Mitä mies tarkoittaa?
Olen kiinnostunut miehestä ja meillä onkin jonkinlainen seksi/kaveruussuhde. Itse haluasin enemmän. Sain häneltä eilen viestin, jossa hän kirjoitti, että hän ei pidä minua hulluna (en jaksa selittää mihin tämä liittyy), vaan, että se mies joka minut saa on onnekas, koska olen kaunis, älykäs ja hauska.
Tarkoittaako tämä siis, että hän ei ainakaan ole se mies, vaan hyväntahtoisesti kertoo minun olevan mukava mimmi?
Kommentit (54)
onko esitellyt sinut perheelleen/ystävilleen?
eli että mies vihjaa, että voisi itsekin olla tuo mies, toivoo sinun ottavan askeleen, itse ei kehtaa. Voit ihan hyvin kysyä tyyliin: "Ja sinäkö et halua olla tuo mies?" tms.
että ei ole kiinnostunut vakavammasta suhteesta kanssasi.
onko esitellyt sinut perheelleen/ystävilleen?
...esitellyt perheelleen, muutamia kavereita olen sattumalta nähnyt. Ja kai meillä on ollut jonkinlainen yhteisymmärrys siitä, että juttumme ei ole vakavaa.
Ihmettelen vaan, että miksi sitten pitää olla yhteyksissä useamman kerran viikossa jne. Miksei vain sitten baarin jälkeen päädytä samaan sänkyyn?
En uskalla kysyä mitään, koska olen viime aikoina antanut ymmärtää, etten ole kiinnostunut suhteesta hänen kanssaan. Ja siksi, koska hän sanoi ensin, ettei halua mitään vakavaa.
No se saa sulta hyvää seksiä. Miksi ei sitä ottaisi, kun kerran helpolla saa. Miehellä ei oo parempaakaan tekemistä. Miksi ei olisi sinun kanssasi seksisuhteessa, kun kerran olet mukava ja sun kanssa saa hyvää seksiä. Mieluummin se seksin sinulta ottaa kuin vetää käteen.
Ja siksi, koska hän sanoi ensin, ettei halua mitään vakavaa.
Pitäisikö miehen hakata tuo viesti kiveen että menisi perille?
ja teillä se on juuri tuo seksisuhde.
Oletettavasti miehellä ei ole aikaa ja haluja oikeaan parisuhteeseen ja silloin tilanne sun kanssa on hyvä ratkaisu, ilmeisesti sullekin sopiva?
mulle on pari miestä sanonut ihan samalla tavalla, vaikka on monta kertaa viikossa nähty ja seksiä harrastettu ja pelkkää seksiä ne on halunneet. Ei tossa ole mitään tulkinnan varaa, miehet pystyy kyllä harrastamaan seksiä ilman suuria tunteita. Jos hän sanoo, että joku mies saa sinusta hyvän vaimon tms (kuten mulle on sanottu) niin se tarkoittaa juuri sitä, joku mies, mutta et sinä. On ihan sama, kysytkö asiasta vai et, mies ei ole pohtinut tuota sen enempää, ja jos kysyt, hän sanoo mitä minäkin olen sanonut. Että kanssasi on kivaa, mutta hän ei halua seurustella. Mietit ihan liikaa, kuten minäkin olen tehnyt. Mies ei ole niin kiinnostunut, että jaksaisi pohtia jokaista sanaasi ja tekstiviestiäsi. Tämä on ihan varma asia. Mun suhteet on loppuneet juuri siihen, kun viimeinkin olen tajunnut asioiden oikean laidan, ja sanonut, että niin, kun sinä et ilmeisesti halua suhdetta, niin en halua jatkaa tätä näkemistä. Ja miehet on olleet, että joo, ymmärrän kyllä.
...Itse olen vain tyypillinen naurettava nainen, joka tulkitsee jos jostakin merkistä, että miehellä saattaisi kuitenkin olla kiinnostusta enempään.
Kyllähän tämä tilanne on ok, mutta toisaalta tiedän, että jos tämä vielä tästä jatkuu, niin jossain vaiheessa olen retkussa ja pahasti. Pitäisi sitten kai vaan jättää suhde taakseen....
mekin teimme kyllä muutakin kuin harrastimme seksiä, molempien kavereita ja perheenjäseniä tapasin jne, mutta silti se oli heille seksisuhde, ei sellainen suhde, jota pidetään seurusteluna ja josta ajatellaan mitään syvempää ja tulevaisuutta. Mullekin tuota vihjailtiin kyllä, mutta olin niin ihastunut, että halusin tulkita asiat oman mieleni mukaan. Voit todella ihan hyvin ottaa asian miehen kanssa puheeksi jos et usko minua, hän ei siitä mene rikki. Asiassahan ei ole ongelmaa, jos et itsekään halua sen enempää, mutta taidat haluta. Sun pitää vain sitten päättää tyydytkö tähän ratkaisuun, vai etsitkö itsellesi oikean parisuhteen. Tuo miehesi voi sitä ennen kyllä löytää sen naisen, jonka kanssa haluaa olla vakavasti. Sitoutumiskammojutut on täälläkin kuultu ja silti ne on päätyneet parisuhteeseen..
...miellyttämishaluinen luonteeltani, joten minun on vaikea vetää rajoja. Ja kun satun tykkäämään miehestä, niin on vaikeaa olla näkemättä häntä.
