Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin viallisen hiustuotteen, kenelle valitan?

Vierailija
21.10.2010 |

Oltiin syyslomalla reissussa toisella puolella Suomea ja ostin uuden hiustuotteen, joka oli susi heti korkatessa (aerosolipullo toimi kolmen painalluksen verran). Liikkeeseen en voi viedä, ei ole Anttilan tms. ketjuliikkeestä ostettu, vaan kampaamotuote. Valmistajan nettisivuilta löytyy vain tämmöiset henkilöt: http://miraculos.fi/toimisto ja http://miraculos.fi/edustajat

Mihin mun pitää ottaa yhteyttä? Eka porukka on ylemmän portaan väkeä, kehtaako niille vinkua yhdestä viallisesta tuotteesta ja jos kehtaa, niin kenelle? Koulutus-myyntisihteeri? Tuotepäällikkö? Tuskin nuo edustajat eli konsulttitkaan mitään tuotereklamaatioita käsittelevät? Häh?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on varmaan Four Reasons-sarjan puuterista?

Anyways, tuotteen saa aina vaihtaa siellä mistä olet sen ostanut. Nuo ko. puuterit/kuivashampoot ym. tukkeutuu helposti, kysymys on pakkauksesta. Itselläni ollut useampia ja kaikki toiminut. osa pakkauksista vaan tukkiutuu. aina saa uuden tilalle.

Jos ko. kampaamo on kaukana, lähetä s-postia. Varmasti korvaavat!

Vierailija
2/8 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sille kampaajalle. Mutta hänen kuuluu ymmärtääkseni korvata paitsi viallinen tuote niin sinulle aiheutuneet kulut... En tiedä, onko tuotteen hinnalle joku alaraja.

Itse olen joskus valittanut lapselle ostamistani kumisaappaista toiselle puolelle Suomea. Tavaratalosta saamani vastaus oli tyyliä "ne kyl pitää tulla tänne vaihtamaan".

En valitettavasti muista enää tarkkaan, miten juttu jatkui. Yritin vedota siihen, ettei minun ainakaan omalla kustannuksellani tarvitse lähteä viallista tuotetta palauttamaan. Ei tainnut mennä läpi, koskapa päädyin kirjoittamaan maahantuojalle (johonkin asiakaspalvelun sähköpostiosoitteeseen) ja liittämään oheen kuvan hajonneesta (merkki)saappaasta. Virhe myönnettiin ja sain uudet saappaat tilalle palauttamatta vanhoja. Sieltäkin sanoivat muistaakseni, että pitäisi viedä kauppaan, mutta kun sanoin taas, etten omalla kustannuksellani lähde yksien saappaiden takia ajelemaan, niin myöntyivät.

Mutta oikeasti vastuu on siis kauppiaan, ja hänen asiansa on seurustella maahantuojan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niin paljon ei vippaa päässä. :D ap

Vierailija
4/8 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siksi olisi helpompi kommunikoida suoraan firman kuin kauppiaan kautta. ap

Vierailija
5/8 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi sähköposti sinne firmaan, kysyt miten reklamaatiot hoidetaan? Ei mitään haukkumis-kirjettä toimitusjohtajalle, vaan asiallisesti kysyt, miten firmassa hoidetaan ko. asiat.

Vierailija
6/8 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko myyntisihteeri ja/tai sen alueen edustaja, jolla kampaajasi toimii.

Vierailija
7/8 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tää nyt ihan toimitusjohtajan homma ole ja asiallisesti tosiaan olen vaihtamassa tuotetta toimivaan. ap

Vierailija
8/8 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostiin otsikoksi reklamaatio. Kyllä se oikealle henkilölle menee ennen pitkää. Aina kannattaa valittaa suoraan tehtaalle, maahantuojalle tms. Yleensä kaupasta saa vaan vastaavan tuotteen kaupan päälle. Noilta muilta tahoilta saa jotain muutakin hyvitystä mielipahasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi