Minkä pituinen on Kari Ketonen?
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2011 klo 12:26"]
Mutta jos mies on Kari Ketonen, niin voi ihkutus ja raks poks hani hani bums bums. Hyvä peppukin on ja kaikkea löytyy.
Missäs ne 190cm miesten vaimot luuhaa?
Tässä. Mies on 196cm
t. nainen 165
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2010 klo 20:53"]
Se on 167 senttiä pitkä. Infon metsästin agencyunrealin sivuilta :D
[/quote]
No,sit mä olen lyhenny..mä olen 164cm ja Kari on mua lyhkäsempi.
Oisko 160cm tai alle...koska mä olen 164cm(olen nainen) ja hän on mua lyhkäsempi.
Nyt pitäisi enää tietä kuka se on...
Juu kyllä hän on psykoterapeutti.
Tekee kuitenkin vain koulutuksia.
Se oli sitä aikaa, kun koulutuksiin pääsi melkein kuka tahansa eikä hoitoalan pohjakoulutusta tai kokemusta tarvittu. Siis tarkennus: kognitiivista psykoterapiaa opiskelemaan.
laittaa vaikka pulloon ja kirjahyllylle koristeeksi! Oikeasti mä pidän enemmän lyhyistä miehistä kuin kamalan pitkistä...
Kyllä Kari K. esittää virolaista roistoa siinä "Tappajan näköinen mies" -sarjassa. Ja se viihdesarja on "Ketonen ja Myllyrinne".
Se on 165 cm. Pakko vähän pyöristää ylöspäin virallisilla saiteilla, you know.
on alle 170 cm. On tavannut tyypin. Mutta tiesittekö, että Ketonen on myös kouluttaja ja psykoterapeutti tms.?
mutta kun oli Tvssä taannoin niin ajattelin että onpas ihan terävä tyyppi. Mikäli se ei sitten ollut Reidar Palmgren joka on ihan saman näköinen. Jompikumpi se oli.
Tietää mihin mennä ja mihin ei jos psykoterapiaa tarvitaan. Ammattitaitoisen henkiön vastaanotolle kannattaa mennä varsinkin jos on siviilissä ok ei vedä roolia ja ei juoruile.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan hassummat, mut hän onkin mustan vyön judoka =)
Korvistakin näkee että on judoka.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi enää tietä kuka se on...
Ihan hyvä koomikko-käsikirjoittaja, yhdessä Ville Myllyrinteen kanssa. Jälkimmäinen on vielä parempi.
Ketosen rooli Kimmossa on ihan paras :)
Painepesuriperhe. Jee
Alle 15cm. Mahtuu mun persereikääni.
-IISAK SONNI