Siis imuroitteko te oikeasti kotinne joka viikko??? Ev
Kommentit (81)
meillä koira ja lapset sotkevat. oikeastaan pitäisi imuroida 2-3 kertaa viikossa jos haluaisi ettei karvapallot ja hiekka pyörisi lattioilla...
syystä on vähän pakko imuroida ainakin kerran viikossa.
Ja minä olen äärettömän laiska siivoaja ) :
Mies nalkuttaa asiasta jatkuvasti. Juu - meillä näin.
JA voin kertoa, että nalkuttava siippa on RASITTAVA!
Mä imuroin 3 kertaa viikossa. Meillä on koiria ja lattiat kasvaa karvaa jo parin päivän jälkeen.
Enkä ole edes siivousfriikki. Mutta vaaleat lattiat, pakko on.
Kuka selviää harvemmin kuin kerta viikossa? Olen todella kade.
Heti aamupalan jälkeen imuri käteen kiitos kissojen. Kissat kantaa hiekkalaatikosta hiekkaa joka pääikkaan.. Ja sitä karvan määrää ällöttävää. Yöllä kaikki laskeutuu joten aamulla on paras aika imuroida. Loppu päivän kävelen rikkalapio kiinnitettynä käteen ja lakaisen kaiken aikaa karvaa, hiekkaa, hiuksia, muruja sekä pölyä lattioilta.
Päivän jos on imuroimatta niin kyllä sitä melkeinpä paskassa kahlataan täällä.
Voi kun olis varaa siivoojaan.
jos oikein rapaa sisälle kantautuu tai keittiössä sotketaan
vaan kolme kertaa päivässä. (makkarit harvemmin)ikä meillä edes ole lemmikkejä. Aina on silti murua ja roskaa PALJON. Viisi lasta.
On omia lapsia, hoitolapsia ja koiria joten kyllä ne roskaantuu. Varsinkin hiekkaa tulee. Pesen lattiat kerran viikossa. Yläkerran imuroin kerran viikossa.
1-2 kertaa viikossa nyt kun olen töissä. Kotiäitiaikoina useammin kun oltiin enemmän kotona ja tuli siis sotkuakin enemmän. Mutta kyllä nytkin ihan minimi on kerta viikkoon, siis kunnolla imuroituna. Kyllä meillä villakoiria on jo tuossa ajassa aina jostain tullut, ja hiekkaa kengistä, leivänmuruja ym. Inhoan sotkua ja likaa. Eikä ole eläimiä, vain ihmisiä 2+2.
imuroidaan vähintään kerran päivässä ja lattiat pesen näin märillä keleillä 4 kertaa päivässä...Syynä tähän koira ja isäntä, joka ei tykkää koiran aiheuttamista sotkuista :D Sopimus joka tehtiin, kun sain luvan ottaa koiran :D
2-4 kertaa kuussa, yleensä railun viikon - 2 viikon välein.
meilläkin koira, monta kissaa ja monta kakaraa;-D. Märillä keleillä hiekkaa kantautuu sisälle kamalasti. Olen kotona aina avojaloin ja inhoan jalkapohjiin tarttuvaa hiekkaa! Eli imuroin alakerrassa monta kertaa viikossa, yläkerrassa vain kerran viikossa. Koira ei tule yläkertaan. Joka tapauksessa kerran viikossa on viikkosiivous, jolloin jokainen huone siivotaan, pyyhitään pölyt ja pestään lattiat. Kaiketi aika normi tapa siivota!
kahden-kolmen viikon välein imuroidaan. Että ei kauheen usein :)
olohuone, leikkihuone.
Meilla ei ole elaimia, eika taalla missa asumme kuraa tai polyakaan. Kaks lasta tosin ja kaikenlaista leivan- ja keksinmurua etenkin ruokapoydan alla ja keittiossa.
Pari kertaa viikossa yleiset alueet eli olkkari ja keittio. kerran viikossa sitten muu huusholli.
mutta silloin kun oli koira niin imuroin joka paiva ja luuttusin lattiatkin.
imuroin päivittäin. Nyt ei enää koiria ja uusi, helppohoitoinen talo - imuroin vain kerran viikossa. Toki lakaisen keittiön lattiaa useammin ettei roskat ja murut sinne kerry
Ja imuroidaan siis kahdesti viikossa ;)
Eli ainakin eteinen, keittiö, olohuone. Makkareita parin kertaa viikossa.
Viisi lasta meilläkin.