Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Runo kadonnut (muistoruno tms)

Vierailija
22.10.2010 |

Etsin ihanaa runoa, jonka tunnelma on hyvin mielessä, mutta ei sanamuotoja/tekijää googlea varten. Googlettamalla sen joskus löysin, mutten muista miten..

Kyseessä runoilijan teksti, aika pitkä. Kerran olen nähnyt lehti-ilmoituksessa, muttei mikään näistä "tutuista" muistorunoista.

Tekstissä puhutaan Minä tai Hän muodossa siitä, kuinka joku/minä ei ole poissa vaikka häntä ei enää näe... Hän on yhtä tässä ihan lähellä. Että ei kannata olla surullinen, kun toinen on yhä lähellä aivan nurkan takana...

Ei loppusointuja.



Voipi olla vaikea kenenkään tuosta tunnistaa, mutta jos teksti on tuttu ehkä sittenkin...



KIITOS.

Lohduttava teksti.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman pitäisi saada enemmän vinkkejä. Noita tuon teeman runoja kun on aika paljon.

"...en ole poissa vaan luoksenne saavun, mukana jokaisen nousevan aamun..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla