Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyttekö, jos miehenne käy joskus juomassa humalat baarissa?

Vierailija
23.10.2010 |

Tarkoitan silloin tällöin, 3-6 kertaa vuodessa.

Mitä mieltä olette?

Jos muuten mies on paljon kotona, eikä juo kotona ollessaan yhtään mitään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän miehenkin saada välillä mennä tuulettumaan.

Ei paha. Kotona juomista en hyväksyisi.

Vierailija
2/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona saa toki juoda muutaman lasin viinia tai pari olutta, mutta humaltuminen on noloa ja arsyttavaa, oli humaltuja kuka tahansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkööt, en ole nirppanokka tuollaisen suhteen. Hyväksyn sen, että mies haluaa joskus vetää kännit. Kunhan ei usein tee sitä, ihan yhteisen ajan takia.

Vierailija
4/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani ihan ok, harrastan sitä itsekin parisen kertaa vuodessa. Mies ei humalaan asti kyllä ikinä ole itseään juonut.

Vierailija
5/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis kivaa, jos mies kävis enemmän jossain kavereiden kanssa. Ollaan asuttu uudella paikalla vähän aikaa, eikä miehellä oo täällä yhtään kontakteja, joihin ei liity mua, eikä hän niitä kuulemma kaipaa. Käy kyllä joskus ilman mua entisessä kotikaupungissamme, mutta yleensä tehdään nekin reissut yhdessä.

Vierailija
6/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muuten ei viinan kanssa läträä. Oma mies ei kyllä tosin juo juuri mitään, ehkä pari kaljaa vuodessa...

Vierailija
7/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useamminkin (vaikka 2 x kk).

Ja saa kotonakin ruoan kanssa ottaa lasin, kaksi viiniä.

Mieheni osaa käyttäytyä humalassakin ja voi käydä rentoutumassa kavereidensa kanssa. Seuraavana päivänä pitää kyllä olla lastenhoitokunnossa. Ei siis ota räkäkännejä, vaan hilpeät hiprakat.

Urheilee myös paljon (3-4 x vko).

Siinä olen sanonut, että kalenteriin pitää jäädä myös perheaikaa. Ja kun on kotona, on tosiaan "meidän kanssa", tekee kotitöitä, leikkii lasten kanssa ja on läsnä. Harvoin raapii muniaan sohvalla.

Itsekin tykkään tavata ystäviäni, vaikka viinilasin ja tapasten ääressä.

Vierailija
8/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan käytös pysyy normaalina, en näe asiassa mitään pahaa.

Vierailija
9/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miks must tuntuu et mä en voi mennä, tai siitä tulee tosi huono omatunto. Varsinkin js sitä ei ole sovittu etukäteen et meen esim. pikkujouluihin, kaverin synttäreille tms..

Vierailija
10/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä juo kotonakin jonkin verran.

Täytyyhän sen kavereidensakin kanssa joskus saada mennä tuulettumaan. Kunha tulee kiltisti kotio eikä järjestä itseään ikävyyksiin.

Vierailija
11/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarissa pari ekrtaa vuodessa. Musta se on ok ja ei haittaa :)

Mutta just eilen sanoi, että heidän pomonsa oli puhunut, että ensi keväänä menisivät KOKO viikonlopuksi pomon mökille porukalla ryyppäämään ja saunomaan. Se ei kuulostanut yhtään kivalta. Porukka on sellaista että vetävät aina hirveät överit ja mies kun ei yleensä juo, niin on aina ihan kamalassa kunnossa, kun tulee kotiin. Hirvittää, että miten selviää jos juo perjantai illasta sunnuntai aamuun yhdellä soitolla. Vituttaa myös olla yksin koko viikonloppu.

Mutta en jaksa vielä asiaa sen enempää miettiä, katsotaan sitten kun on ajankohtaista. Mielestäi jokainen saa tehdä mitä haluaa, mutta pitäisi ottaa huomioon myös toisen mielipide. Itse käyn paljon useammin pippaloimassa, joten periaatteessa, minulla ei ole tohon viikonloppu reissuunkaan varaa sanoa yhtään mitään.

Vierailija
12/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kerran 1-2kk:ssa kaveriporukalla baarissa. Ja kyllä, juo itsensä humalaan. Ikinä tuo ei ole minua haitannut.

Vierailija
13/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn itsekkin aina välillä tuulettumassa.

Vierailija
14/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itse n. 4-6 kertaa vuodessa baarissa pitkän kaavan mukaan. Nämä ovat aina työhön liittyviä tilaisuuksia. Kavereiden kanssa en käy baareissa.

Sallin saman miehellekin. Melkein pitää usuttaa joskus lähtemään. Toki hänkin käy töiden puolesta, mutta ei yleensä viikonloppuisin.

Vierailija
15/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on tiukkapipoista lajia, tekisi sille oikein hyvää, vaikka olisi koko viikonlopun.

Vierailija
16/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli kova juomaan, nykyään ei meinaa lähteä millään. Tekisi hyvää hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi