Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies tarkoittaa?

Vierailija
21.10.2010 |

Olen kiinnostunut miehestä ja meillä onkin jonkinlainen seksi/kaveruussuhde. Itse haluasin enemmän. Sain häneltä eilen viestin, jossa hän kirjoitti, että hän ei pidä minua hulluna (en jaksa selittää mihin tämä liittyy), vaan, että se mies joka minut saa on onnekas, koska olen kaunis, älykäs ja hauska.

Tarkoittaako tämä siis, että hän ei ainakaan ole se mies, vaan hyväntahtoisesti kertoo minun olevan mukava mimmi?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no suhteet syntyy toki pikkuhiljaa, mutta ei silloin kuitenkaan sanota, että joku (muu mies kuin minä) on onnekas saadessaan sinut, tai että mä en halua mitään vakavaa..eihän kukaan tiedä heti, että haluaako tästä itselleen vaimon, mutta silloin jätetään siihen pelivaraa, eikä eliminoida parisuhteen mahdollisuutta kokonaan. Jos mies olisi muuttanut mielensä asiasta, niin hän olisi kyllä sanonut. Jos olet epävarma niin ota asia ihmeessä puheeksi. Eihän siitä tarvitse mitään syyllistävää kehityskeskustelua pitää.

Itselläni on niin, että ne miehet, joista en ole kiinnostunut, olisivat valmiita parisuhteeseen, ja ne joista olen, haluavat vain seksisuhteen. Ja kyllähän sieltä on aina lopuksi tullut niitä vikoja, joita minussa on, mitkä estävät sen parisuhteen, tai sitten ei vain ne tunteet ole miehen puolelta sen syvemmät, mikä sekin merkkaa, että minussa on jotain, mikä estää ne syvät tunteet.

Vierailija
42/54 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toivoton tapaus. En usko, että saan suutani enää auki. Luulen, ettö koitan pikku hiljaa jättää suhteen taakseni, ja jos mies ehdottaa tapaamista, niin kieltäydyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tartte sanoa miehelle, että rakastan ja jumaloin sinua, mitä sinä tunnet minua kohtaan, armaani? Voit sanoa, että mietin semmoista, että sinä et siis halua mitään vakavaa minun kanssani, tai että kun on tässä nähty aika paljon, niin onko tämä sinusta parisuhde vai mikä. Ei pidä kuitenkaan esittää, ettet itse olisi moisesta lainkaan kiinnostunut, koska sitten alat vaan miettiä, että ehkä mieskään ei sano haluavansa parisuhdetta koska sinäkään et sitä olevinaan halua...siinä on toki se riski, että mies ei halua enää nähdä muuten kuin ehkä ihan platonisesti, mutta sille ei mahda mitään. Tai sitten voit jatkaa nykyistä tilannetta ja arpoa ja vatvoa pääsi puhki, kunnes tulet tod näk dumpatuksi jonkun toisen takia.

Vierailija
44/54 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein tapaatte?

Vierailija
45/54 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kannattaa käydä se keskustelu, itsehän en kerta kaikkiaan siihen pystynyt pitkään aikaan ja harmittelin, että jos vaan itse olisin tunnustanut tunteeni niin ehkä tässä kohta häitä vietettäisiin jne, kyllä siihen ylipääsemiseen vaadittiin se toteamus miehen puolelta, että ei parisuhdetta kanssani halua. Eikä sitten jää mietityttämään, että entä jos.

Vierailija
46/54 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että miehet haluavat aina minulta seksiä, mutta sitoutuminen ei kiinnosta.

Älä anna sitä seksiä, ennen kuin tiedät miehen tunteista vähän enemmän. Seksinnälkäiset ei nimittäin jaksa muutamia treffeja kauemmin yrittää, jos ei seksiä ala tippumaan. Sen sijaan suhun ihastuneet jaksaa odottaa seksiä pari kuukautta, sillä ne tykkää sun seurasta ilman seksiäkin.

Ei oo sen vaikeempaa.

Vierailija
47/54 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole oikein kovin hyviä mahdollisuuksia parisuhteeseen kenenkään kanssa, jos sä puhut miehelle mitä et tarkoita ja sit et pysty keskustelemaan askarruttavista asioista. Mieluummin lopetat suhteen kuin ottaisit selvää toisen tunteista ja kertoisit omistasi.

Noilla eväillä on ihan sama millainen mies sua vastaan tulee: Todella vaikea on miehen saada susta tolkkua, ja vaikka jonkinlainen parisuhde alkaisikin, niin väärinkäsityksiä tulee olemaan matkan varrella. Ja niistä tulee riitoja. Ja ne on ihan turhia, kun ne voisi välttää vain puhumalla totta.

Vierailija
48/54 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä. Ja jos sitä saa ilman sitoumuksia, sen parempi.

Täytyy itse pistää rajat. Mun mielestä joskus pelkkä seksi on ok, jos kummallakaan ei sen suurempia tunteita. Jos taas toinen on kiinnostunut ja toinen ei, ei musta pidä sekstaillakaan. Siinä vain hajottaa toisen.

