Onko 173 cm pitkä nainen LIIAN pitkä?
esimerkkinä Martina Aitolehti (hän siis tämän pituinen) ja minä myös.
Kommentit (145)
No ei mun mielestä. Terv. 192cm/mies.
olen 178 cm ja olen mielestäni just sopivan pituinen. Miehet selvästi tykkää pitkistä. Vaikken ole enää mikään hoikkakaan vaan 85 kg niin silti miehet tykkää. Tosin kasvoiltani olen kaunis ja kroppakkin vaatteilla kohtuuhoikan näköinen. Itse koen että alle 170cm pituiset on lyhyitä, ja 170-175 m keskipituisia ja siitä ylöspäin pitkiä. Liian pitkää naista en ole vielä nähnyt. Mun mielestä on kaunista että nainen on pitkä, vaikka yli 180 cm kin.
Liian pitkä on lähemmäs 180cm tai yli. Sitten on jo kolhon näköinen (hoikkana) tai amatsoni (paksumpana).
Musta on tällaisena 165-senttisenä pätkänä äärimmäisen ärsyttävää, kuinka esim kaapit ja kokoni housut lyhyimmilläänkin on suunniteltu lähes poikkeuksetta ihan parisen senttiä pidemmille. Mieluummin olisin sen 173cm kuin haen tuolin tai lyhennän lahkeita sen alle 5 sentin takia...
Ja joku "et löydä miestä, et voi käyttää korkokenkiä..." Naurettavaa. Pitkä, ryhdikäs ja pituuttaan koroilla entisestään korostava nainen on UPEA. Ja jos mies hylkää muuten ihannettaan vastaavan naisen koska hän on pidempi, niin... No, enemmän se vika on silloin miehen itsetunnossa kuin naisen pituudessa.
Yli 190-200cm pituus niin miehillä kuin naisilla saattaa kyllä olla jo ihan käytännönongelma...
kunhan mies on pitempi. Näyttää tosi säälittävältä, jos nainen on pitempi kuin mies.
voi meitä raukkoja :D
Mistähän lienee kyse?. Eihän kukaan surkuttele lyhyitäkään.
Olen itse 193cm pitkä mies ja edesmennyt vaimoni oli 174cm pitkä.
T: 11cm mies
Varsinkin kun kasvoi jo ala-asteella päätä pidemmäksi muita. Nykyään olen ihan sinut pituuteni kanssa, ryhti vain on harmittavan huono, kun silloin nuorena koitti aina olla kyyryssä.
Ongelmia tulee lähinnä housuista; kun on vielä suhteellisen pitkät jalat, niin on vaikea löytää riittävän pitkiä lahkeita. Tai kyllähän niitä löytyisi, mutta sitten ympärysmittakin on sellainen, että niihin housuihin mahtuisi kolme minua. Muuten pituudesta onvain hyötä, ei tarvitse keittiöjakkaraa ylähyllylle kurottamiseen ja muutenkin ulottuu paremmin kaikkialle.
Ja miehet tykkää, että on pitkä; siitä saa usein kuulla kehuja. Olen huomannut, että varsinkin itseäni lyhyemmät miehet yrittävät usein iskeä juuri pituuteni takia, sikkä pitkä nainen on lyhyemmälle miehelle vielä nykyäänkin statussymboli.
Oma mieheni on sentin itseäni pidempi ja siitäkin on vain hyötyä; esim samat harrastusvälineet käyvät molemmille, polkupyörät, sukset yms.
T: Nainen 178cm
että itseäni pidemmät naiset ottavat helpommin anaaliin.
Ehkä se johtuu kookkaasta vartalosta ja suuremmasta suolesta?
Jokatapauksessa, itseäni pidemmiltä naisilta saa parempaa ja rajumpaa anaaliseksiä. Harvemmin valittavat kipua? Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?
