Onko 173 cm pitkä nainen LIIAN pitkä?
esimerkkinä Martina Aitolehti (hän siis tämän pituinen) ja minä myös.
Kommentit (145)
En usko. Haittaako pituutesi kotiaskareiden tekoa tai oletko ehkä niin painava, että sinut on hankala ottaa polvien varaan ja antaa paljaalle pyllyllesi setämiehen karvaista kämmentä kun olet ollut tuhma..?
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole koskaan liian pitkä
Juuri näin. Tietenkään mikään sellainen pituus ei ole liikaa, joita ihmisistä löytyy. Totta kai jokainen hyväksytään myös pituuden osalta.
Martina Aitolehti ei ole tuon pituinen.
Ilmoittaa pituudekseen 170. Saattaa olla lyhyempikin.
Liian isot jalat naisella kyllä voi olla. Hirveä sellainen paljasjalkaläpsyttelijä kun läpsyttää parkettia valtavilla suurilla latuskajaloillaan
Olen seurustellut hiukan yli 180 senttisen naisen kanssa, eikä hän tuntunut liian pitkältä. Itse tosin olen vielä noin 10 cm pidempi. Ja olen kuitenkin aika normaalipituinen. Jatkuvasti tapaan ihmisiä jotka ovat likimain samanpituisia tai pidempiä. Toki myös lyhyempiä.
Arnold kirjoitti:
Kunhan ei ole miehekäs nainen samaan aikaan. Esim pumpattu ja lihaksikas, niin että takaa ei tiedä, onko pitkähiuksinen mies vai nainen.
Näin just eilen pitkän pitkähiuksisen takaapäin ja luulin että se oli nainen, mutta olikin mieshippi.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut hiukan yli 180 senttisen naisen kanssa, eikä hän tuntunut liian pitkältä. Itse tosin olen vielä noin 10 cm pidempi. Ja olen kuitenkin aika normaalipituinen. Jatkuvasti tapaan ihmisiä jotka ovat likimain samanpituisia tai pidempiä. Toki myös lyhyempiä.
Sepä kummallista, väität siis että ihmiset joita tapaat ovat erimittaisia
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei ole lihava. Itse olen 175cm ja 54kg.
Pitkä ja laiha nainen on upea näky. Pitkä ja lihava taasen...sori, tuli oksennusta suuhun vähän.
Laiha ei ole kaunis minkään pituisena. Sen sijaan pitkä ja hoikka (muodokas) on kauneinta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Liian isot jalat naisella kyllä voi olla. Hirveä sellainen paljasjalkaläpsyttelijä kun läpsyttää parkettia valtavilla suurilla latuskajaloillaan
Näen mielessäni kuvailemasi hirviön. Mikä kaamea läpsytys, hui kamala mikä vesihirviö 😆. Tässä oli kyse kuitenkin pituudesta, ei jalkojen koosta...
173 cm on juuri naisen hyväksyttävä pituuden yläraja. Alarajaa ei ole.
175cm on naisen yläraja ja miehen alaraja.
Eikä näytä. Parhaimman näköisiä pareja on ne jossa mies on pieni 160cm ja laiha kuin lyhtypylväs ja nainen on 180cm ja 150kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei ole lihava. Itse olen 175cm ja 54kg.
Pitkä ja laiha nainen on upea näky. Pitkä ja lihava taasen...sori, tuli oksennusta suuhun vähän.
Laiha ei ole kaunis minkään pituisena. Sen sijaan pitkä ja hoikka (muodokas) on kauneinta ikinä.
Mielummin hieman ylipainoinen kuin liian laiha. Laiha on nahkaa ja luuta kuten esim Marin. Ei millään tavalla houkutteleva näyttää vaateripustimelta.
Eipä ole koskaan kukaan mies sanonut minulle, että olen liian pitkä. Eipä kukaan mies ole sitäkään sanonut, että olisin liian pienirintainen. Tällaiset miehet eivät sitten vain sitten kiinnitä minuun mitään huomiota. Hyvä näin 👍🏻
T. 173 cm, a-kupit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen mielessäni kuvailemasi hirviön. Mikä kaamea läpsytys, hui kamala mikä vesihirviö 😆. Tässä oli kyse kuitenkin pituudesta, ei jalkojen koosta...
Ei tuota ole poissuljettukaan. Tiedä millaiset kanootit naisella on jalkoina. Ei siinä miehellä mela paljon heilu jos vällyjenalta pilkistää tavattoman suuret kanoottijalat
Vierailija kirjoitti:
173 cm on juuri naisen hyväksyttävä pituuden yläraja. Alarajaa ei ole.
Miksi juuri tämä pituus? Oletko itse tuota lyhyempi mies vai tuota pitempi nainen?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole koskaan kukaan mies sanonut minulle, että olen liian pitkä. Eipä kukaan mies ole sitäkään sanonut, että olisin liian pienirintainen. Tällaiset miehet eivät sitten vain sitten kiinnitä minuun mitään huomiota. Hyvä näin 👍🏻
T. 173 cm, a-kupit
Ei mullekaan ole miehet kommentoineet mitään negatiivista. Naisten mielestä sen sijaan olen ollut useasti liian pitkä, liian laiha ja liian lauta.
T. 175 cm, c-kuppi
Parempi se kuin lyhyt ja lihava :D
173 ei ole mikään erityisen pitkä edes.