Molempien on hyvä olla suhteen tasalla siis niin, että molemmat tietää, missä mennään. Tämä selviää puhumalla. Ja sitä puhetta kannattaa kyllä harjoitella jo tuossa vaiheessa - harva suhde nimittäin kestää puhumattomuutta muutenkaan.

Mun "en halua mitään vakavaa" -mies muutti mielipiteensä, kun sanoin, että ok, sovitaan sitten, että ei mitään vakavaa. Mutta ymmärräthän sen, että koskee myös minua. Olen siis vapaa tapailemaan muita ja jos niin käy, myös vakavasti. Kakkua kun ei voi syödä ja säästää.

Selitin myös, että seurusteluaika on nimenomaan toiseen tutustumista eikä siinä roikuta löysäsääs hirresssä. Seurusteluaikana katsotaan, onko suhteella tulevaisuutta. Jos jommankumman mielestä ei, niin seurustelu lopetetaan, ei siinä sen ihmeempiä.

Nyt ollaankin onnellisesti naimisissa ja kahden lapsen vanhempia. :)

Minusta tuntuu, että miehet haluavat aina minulta seksiä, mutta sitoutuminen ei kiinnosta.

Vierailija
49/54 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sitten tekstiviestein. Muuten voit joutua myöhemmin miettimään, että mitä jos mies oikeasti halusikin enemmän ja sinä vain lopetit tapailun. Eipä ainakaan tarvitse keskustelun jälkeen enää pähkäillä.

Vierailija
50/54 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kommenteista. kai se on nyt niin, että on otettava härkää sarvista ja otettava vastaan mitä tulee! Voin sitten reportoida joskus :)

Vierailija
51/54 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole oikein kovin hyviä mahdollisuuksia parisuhteeseen kenenkään kanssa, jos sä puhut miehelle mitä et tarkoita ja sit et pysty keskustelemaan askarruttavista asioista. Mieluummin lopetat suhteen kuin ottaisit selvää toisen tunteista ja kertoisit omistasi.

Noilla eväillä on ihan sama millainen mies sua vastaan tulee: Todella vaikea on miehen saada susta tolkkua, ja vaikka jonkinlainen parisuhde alkaisikin, niin väärinkäsityksiä tulee olemaan matkan varrella. Ja niistä tulee riitoja. Ja ne on ihan turhia, kun ne voisi välttää vain puhumalla totta.

..että kyseinen mies kyllä kerran sanoi minulle, kun olimme yhdessä bissellä, että olen niin hassu, kun hän ei ikinä tiedä mitä mielessäni liikkuu. Totta, olen varmaan oikea ristiriitaisen viestinnän mestari!!

Vierailija
52/54 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan se tietty mahdollista, että joku on saanut tällaisen "sitoutumiskammoisen" sitoutumaan, vaikka itse en ole siihen kyennyt, joten olipa asia miten vain niin tosiaan et saa sitä tietää ennenkuin kysyt, ja jos kävisi niin, että feidaat vain miehen, ja vuoden päästä se soittaa ja itkee, että miksi et halunnut seurustella, niin sitten vituttaa..

minä itse puhun kaikista muista asioista kyllä suoraan, mutta näiden joidenkin miesten kanssa se ei vaan onnistu. Siis jos ei se mies suoraan sano, että on kiinnostunut vakavasti jne jne, niin alan hirveästi pelätä kaikkia sanomisiani, ettei se vaan nyt jätä mua, ja sitten pelkään, että mies pelästyy ja lähtee ja "rikon" jotain, jos ilmaisen tunteeni tai kysyn häneltä niistä, mikä on kyllä ainakin silloin ihan älytöntä, jos on jo pitempäänkin nähty ja seksiä harrastettu. Jos mies siinä vaiheessa pelästyy tunteitani, niin eihän se sitten itse ollut kiinnostunut. Eri asia on eka tapaamisella puhua vauvoista ja häistä, mutta ap:llakin varmaan kuitenkin aika tuttu mies kyseessä.

Vierailija
53/54 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että mies oli juuri eronnut, kun tapasimme. Hän oli muuttanut yksin asumaan 3 viikkoa ennen tapaamistamme, joten erosta on nyt vajaat 7 kk yhteensä. Mies oli naimisissa ja hänellä on lapsi, vaikka mies nuori onkin.

ap

Vierailija
54/54 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en..ole vieläkään puhunut miehen kanssa, mutta pistin hänelle eilen diibadaaba-viestin päivällä, johon mies ei vastannut ollekaan. Joten tästä päättelin, ettei kiinnostus kovin syvää ole. Olen nyt päättänyt, olin sitten oikeassa tai väärässä, että pidän hiljaiseloa miehen suhteen, hän sitten ottakoon yhteyttä jos haluaa.

Jos tämä olisi ensimmäinen hankala tapaus, joka on tullut vastaan, saattaisi asia olla eri, mutta kun ei ole.

ja olen varmaan jollain lailla romanttinen hölmö, sillä haluaisin, että tunteet olisivat heti selvillä eikä tarvitsisi miettiä, että voiko kysyä asiaa vai ei.

ap