Ähä ähä.. Arvatakaa mikä meille tulikin tänään??
2000euron IHANA tanskadoggi pentu. :D
Tästä se elämä alkaa ja liikunta! :)
Kommentit (54)
Varautukaa siihen, että jos tunnistaa teidät, tulee kyselemään tilanteesta. Vaikuttaisi siltä, että olette teeskennelleet jotain ja ottaneet koiran vain statussymboliksi.
hui... oo ap nyt varovainen sen ruokinnan kanssa, koska on noin iso koira kyseessä.
Muille tiedoksi, on niitä kalliimpiakin rotuja olemassa.
Sen verran aptä puolustan että, itse olen kanssa maksanut koirastani aikamoisen summan(hinta pyörii 1400-1600¿), ja ymmärrän nyt miksi kasvattaja pyysi niin suurta hintaa. Jos ihminen on tosissaan valmis maksamaan haluamastaan rodusta tuhansia, hän luultavammin on tosissaan haluamansa rodun kanssa elämään. Itselläni on molossityyppinen rotu ja olen itsekkin sitä mieltä että se maksaa jos sen oikeestikki haluaa.
Onnea vielä kerran vauvasta... on ihan varmasti tosi liikkis pakkaus.
Ps. minusta se koiran tuhoomis homma on siitä omistajasta kiinni, ei rodusta! Mulla oli joskus lapukka ja siitä varoteltiin että tuhoovat paljon, pari kertaa nakersi listoja ja se oli mun oma moka. ei ollut saanut luuta, mihin oli tottunut.
Missä vaiheessa olen sanonut että koira on meille vain esine? Kerroin kyllä että koira on meille kuin lapsi ja se ei tule näyttelytarkoitukseen.
Eikös juuri sellaiset ole niitä pahimpia koiran omistajia jotka käyttävät koiraansa vain näettely tarkoitukseen?
Koiralla on koti maalla, perheessä jossa eläimet on yhtä tärkeitä kun ihmiset, kasvattaa koiria ja kasvattaa ja ruokkii koiransa kasvattajan ohjeiden mukaan! Mikä tässä on väärin? miten koira kärsii? Senkö takia että ilmoitin koiran hinnan täällä? huh huh!
Ja tiedoksi, kasvattaja on hyvä ystäväni. :)
Vierailija:
Ja tiedoksi, kasvattaja on hyvä ystäväni. :)
En nyt oikein käsitä mistä minua nyt syytetään? Uuden perheenjäsenen hankinnasta?
Minä ainakin tajusin ap:n pointin. :D
Minäkin kai olen huono ihminen kun omistan doggi pennun. Aijon myös käydä näyttelyissä sen kanssa.
Tyypillisin kuolemaan johtava tapaturma on vatsalaukun kiertymä.
Rotu ei häviä koskaan tästä maailmasta. Niin arvostettu. Et sinä sitä pysty estämään. Jos sinä et osta pentua niin joku muu ostaa sen.
Ja ap, älä välitä.. Jotkut ovat varmaan vaan katkeria kun eivät itse kyseistä rotua voi saada.
Ja tiedoksi vielä, että todellakaan kasvattajalle ei voi esittää mitään, yleensä ne käyvät kotona tarkastamassa paikat jne. Doggia ei myydä todellakaan kovin kevyin perustein. Yhteistyö on todella tiivistä sen jälkeen kun pentu kotiin tulee, joten kasvattaja tietää varmasti miten pentua hoidetaan.
Nythän hyvän vitsin heitit.
TUSKIN kuule tulevat. Ostaja voi olla vaikka 1000 km päästä ja tuskin siinä kasvattaja tulee kotia katsomaan. Vai meinaatteko että kasvattaja Sallasta tulee Helsinkiin katsomaan kotiani ?
Vierailija:
Hyvältä kasvattajalta ostin sitten 2000eurolla, halvemmalla olisi saanut näitä vähemmän synmetrisiä värityksiä. Meidän koiralla todella kauniit pilkut. Menestyisi näyttelyssä kyllä.
Vierailija:
Ja ap, älä välitä.. Jotkut ovat varmaan vaan katkeria kun eivät itse kyseistä rotua voi saada.
Onko rotu sallittu vain tampioille?
HUH. Sinähän oikein saksanpaimenkoirien kasvattaja olet.
TYHMÄ ainakin olet. Näyttelyissä esim koiran käyttäytyminen ja koiran rakenne merkkää VÄHÄSEN enemmän kuin väritys.
Kyllä monikin HYVÄ kasvattaja haluaa nähdä ja tietää kuinka oma kasvattinsa elää ja asuu. Sellainen on hyvä kasvattaja.
Tunnustanpa minäkin että käytän koiraani näyttelyissä(kasvattajan tahto) ollaan saatu yksi serti:)
T:5
Rotu taitaa olla varattu vain näille järjen jättiläisille.
ennan pennun myymistä ja sen jälkeen. Paskan tärkee kasvattaja sellainen on.
Vierailija:
Onko rotu sallittu vain tampioille?
kiinnittää siihen ruokavalioon huomiota.
hyvää kesää teille ap.
T:5
Kasvatan saksanpaimenkoiria.
Minä en ihastunut tasnkandoggin kokoon vaan siihen luonteeseen. Se on todella lapsirakas rotu. Tämä siis hänelle joka haukkui ihmisiä jotka kyseisen rodu valitsee..