemma hänenkin elämä on puolet helpompaa kun on positiivinen. Hah. Sanoin sille suorat sanat ja sen jälkeen on ollut taas aika hiljaista.

Mietin vaan, että pitäisiköhän mun laittaa sille joku isänpäivä-viesti, kun tiedän, että se kuitenkin välittää lapsistaan ja rakastaa heitä aidosti. Tekisi mieli pyytää se kahville, kun mulla on sitä niin kauhea ikävä, mutta en uskalla, kun se ei kuitenkaan pääse kun on liian kiite tai ei vastaa ollenkaan pyyntöön.

35: ei se mies mikään kauhea peluri ole, se ei vaan rakastanu mua sittenkään. Ja se ero ois tullu joskus kuitenkin, se syy oli sellainen joka vaivasi minuakin. Tossun alla olen sen takia, että mulla on vieläkin niin kauheasti tunteita. Ja jos vaan pystyisin olemaan kaveri, niin meillä olisi tosi hyvät välit ja mies olisi ihan mukava. Ei vaan pysty. :(

ap

Vierailija
33/34 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1268768/menipa_yo_va…

En ole ollekaan ylpeä itsestäni kuinka hoidan tätä juttu ja tajuan kyllä, että kaikki tämä riitely on mun syytä. Ei vaan pysty parempaan :(

Vierailija
34/34 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on samantapainen tarina, lapsi pelurimiehen kanssa joka lähti heti tiehensä kun vauva alkoi ilmoittaa tulostaan. Omalla äidilläni narsistinen luonnehäiriö joten silta taholta oli turha odottaa minkäänlaista tukea. Tuon perhetaustan takia olikin itseluottamus nollassa mutta olen kuitenkin selviytynyt ja nykyään menee jo paljon paremmin. Miehen laitoin isyystesteihin, se kuuluu tehdä ja on oikeudenmukaista lasta kohtaan, siksi ap:nkin pitäisi se tehdä. Eri asia on jos lapsen isä olisi väkivaltainen tai muulla tavoin lapselle vaaraksi, mutta niinhän ei taida asian laita olla, mies osaa vain jostakin syystä pitää ap:tä tossun alla. Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja hankit lapsellesi ja itsellesi sen mikä teille kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi