Siis imuroitteko te oikeasti kotinne joka viikko??? Ev
Kommentit (81)
2-3 kertaa vikkossa tulee imuroitua.
Syy: koirat...
kertaa viikossa,makkarit vähän harvemmin.
muuten on pikkukiviä ja pölyä joka paikka täynnä, keittössä leivänmuruja ym.
huolellisempi siivous harvemmin.
Ja olen ajatellut olevani melko laiska asian suhteen.
Riippuu tietysti siivoaako muuten, esim. harjalla.
ja imuroin ehkä kerran kuukaudessa!!
Ja ihan siistiä on! Ainut ongelma on pitkät hiukset joka paikassa, niiden takia pitäisi joskus imuroida useammin, mutta esim. villakoiriakaan ei pahemmin näy ennenkuin sitten neljännellä viikolla.
Olen töissäkäyvä kahden kouluikäisen lapsen äiti, ei sotketa niin paljon että tarvitsisi useammin.
... vaan pesen lattiat vähintään kerran viikkoon. Ja imuroin tuon lisäksi 2-4 krt viikko.
mutta yleensä ehkä 2-3 kertaa viikossa. Inhoan pölyä ja vastaavaa. Kaupungissa sitä tulee taatusti aina. Lisäksi minulla itselläni on erittäin huono tapa kävellä kengillä kotona.....
Kunnon AV-mamma imuroi koko talon monta kertaa päivässä, aina siinä välissä käy tietenkin suihkussa, kun imuroidessa tulee hiki. Ja sitten taas imuroimaan ja suihkuun jne. Siinä ne päivät menee rattoisasti...
tai mies oikeastaan. Loput teen minä. siivoan vessankin joka päivä tai vähintään joka toinen..
paskaa teillä sitten kertyy jos kahdessa viikossa siinä pitää oikein kahlata? Itse imuroin tänään ja huomasin, ettei sitä ole tainnut kukaan tehdä pariin viikkoon.
Kahdesti olisi vielä parempi, mutta on niin iso huusholli, etten jaksa.
mitä ihmneellisttä siinä on? Joskus jopa 2 kertaa viikossa.
Paksut villamatot ja koira -> villakoiria.
Joka viikko koko kämppä ja päivittäin keittiö/eteiskäytävä/ruokailutila... Meillä on kauniisti keskuspölynimurin letku aina esillä (paitsi silloin, kun tulee vieraita) niin saa helposti otettua irtoroskat pois.
Meillä ainakin kulkeutuu hiekkaa sisään, takasta tulee tuhkaa ja puista rojua eikä nuo lapsetkaan osaa täysin murustelematta syödä. Mieluummin siis imuroin heti roskat pois kun annan niiden kerääntyä monta viikkoa putkeen!
Lattiat pesen tarpeen vaatiessa, mutta yleensä sekin on kerran viikkoon-puoleentoista.
Alakerran imuroin joka toinen päivä, mutta kuivamoppaan(vauvan takia) joka aamu, yläkerran(minne koirille ei ole asiaa) imuroin kerran viikossa ja kuivamoppaan joka toinen päivä.
Pesen alakerran lattiat pari kertaa viikossa,yläkerran harvemmin.
vähintään kerran viikossa, lattioita en pese kuin harvoin.
Meillä vauva just opettelee ryömimään lähtemistä ja koirakin on, joten imuroin pääsääntöisesti päivittäin. Lattiat pesen 2 kertaa viikossa.
siis joka päivä imuroitava..