Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

adressi avioliittolaista

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kirjoittanut aloitukseensa, kumpaa puolta adressi edustaa, niin minäpä kerron: se vastustaa sukupuolineutraalia avioliittolakia. Joten minä ainakin jätän nimeni kirjoittamatta.

Vierailija
2/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nih =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päivä vasta alussa :) go adressi go

Vierailija
4/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se hyvä puoli näissä nettiaddresseissa on että näistä ei ikänä ole ollut vaikuttamaan yhtään missään yhtään mihinkään. Ainoa 'hyöty' näissä kai on se että jotkut pääsee purkamaan patoumiaan samanhenkisten hymistellessä ympärillä.

Vierailija
5/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä hekin ovat! Ja ansaitsevat saman kuin muutkin.

Vierailija
6/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni kirjoitamme nimemme adressiin.



Minulla ei ole mitään itse homoja vastaan, mutta avioliitto kuuluu miehen ja naisen välille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta heti kun joku tekaisee hihhuleitten vihakampanjojen kieltämistä ehdottavan adressin, minä menen välittömästi raapustamaan sinne nimeni.

Vierailija
8/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmiset perustelee omia mielipiteitään ja kertovat asiasta laajemmin, hihhulit kuittaa kaiken raamatun lauseella :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei todellakaan ole vihasta, päinvastoin.

Tajuan, että ei-uskovan saattaa olla vaikea ymmärtää tämä, mutta niin se on.

Mutta heti kun joku tekaisee hihhuleitten vihakampanjojen kieltämistä ehdottavan adressin, minä menen välittömästi raapustamaan sinne nimeni.

Vierailija
10/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halutaan evätä samat oikeuden kuin muilta ilman mitään järkevää perustetta. Avioliitto on valtiollinen sopimus, parisuhteita on ollut kautta aikojen eri kulttuureissa ja eri uskonnoissa, ei avioliitto ole mikään ev-lut. yksinoikeukeus. Ei voi olla niin että homot ja lesbot pakotetaan aina siviilisäätyä kysyttäessä tilittämään seksuaalisuuttaan. Se ei kuulu muille ihmisille.