Kuinka usein juot alkoholia?
Kommentit (14)
kotona,n.10-14 pulloa ja kerran viikossa
Olvin karpalolonkroa, kotonani sohvalla ja arviolta noin 2 ruokalusikallista kerrallaan.
päivittäin 2-6 annosta, viikonloppuisin viiniä ja mietoja samanverran. meno on jatkunut samana puolivuotta.
Mitä juot,missä ja kuinka paljon kerrallaan?
Viiniä, olutta, siideriä, kuohuviiniä, samppanjaa. Viinaa en juo. Kotona, kaverilla tai baarissa. 0,5-2 annosta yleensä, joskus harvemmin 4-6 annosta, hyvin harvoin enempää.
Siideriä, 1-5 annosta. Mökillä, kotona, kaverin kanssa jossain + baarissa.
pe ja la pullo viiniä, viikolla muutama saunasiideri lisäksi!
läskejä olette kun juotte noin paljon? Itse en edes voisi juoda kun lihon alkoholista niin hitosti.
Ite en alkoholista liho, paino säilynyt samana, mut varmaan sit laihtuisin, jos jättäisin alkon pois :)
Painoindeksi normaali.
Alkoholi ei lihota, jotenkin huonosti tarttuu ne kalorit, olen huomannut. Mutta auta armias, jos edes näen yhden suklaakeksin, niin johan paukahti kaksi kiloa lisää!
yhtenä iltana ja lisäksi pe-su joka ilta. Kerrallaan juon esim kaksi tölkkiä olutta tai siideriä, harvoin enemmän. Viikossa juon noin 8 tölkkiä, mutta se jakautuu neljälle illalle.
Ai minkä kokoinen olen? 172cm ja 56kg. Ikää 40v. En polta, enkä harrasta liikuntaa. Kai sitten on vaan muuten terveelliset tavat.
Luulen, että vain vahva viina lihottaa. En sentään juo mitään 40-prosenttista koskaan, enkä drinkkejä, aina vaan jotain 4-5prosenttista.
yhtenä iltana ja lisäksi pe-su joka ilta. Kerrallaan juon esim kaksi tölkkiä olutta tai siideriä, harvoin enemmän. Viikossa juon noin 8 tölkkiä, mutta se jakautuu neljälle illalle.
Ai minkä kokoinen olen? 172cm ja 56kg. Ikää 40v. En polta, enkä harrasta liikuntaa. Kai sitten on vaan muuten terveelliset tavat.
Luulen, että vain vahva viina lihottaa. En sentään juo mitään 40-prosenttista koskaan, enkä drinkkejä, aina vaan jotain 4-5prosenttista.
Mutta 8 tölkkiä viikossa on kovin vähän, ei se vielä lihota läheskään kaikkia. Osaa tietysti.
Ei ole maistunut moneen vuoteen. Ennen join aikas paljonkin.. Nyt ei vaan maistu, en tiedä miksi.
Kotona juon. Nyt 2,5kk olen ollut selvänä, mutta sitä ennen joka viikonloppu n. puolenvuodenajan