Itsekin ajattelin vielä 6 vuotta sitten etten koskaan löydä miestä, kun olis pitäny olla pidempi. Mutta jos on ite 183 niin aika hankalaks menee. Kaikki pitkäs miehet, siis sillain että huomas että on mua pidempi, niin oli mun mielestä jotenki niin ällöjä. En ainakaan koskaan tavannu ketään joka ois kiinostanu mitenkään muuten.
No sitteku kohdalle käveli mua 8 cm lyhempi mies niin siihenhän sitte rakastuin, ja pituuskompleksikin on sitä myöten hävinnyt. Mutta en kyllä käytä korkkareita edelleenkään, sittenhän näyttäisin ihan jättiläiseltä :)
mutta kukaan ei ole keskimittainen tai sopiva?
Minä olen 169cm. Ihan keskikokoinen siis pituuteni puolesta. Naisten keskipituus on 165cm +-7cm.
Kun on kunnolla alle 160cm niin sanon lyhyeksi, ja kun on lähemmäs 180cm pituutta, sanon pitkäksi. Mutta minusta liian pitkä on 200cm.
Itse 176 cm ja hoikka. Miehiä, lyhyempiä ja pidempiä riittäisi vaikka kuinka. Pituus tuo arvokkuutta.
165 cm on naiselle passeli pituus. Yleensä pitkät naiset on sellaisa romuluisia, rotevia ja sitten yrittävät laihduttaa itsensä johonkin 50 kiloon. Pitäs vaan hyväksyä että ei se luusto laihduttamalla muutu.
Pituus on synnynnäinen ominaisuus, johon ei itse voi vaikuttaa. Miten niin liian pitkä, liian pitkä mihin? Pitääkö tällaisesta asiasta tehdä ongelma, ap - onko sinun elämäsi niin helppoa, että teet pituudesta ongelman?
Miten Martina Aitolehti liittyy tähän asiaan - onko hän antautunut tosi-tv-ihmiseksi siksi että hän on 173 cm?
180 cm 14-vuotiaan tytön elämä voi olla hankalaa, mutta sekin menee ohi kun ikää karttuu.
Nimim. 178 cm
Sellanen 180 alkaa jo olemaan aika hujoppi.
halveksii mua mun pituuden takia. Olen sanut päin naamaa ihan haukkuja siitä. No, ehkä selittää asiaa se, että ovat todella lyhyitä itse eli ovat kaikki n. 160 cm max, paitsi mieheni joka on huimat 176 cm
Tilanne on whatever. Toisarvoista. En edes tiedä minkä pituisia ystäväni (niin miehet kuin naisetkin) ovat tarkalleen; jotenkin katson että ollaan kaikki samaa keskikasti-massaa, 10 cm suuntaan ja toiseen, n. 160-180 ja jotain välillä. Onko sillä oikeasti väliä?
No ei todellakaan ole!!! Minusta ei ole käsitettä LIIAN pitkä (okei, yli 2m nainen ei olisi ehkä ihan tavallinen näky mutta...)Ja pisin kohtalaisen kuuluisa nainen jonka tiedän, kroatialainen korkeushyppääjä Blanka Vlasic on 193cm ja hän on upea. Itse olen 182cm pitkä nainen ja tyytyväinen siihen, käytän myös korkkareita toisinaan. Pituus on kaunista, ja ulkomailla parhaiten tienaavat ja kuuluisimmat mallit ovat n.175-180+ -pituisia! Esimerkiksi Elle Macpherson on 183cm ja maailman parhaiten tienaava malli Gisele Bündchen 180cm. PITUUS ON KAUNISTA. Itse haluaisin kyllä pidemmän miehen, mutta sehän on ihan makuasia! Naiset olkaa ylpeitä pituudestanne!
Av:lla olen toki saanut kuulla olevani kolho ja hongankolistaja ja vaikka mikä, mutta enpä välitä.
Pitkillä vaatteetkin näyttävät paremmilta, edellyttäen tietenkin ettei ole romuluinen tai lihava. Miten tuollaista mietit?