Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilukissan ongelma

Vierailija
22.10.2010 |

Mikäs ongelma mulla on kun on ainainen vilu? Kotona saatan olla kääriytyneenä vilttiinkin vaikka lapset hilluu t-paidoissa. Toisaalta kädet ja jalat saattaa hiota kovastikin, onko ääreisverenkierrossa jotain häiriötä? Poltan tupakkaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kannattaisi varmaan käydä lääkärissä, jos sinulla on vaikka kilpirauhasen vajaatoimintaa..

Vierailija
2/5 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrospukeutuminen tosiaan auttaa, ja se, että liikkuu paljon (siis ihan kotonakin, kävelee, kumartelee, kyykkii, imuroi jne.) niin ei palella niin paljon.

Kilpirauhasesa toki voi olla häikkää, mutta minulla ei. Arvot olivat alakantissa, mutta normaalin rajoissa kuitenkin, mikä saattaa kuulemma aiheuttaa oireita, muttei vaadi lääkitystä.

Jos sisälämpötila on alle 23,5, minä palelen. Ja näillä yhden asteen pakkasilla ulkona on jo paljon päällä: kevyttoppiksen ja housujen alla fleecepaita ja pitkät housut, niiden alla pitkähihainen trikoopaita ja pitkikset. Hattu on tietenkin päässä ja paksut hanskat kädessä.

On kokeiltu karaistumista ym. ei vaan auta. Olen kuulema jo lapsena ollut herkkä kylmälle, minulta sai väkisin kiskoa sukkiksia kesäkuussa pois :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös vilukissa, ja aina ihan jäässä. Ja liian kuuma ei ole koskaan, nautin viime kesän helteistä! Saisi aina olla +30€ ei ahdistanut tippaakaan, olin päinvastoin paljon energisempi mitä tavallisesti :)

Nyt sitten kun ulkona 1-2 pakkasastetta, olen aivan jäässä VAIKKA pyrin paljon vaatteita päälle laittamaan. Kotona villasukat jalassa ja viltti päällä,inhottavaa se, kun varsinkin sormet, varpaat ja nenä aivan kylmiä, -kirjaimellisesti.

Niin ja kun töihin lähtee, aina koko varustus jo nyt päälle, eli villasukat, pitkikset, villapaita jne. ja kamalinta on se, että tässä voi tulla vilä -30€ kylmempää :(

Vierailija
4/5 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ystävä, joka aina valittaa, että hänellä on hirveän kylmä sisällä, mutta mikäs ihme se on, kun hän on aina kotona lyhythihaisella, paljain jaloin jne (en sano, että pätee juuri sinuun, ap).

Meillä on aika kylmä kotona, ja mä oikeasti pukeudun paksusti. Villakalsarit, fleecehousut, villasukat ja töppöset jne.

Vierailija
5/5 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka?

Hanki lämmittävä rasvakerros yllesi...!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi