Muita jotka ei pysty nukkumaan alkon oton jälkeen?
Jännä ilmiö. Yleisempää lienee että nukutaan paljon - seuraava päiväkin. Mulla kun alkoa veressä humalan verran, käy niin että nukun vaan muutaman tunnin ( esim nyt klo 03-05) ja sitten en pysty enää nukkumaan. En nuku myöskään koko seur päivänä.
Kommentit (5)
heräilen jo 6-7 aikoihin ja olen todella kateellinen niille jotka pystyy nukkumaan krapulansa ohi, mä kärsin sen ihan valveilla. Ennen minustakin tuli energinen kodin hengetär mutta iän myötä viinamäärä on vähentynyt krapulainen olo pahentunut. Seuraava yö siitä onkin sitten sellainen liskojen yö, kun hikoiluttaa ja kramppaa ja säpsähtelen hereille vähän väliä.
vaan huonovointinen, väsyneenä makaan huonossa olossa enkä kykene nukkumaan. just pari tuntia pystyn nukkuu. Siksipä en ole juonu alkoholia kymmeneen vuoteen.
Nuorempana, kun oltiin baarissa tappiin asti ja nukkumaan menin viideltä, nukuin seitsemään.
Nyt kun ne kerran vuodessa keikat tarkoittaa viimeistään klo 23 kotiinlähtöä, niin nukun 00-02 ja että on tylsää siitä eteenpäin.
Vanha ketju, mutta halusin välttämättä tulla kommentoimaan.
Jos olen juonut itseni humalaan, minulla väsyttää hirveästi ja silmät painuu väkisin kinni, mutta olo on todella energinen ja levoton, enkä vain pysty nukahtamaan, vaikka silmät kiinni makaisinkin. Vaikka olisi liian humalassa edes kävelläkseen, eivät aivot vain saa rauhaa. Lopulta sitä turhautuu ja alan puuhailemaan jotain. Nukkumaan kykenen vasta kun olen lähes täysin selvä.
Baarista kotiuduttua nukun maks seitsemään ja sitten on semmoinen ylipirteä olo. Esim. viime sunnuntaina puunasin koko kämpän ja äijä vetele sikeitä puolille päivin, kunnes menin herättelemään krapulaseksin merkeissä. Seuraava mielihalu oli sama, mahdollisimman rasvaista ja suolaista ruokaa ja paljon. Sitten pesin pyykkiä ja kävin lenkillä. Mutta krapulapäivän iltana sitä sitten nukuttaakin makeasti. :)