Vaikka kyllä hän varmasti tajuaisi jos kertoisin, mitä olen nyt mieltä asiasta. Olen myös outo siinä suhteessa, etten haluaisi menettää kasvojani ja myöntää, että olenkin häneen todella ihastunut.
vai ei. Eipä ainakaan sitten paina asia enää mieltä. Ja jos ei halua, voit tehdä omat ratkaisusi sen jälkeen. Tuskin mies sinua tyhmänä pitää kysymisesi takia.
mekin teimme kyllä muutakin kuin harrastimme seksiä, molempien kavereita ja perheenjäseniä tapasin jne, mutta silti se oli heille seksisuhde, ei sellainen suhde, jota pidetään seurusteluna ja josta ajatellaan mitään syvempää ja tulevaisuutta. Mullekin tuota vihjailtiin kyllä, mutta olin niin ihastunut, että halusin tulkita asiat oman mieleni mukaan. Voit todella ihan hyvin ottaa asian miehen kanssa puheeksi jos et usko minua, hän ei siitä mene rikki. Asiassahan ei ole ongelmaa, jos et itsekään halua sen enempää, mutta taidat haluta. Sun pitää vain sitten päättää tyydytkö tähän ratkaisuun, vai etsitkö itsellesi oikean parisuhteen. Tuo miehesi voi sitä ennen kyllä löytää sen naisen, jonka kanssa haluaa olla vakavasti. Sitoutumiskammojutut on täälläkin kuultu ja silti ne on päätyneet parisuhteeseen..
Saiko joku sinusta ihanan tyttöystävän tai vaimon?
...miellyttämishaluinen luonteeltani, joten minun on vaikea vetää rajoja. Ja kun satun tykkäämään miehestä, niin on vaikeaa olla näkemättä häntä.
Vaikka kyllä hän varmasti tajuaisi jos kertoisin, mitä olen nyt mieltä asiasta. Olen myös outo siinä suhteessa, etten haluaisi menettää kasvojani ja myöntää, että olenkin häneen todella ihastunut.
sorruin minäkin toisen miehen kanssa siihen, että näin häntä vaikka jo tiesin, ettei hän halua seurustella, kun ajattelin, että no ehkä se muuttaa mielensä..ihan kuin sillä ei olisi ollut ihan hyvin aikaa muuttaa mielensä jo monesti aiemmin. No ei se muuttanut ja minä tuhlasin aikaani ja sain miljoonat sydänsurut. Kun olin niin ihastunut, niin ajattelin, että enhän minä voi lakata näkemästä häntä, mutta hyvin on mennyt viimeiset puoli vuotta ilman tapailuja. Ja ekan kerran tuossa tilanteessa ollessani en minäkään halunnut myöntää sille toiselle, että haluaisin jotain enemmän, siitäkin seurasi vain ajantuhlausta ja sydänsuruja. En tiedä, miksen jo tuosta ekasta oppinut näkemään merkkejä tai siis kuuntelemaan, mitä mulle suoraan sanottiin, mutta enää en tee sitä virhettä.
Saiko joku sinusta ihanan tyttöystävän tai vaimon?
tuon viimeisimmän epäsuhteen jälkeen kyllästyin totaalisesti miehiin, vaikka olen aina pitänyt niitä suurin piirtein maailman tärkeimpänä asiana, siis parisuhdetta, siksi varmaan noissakin roikuin. Enkä edes oikeasti ole mikään hyvä vaimo- tyyppinen ihminen, mutta toistaiseksi en haluakaan, saa olla miehet rauhassa.
ajan kanssa syveten, kun oppii tuntemaan toista vähän paremmin, vaikka sitten seksin kautta. ei kai sitä kukaan voi vielä vuodessakaan välttämättä tietää, että onko tämä nyt se oikea, jos ei vielä kunnolla tunne toista. Itse olen valmis tulkitsemaan ap:n saaman viestin niin, että mies alkaa olla vähän enemmän kiinnostunut kuin vain pelkän seksin takia.
...minua koskaan tyttöystäväkseen. Sanoo vaan sellaista, että luokseni on aina vaan muakvampi tulla. Mutta mahdollisesta suhteestamme ei puhuta. Lähinnä kumpikin avautuu itsestään ja elämästään.
kai nyt on myönnettävä, että tämä on malliesimerkki seksisuhteesta. Ihmettelen vain, että miksi jotkut naiset päätyvät tällaiseen helpommin? Minusta tuntuu, että miehet haluavat aina minulta seksiä, mutta sitoutuminen ei kiinnosta.
että hän ei saa sinua. Kysy suoraan että mitä mies haluaa.
...minua koskaan tyttöystäväkseen. Sanoo vaan sellaista, että luokseni on aina vaan muakvampi tulla. Mutta mahdollisesta suhteestamme ei puhuta. Lähinnä kumpikin avautuu itsestään ja elämästään. kai nyt on myönnettävä, että tämä on malliesimerkki seksisuhteesta. Ihmettelen vain, että miksi jotkut naiset päätyvät tällaiseen helpommin? Minusta tuntuu, että miehet haluavat aina minulta seksiä, mutta sitoutuminen ei kiinnosta.
Eikö olekkin tosi inhottavaa? Mutta jos mies sanoo että luoksesi on aina vaan mukavampi tulla, voisin ottaa tuon niin että ehkä tunteet on syventyneet. Tee itsellesi palvelus ja kysy tai keskustele miehen kanssa. Ja tule sitten jakamaan tänne joskus tieto meidän kanssamme.
eli että mies vihjaa, että voisi itsekin olla tuo mies, toivoo sinun ottavan askeleen, itse ei kehtaa. Voit ihan hyvin kysyä tyyliin: "Ja sinäkö et halua olla tuo mies?" tms.