Mulla on pukeutumistyyli niin hukassa tai jumissa
Mä olen niin tylsä ja varman päälle pukeutuja että kyllästyttää. Mistä mä saisin apua, pukeutumisneuvojan jutut tuntui niin vieraalta. Mä inhoan kaikenlaisia rönsyjä ja pitsejä ja päällekkäin tungettuja vaatteita ja isoja kuviota pienen ihmisen päällä.. Pitäiskö kokeilla toista neuvojaa?
Vai heittää pyyhe kehiin ja pukeutua niinkuin tähänkin asti, hankkia joku isompi ongelma ettei pukeutuminen haittais =)
Kommentit (4)
kuvastoja, muoti- ja tyyliblogeja ym, naistenlehtien juttuja ja etsi oma tyyli. Kaupoissa voit kokeilla vaatteita mikä sulle sopii ja näyttää omalta, ei tarvitse väkisin käyttää semmosia mitkä ei tunnu omilta.
vaikka aloittaa sillä, että katsot kaupassa mitä mallinukeille on puettu. valitset kivoimman asukokonaisuuden, ja puet sen päällesi. sitten voit vaikka muokkailla sitä sen mukaan mikä näyttää mielestäsi hyvältä.
vaikka aloittaa sillä, että katsot kaupassa mitä mallinukeille on puettu. valitset kivoimman asukokonaisuuden, ja puet sen päällesi. sitten voit vaikka muokkailla sitä sen mukaan mikä näyttää mielestäsi hyvältä.
mutta mallinukeilla kaiki näyttää hyvältä. Itse olen hoikka mutta lyhyt ja se jo asettaa omat rajoituksensa.
Mutta kokeilemisen arvoinen juttu eikä edes maksa mitään
toiselle neuvojalle, niitähän on tosi monissa liikkeissä.