persut ABORTTIA vastaan!
Timo Soini on myös ydinvoiman puolella! Enpä taidakaan heitä äänestää..
Kommentit (24)
Minä äänestän ja olen aina äänestänyt PS puoluetta. Se on ainoa puolue joka pitää SUOMALAISTEN puolta.
Ihan oikeasti, " perussuomalaiset " harhauttavat hyväuskoisia äänestäjiä. Tiedättekö, että mitä asioita perussuomalaiset puolustavat? Sen kyllä tiedätte, että mitä he vastustavat. Ihmisoikeuksia.
Itse kannatan aborttia, jos sikiö on pahasti vaurioitunut tai kyseessä vahinkoraskaus.
Kannatan myös avioeroa, ihmiset muuttuu: helvetissä ei ole pakko elää (naiset eivät enää ole niin miesten armoilla, että olisi).
Eivät ne PS:t mun puolia pidä näissä asioissa. Johtunee kai siitä, että olen nainen...
Kuulostaa karmealta toi mitä soini sanoo: että ihminen ei ole ikinä tuomittava tai paha, vaan teko.
Siis MITÄ?? Ettäkö voi tehdä väkivaltaa ja loukata kanssaeläjiä, mutta itsessä ei ole mitään vikaa. Teot ovat vain niitä pahoja. Koskaan ei voi tuomita toista. Sairasta!
Mielestäni jokaisella on VASTUU OMISTA TEOISTAAN. Ei tekoa ja ihmistä voi irrottaa toisistaan. Sehän on ihan älytöntä!
Pelottaa tuollainen puolue. Toivottavasti sen suosio laskee ja äkkiä.
T. abortin 16-vuotiaana tehnyt kolmen lapsen naimisissa oleva suomalainen äiti
kanssa sinne samaan suvaitsemattomien puolelle. Olen toki maahanmuuttopolitiikassa monessa asiassa samoilla linjoilla persujen kanssa, mutta onneksi on muitakin puolueita jotka kannattavat tiukempaa maahanmuuttopolitiikkaa. Ja tosiasia on että Soini on sovinisti...
Minä äänestän ja olen aina äänestänyt PS puoluetta. Se on ainoa puolue joka pitää SUOMALAISTEN puolta.