Yksityinen pph. eli kokemuksia ja kommenteja
Kommentit (4)
eli mitä hoitaja tahtoisi ja miten asiakkaana toimin? Ja muutenkin haluaisin vain kommentteja niiltä ihmisiltä kenen lapsi on yksityisellä eli onko hoito ollut hyvää ym.
Mitään alle viikon mittaisia poissaoloja ei vähennelty, ja varahoito oli vanhempien järjestettävä.
Plussana sanoisin, että uskon hoidon olleen hyvää, otin vanhempien toiveet huomioon, lapsen hoitoajat olivat poikkeukselliset (saattoi tulla jo klo 5 aamulla hoitoon, ja joskus myös viikonloppuisin), hoitorytmi muokkautui lapsen ja perheen toiveiden mukaan enemmän kuin kunnallisessa päivähoidossa (esim. päikkärit ja ruoka-ajat olivat vanhempien toiveiden mukaisia).
Hoitajia olu useampi ja varahoito oli siis järkätty heidän toimesta keskenään. Oli myös oma varahoitaja olemassa. Lomat sovittiin hyvissäajoin jotta saatiin ne lähes aina sopimaan yksiin ja mikä mieluisinta, saimme itse siis valkata hoitajan ja hoito oli näinollen hyvää, suorastaan loistavaa.
hoitajan lomat ja vapaapäivät sekä mahdolliset saikut. Useimmiten kun pitää sitten itse hankkia se varahoitaja lyhyelläkin varoajalla. Lomat on pidettävä samaan aikaan kuin hoitaja tai taas keksittävä varahoito. Lisäksi useimmat hoitajat veloittavat myös ajasta jolloin on itse lomalla tai muuten vaan lapsi on pois hoidosta.