Ähä ähä.. Arvatakaa mikä meille tulikin tänään??
2000euron IHANA tanskadoggi pentu. :D
Tästä se elämä alkaa ja liikunta! :)
Kommentit (54)
toinen ilakoi kun tuli uus perheen lisäys, niin TE TÄYDELLISET aivottomat saatte siitä taas mielihyvää?
joko vauva on tutustunut taloon? voi että... iskee itellekki tässä vauva hauva kuume.
onko teillä lapsia? muita koiria? miten uusi tulokas suhtautu?
T:5
Minä EN siis käytä doggiani näyttelyissä. Mainitsin vaan että väritys on sellainen jolla se saisi kyllä pari ylimääräistä pinnaa. Jos joku on käynyt tanskandoggien näyttelyissä niin ymmärtää että harlekiini värityksessä katsomaan myös pilkkuja ja sitä miten ne on sijoittunut. En sanonut että sillä koirani voittaisi. Te taidatte olla pikkasen vajaita kun että tajua mistään mitään.
Kiitokset 5:lle. Pentu on ollut tuossa ihan omissa oloissaan nyt. Ei olla sitä nyt kovin " häiritty" jotta voisi käydä taloksi hyvin. Meillä on lapsia ja tosiaan kasvatan saksanpaimenkoiria. Muitakin eläimiä talosta löytyy. :) Pientä uikutusta on ollut välillä, mut silloin olen mennyt antaa rapsutukset sille jotta tuntisi ettei ole yksin. :)
Ihmeellisiä kirjoituksia tässä ketjussa, taitaa olla yksi ja sama häirikkö.
T. Kahden pienen ystäväkoiran omistaja, bestiksellä on hyvin hoidettu 6-v. ihana tanskandoggi
Ajattele, jos joku ohikulkija ei tajuakaan miten kalliin koiran olet hankkinut ja miten rikas olet! Laita myös maininta täydellisestä väristä : DDD
Täytyy ehdottomasti tehdä sellainen hieno kyltti Johnnyn kaulaan ettei vaan kukaan missais miksi ollaan koira hankittu. ;) ap
Vierailija:
Jos joku on käynyt tanskandoggien näyttelyissä niin ymmärtää että harlekiini värityksessä katsomaan myös pilkkuja ja sitä miten ne on sijoittunut.
No siinäpä kriteeri valita pentu. Etkö sinä ressukka tiedä, että nuo pilkut voivat muuttaa vielä kokoa ja muotoa kun pentukarva lähtee pois.
Vierailija kirjoitti:
kunnon kuola linkoja ..yök mutta ranskan buldogin voisin ottaa
Minä haluaisin jonkun vesikoiran kosteisiin ulkoleikkeihin.
Taitaa olla tämä pentu jo haudassa. Ketju on aloitettu vuonna 2006. Toivottavasti pennulla oli hyvä elämä :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kunnon kuola linkoja ..yök mutta ranskan buldogin voisin ottaa
Minä haluaisin jonkun vesikoiran kosteisiin ulkoleikkeihin.
Mä tilasin pyllistävän thaminaalaisen siivousnartun, kun tykkää pienistä roduista.
Miksi joku ostaa keski-iältään noin 7v koiran? Saa muunkin rotuisia, joilla odotettu keski-ikä on vaikka 15v.
aika nopeasti. Ap mukaan kun koiran väritys takaa jo sertin ja ainoastaa värityksellä on merkitystä näyttelyissä. DDDDDDDD
Ja vielä ap kasvattaa saksanpaimenkoiria näillä tiedoilla...*reps*
Kyllä huomaa että juhannus on tullut ja eräät ovat korkanneet kossupullotkit.