Että **tuttaa!
Kaiken seurauksena sitten mies lähti ostamaan mulle lahjaa, ja tiedän etttä lopputuloksena tuo jotain joka on
A) väärää materiaalia
B) väärää kokoa
C)ruma
Ja se "kaikki". Viime äitienpäivänä olimme (jälleen kerran) rahattomia, joten mies jätti äitienpäivälahjan ostamatta (ostetaan sitten myöhemmin)
Syntymäpäivänä sama juttu, tosin sain lahjan 2kk myöhemmin (SingStar)
Nyt kun meille syntyi vauva, olin itse hommannut miehelle hyvissä ajoin etukäteen lahjan (paita omalla painatuksella, tiesin että tykkää) ja lisäksi vielä uusi tuoksu (josta minä tykkään).
Vanhemmille lapsille olin myös hommannut yllätykset iso-sisarukseksi tulemisen kunniaksi.
Minua ei kotoa muistettu MITENKÄÄN! Mies ei ehtinyt käydä ostamassa edes kukkia (vaikka sairaalalla on hyvä kukkakauppa).
Tänään piti mennä sitten yhdessä korukauppaan. Oltiin jo kaupungissa kun mies huomasi että oli jättänyt alennukseen oikeuttavan kortin kotiin. (Enkä tod. maksa/maksata täyttä hintaa jos on mahdollisuus 25% alennukseen)
Että siinä sitten se. Olen täysi ovimatto, jolle oma perhe ei suo sen verran ajatusta, ei näe sen verran vaivaa että hankkisi edes JOTAIN, jotain...
Itkettää jo koko paska. Nyt se ostaa sitten jotain, jotta on hoitanut "oman osuutensa", viis siitä että minun vitutukseni ei siitä parane että toinen käy pakolla hankkimassa lahjan, jonka harkitsemiseen ja hankkimiseen oli aikaa kuitenkin 8kk.
Ja sori vaan palsta, olen tosi lapsellinen kun arvostan lahjoja, haluan jopa joululahjoja!
Kommentit (15)
et ole ap turhamainen, myös minä haluan joululahjoja!ehkä sinun tilanteessasi avaisin paketin kuitenki, en malttaisi olla avaamatta. Ja korunhan voi aina palauttaa. olen itse ottanu sen linjan, et aina joatin kivaa nähdessäni mainitsen, että tollanen ois kiva.näytän myös aina jonkun sellaisen, josta en pidä.mies ei loukkaannu tälläsestä ainakaan meillä.itse joudun kyllä lypsämällä lypsämään hänen toiveita, jotka on enemmän tarpeita.
En voi muuta toivottaa kuin jaksamisia sinulle, miehet osaavat olla niin itsekkäitä.
Rasiasta löytyi Kalevala Korun Lumikukka-kaulakoru. En löytänyt tuollaista KK:n sivuilta, riipuksessa on yhdistetty kolme lumikukkaa "tertuksi" samaan riipukseen (kuvaavat kai 3 lastamme?)
Ehkä tuo vähän hellytti, mutta oli kyllä niin työn ja tuskan takana että surettaa edelleen.
ap.
minä en edes muista enää että millaista on saada lahja mieheltä tai että jotkut tosiaan niin tekee, ostavat vaimoilleen lahjoja.. Oi,oi...
kuin jouluna. Mutta toisaalta, mies muistaa aina minua suklaalevyllä (tuo siis pyytämättä). Olen suuri suklaan ystävä, joten mies tietää, että tuo minulle mieleinen "lahja" =)
Petyin siihen, ettei mies ollut hankkinut mitään tai oli ostanut "vääränlaista."
Nykyään sanon suoraan, jos jotain haluan, mutta useimmiten en halua mieheltä mitään, vaan ostan itse, mitä haluan. Saan takuuvarmasti sen mitä haluan, eipä tarvitse pettyä ja kiukutella siitä, että mies tuhlasi rahaa johonkin aivan turhaa.
Mieskin on oppinut, että esim. kukkia voi tuoda aina, vaikkei mitään muuta keksisikään :)
Rasiasta löytyi Kalevala Korun Lumikukka-kaulakoru. En löytänyt tuollaista KK:n sivuilta, riipuksessa on yhdistetty kolme lumikukkaa "tertuksi" samaan riipukseen (kuvaavat kai 3 lastamme?) Ehkä tuo vähän hellytti, mutta oli kyllä niin työn ja tuskan takana että surettaa edelleen. ap.
Ole onnellinen että sinulla on mies joka on edes jotenkin osallisena arjessa. Ei ne lahjat ole maailman tärkeimmät asiat vaan se, että saat edes jonkinlaista tukea joka päiväisessä arjessa lasten kanssa.
t. yh
Olen niin varma että petyn. Taidan lykätä koko paketin johonkin kaapin perukoille avaamattomana.
Paiskasi sen vielä tuohon pöydälle mitään sanomatta, noinhan niitä lahjoja annetaan...
ap.
avaa, jos kysyy sano että avaat vaikka 8kk:n päästä. Kun oot tottunut jo muutenkin odottelemaan. :)
Tee kuten minä ja osta itseäsi miellyttävä lahja yhteisistä/miehen rahoista, enemmän niistä mielelläänhintalappuun katsomatta.
Koska miehesi ei halua/osaa ostaa kivaa lahjaa, teet sen itse. Olman lahjaa ei voi olla jos ei halua :)
minä en edes muista enää että millaista on saada lahja mieheltä tai että jotkut tosiaan niin tekee, ostavat vaimoilleen lahjoja.. Oi,oi...
että ottaa päähän. Äitini oli ostanut poikani syntymän jälkeen korun ja käskenyt miestäni antamaan sen minulle ikäänkuin hän olisi itse hoksannut ostaa sellaisen. Äitini ja mieheni tuntien tajusin heti mikä on homman nimi. Vaikka äitini ajatus oli sinänsä ihan kaunis, korua en ole tykännyt koskaan käyttää.
Toi jonkun koruliikkeen paketin. En ole edes avannut.
Olen niin varma että petyn. Taidan lykätä koko paketin johonkin kaapin perukoille avaamattomana.
Paiskasi sen vielä tuohon pöydälle mitään sanomatta, noinhan niitä lahjoja annetaan...
ap.
olet lapsellinen
paras lahjani on se, kun mies sanoo, että siivotaan niin on illalla kiva olla ja viettää iltaa. :)
mutta jo varmaan lähempänä neljää kuin kahtakymppiä oleva nainen..