Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä taas yksi huono äiti :(

Vierailija
01.11.2010 |

Lapseni on nyt 8 kk ja en juurikaan ulkoile hänen kanssaan. Kesällä toki oltiin paljon pihalla ja on shoppailureissuilla mukana, mutta en käy vaunukävelyillä kun joskus harvoin, enkä myöskään nukuta häntä ulkona.

Ajoittain tunnen kovinkin huonoa omaatuntoa siitä. Olenko mä nyt ihan kauhea? Kuinka tärkeää se lapselle on tuossa iässä olla päivittäin ulkona?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada raikasta ilmaa.

et ole huono äiti.

Vierailija
2/8 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ihminen siitäkin tulee, elä stressaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä sun mielenterveydelle olisi ihan hyvä ulkoilla vähän tai ainakin käydä jossain muualla.

Vierailija
4/8 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jos podet asiasta huonoa omaatuntoa, mikset nukuta ulkona päiväunia?

Ja ehkä sun mielenterveydelle olisi ihan hyvä ulkoilla vähän tai ainakin käydä jossain muualla."

Niin siis eihän me nyt vaan kotona istuta, liikutaan kyllä, mutta autolla, koska asutaan aika kaukana kaikesta.

En nukuta ulkona, koska ottaa vaan n. puolen tunnin tirsat ja vaunuissa aina nukkunut huonosti. Jotenkin tuntuu isolta vaivalta näillä keleillä topata talvikamppeisiin ja viedä hetkeks ulos kun ei välttämättä kuitenkaan nukahda sinne... Omaa laiskuuttani siis.

-ap

Vierailija
5/8 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo mun mielestä ainakaan ole mikään kamala ongelma. me yritetään käydä kerran päivässä lenkillä, joku päivä se saattaa jäädä tekemättä jos vaikka sataa tai on niin paljon muuta.

luulen että sillä on enemmän merkitystä sitten, kun lapsi on niin iso että voi, ja osaa tehdä sielä ulkona muutakin kuin kököttää vaunuissa.

Vierailija
6/8 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä innostun lenkkeilystä ja saatetaan käydä useammin, välillä vain pari kertaa viikossa jos sitäkään. Vasta viime aikoina ollaan lisätty ulkoilua kun lapsi on oppinut kävelemään (on nyt 14kk). Vaikka ei me kyllä vieläkään välttämättä joka päivä ulkoilla. Onhan se raitis ilma hyvästä, mutta ei mun mielstä tartte hampaat irvessä lähteä ulkoilemaan joka päivä tiettyihin kellon aikoihin.

Vierailija
7/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma lapseni on kyllä jo vanhempi kuin sinun mutta ulkoilemme aamupäivällä ja iltapäivällä. kyllä itsellekin tulee kaamea olo jos on sisällä kaiken päivää.

ja onhan se kyllä äidin tehtävä huolehtia että pikkuinenkin saa raitista ilmaa!

Vierailija
8/8 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkona taaperon kanssa kun huvittaa,siis en koe huonoo omaatuntoo olla sisällä ja tehä lapsen kanssa jotain, pelata palloa, leikkiä... aina ei tarvii mennä ulos, mennää niin ku koetaan.. ja jostain syystä mä en nää mammoja pahemmin liikenteessä kun ite oon taitaa muut olla päiväunilla siihe aikaa kun meillä ulkoillaan 11-13 välillä...

Elä koe huonoo omaatuntos sitten kun lapsi on 2v niin ulkoilua olisi syytä olla enemmän ja siitä ikävuosien mukaan eteenpäin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän