adressi avioliittolaista
Kommentit (10)
ja päivä vasta alussa :) go adressi go
No se hyvä puoli näissä nettiaddresseissa on että näistä ei ikänä ole ollut vaikuttamaan yhtään missään yhtään mihinkään. Ainoa 'hyöty' näissä kai on se että jotkut pääsee purkamaan patoumiaan samanhenkisten hymistellessä ympärillä.
Ihmisiä hekin ovat! Ja ansaitsevat saman kuin muutkin.
Minä ja mieheni kirjoitamme nimemme adressiin.
Minulla ei ole mitään itse homoja vastaan, mutta avioliitto kuuluu miehen ja naisen välille.
Mutta heti kun joku tekaisee hihhuleitten vihakampanjojen kieltämistä ehdottavan adressin, minä menen välittömästi raapustamaan sinne nimeni.
Hyvät ihmiset perustelee omia mielipiteitään ja kertovat asiasta laajemmin, hihhulit kuittaa kaiken raamatun lauseella :))
Kyse ei todellakaan ole vihasta, päinvastoin.
Tajuan, että ei-uskovan saattaa olla vaikea ymmärtää tämä, mutta niin se on.
Mutta heti kun joku tekaisee hihhuleitten vihakampanjojen kieltämistä ehdottavan adressin, minä menen välittömästi raapustamaan sinne nimeni.
halutaan evätä samat oikeuden kuin muilta ilman mitään järkevää perustetta. Avioliitto on valtiollinen sopimus, parisuhteita on ollut kautta aikojen eri kulttuureissa ja eri uskonnoissa, ei avioliitto ole mikään ev-lut. yksinoikeukeus. Ei voi olla niin että homot ja lesbot pakotetaan aina siviilisäätyä kysyttäessä tilittämään seksuaalisuuttaan. Se ei kuulu muille ihmisille.
ei kirjoittanut aloitukseensa, kumpaa puolta adressi edustaa, niin minäpä kerron: se vastustaa sukupuolineutraalia avioliittolakia. Joten minä ainakin jätän nimeni kirjoittamatta.