Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkisissa vessoissa: älkää PLIIS pissatko ilmassa kyykkien.

Vierailija
20.10.2010 |

Pieni siisteysjuttu: olisiko mitenkään mahdollista, että naiset oppisivat vihdoin panemaan yleisissä vessoissa pytyn renkaalle mieluummin paperia (ja pissaamaan normaaliin tapaan istualtaan) kuin että hosuvat puoliseisovassa asennossa pissat pitkin istuinta ja lattiaa.

Kiitos.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ilman mitään välipapereita. Yleensä pyyhkäisen sen ensin, jos on siisti paikka niin en. En oo vielä 33 v ikään mennessä saanut mitään tappavaa tautia.

Vierailija
2/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa, kun joutuu lasten kanssa aina siivoamaan pyttyä pitkän tovin, ennen kuin ilkeää antaa heidän asioida.

Hajukin on usein aika paha.

Ei naisen anatomialla seisaaltaan pissaaminen oikein onnistu, miehilläkin se on usein sottaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tulisi mieleenkään koskea mihinkään.

Aikuisten vaipat hyvällä imukyvyllä kasvattavat myyntiään.

Vierailija
4/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ilman mitään välipapereita. Yleensä pyyhkäisen sen ensin, jos on siisti paikka niin en. En oo vielä 33 v ikään mennessä saanut mitään tappavaa tautia.

Itse olen lapsena saanut molluskoja koulun pytystä, mutta sekään ei nyt tosiaan ole mikään kauhea juttu.

Lähinnä ajattelen sitä, että KUN osa naisista ei uskalla istua, niin sen kosketuksen pytyn reunaan voisi välttää vähän siistimmälläkin tavalla.

ap

Vierailija
5/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tulisi mieleenkään koskea mihinkään. Aikuisten vaipat hyvällä imukyvyllä kasvattavat myyntiään.

Ei tarvitsekaan koskea, paperia vaan reunalle kunnolla. Kolmella palalla saa kattavan suojan.

Jos kykkii siinä päällä, joutuu joko roikkumaan siitä saastaisesta vessan kahvasta tai riskeeraa saada pissaa housuilleen.

ap

Vierailija
6/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa, kun joutuu lasten kanssa aina siivoamaan pyttyä pitkän tovin, ennen kuin ilkeää antaa heidän asioida. Hajukin on usein aika paha. Ei naisen anatomialla seisaaltaan pissaaminen oikein onnistu, miehilläkin se on usein sottaista.

Lapsien kanssa asioidessa olen tämän tajunnut itsekin.

ap

Vierailija
7/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se pissa roisku omille kintuille? Olen kyllä nähny ne roiskeet pytyn renkaalla ja aina ihmetelly että kuinka se tapahtuu?

Vierailija
8/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se pissa roisku omille kintuille? Olen kyllä nähny ne roiskeet pytyn renkaalla ja aina ihmetelly että kuinka se tapahtuu?

naiset roikkuu vessankahvasta pidellen puolikyykyssä siinä pytyn reunan yllä ja sotkee.

ap

Vierailija
9/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannattelen itseäni noin sentin irti pöntöstä, eikä roisku mihinkään.

Vierailija
10/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne on kyykyssä siinä? Apua, mitä akrobatiaa!!

Vierailija
11/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset yleiset vessat on oikeesti siistejä.

Vierailija
13/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ette voi istua vessanpöntölle? Mikä vaiva vuorata reunat paperilla ja koittaa istua niin että ne vielä pysyy paikoillaan... Puhumattakaan siitä, että kustaan ilmasta.

Olen nähnyt kamalan vessan yhdelä huoltoasemalla, jolloin jätin käymättä, mutta kyllä mä käyn ihan hyvillä mielin jopa festarivessoissa...

Vierailija
14/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vessa on rentoutumispaikka enkä todellakaan pinnistele reisilihaksilla ja pidättele itseä ilmassa. mä yleensä vuoraan paperilla pöntön. ainoastaan joissakin siisteissä paikoissa en laita mitään.

Vierailija
15/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kusen seisaaltani. Helppoa, eikä paikat sotkeennu, jos nyt pisara roiskuu. Jos roiskuu, niin pyyhin kyllä pois.

Vierailija
16/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä sun housut on

Vierailija
17/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan tajunnut mitä vaikeata siinä olisi.

Vai onko ne näitä plösäjä naisia, jotka eivät jaksa kannatella itseään?

Vierailija
18/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkä kaikki pysty kyykistymään pöntön ylle roikkumatta vessankahvassa. outoa

en ole koskaan tajunnut mitä vaikeata siinä olisi.

Vai onko ne näitä plösäjä naisia, jotka eivät jaksa kannatella itseään?

Vierailija
19/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan on tutkimuksissa todettu eli turhaa työtä teet

ettei tulisi mieleenkään koskea mihinkään. Aikuisten vaipat hyvällä imukyvyllä kasvattavat myyntiään.

Ei tarvitsekaan koskea, paperia vaan reunalle kunnolla. Kolmella palalla saa kattavan suojan.

Jos kykkii siinä päällä, joutuu joko roikkumaan siitä saastaisesta vessan kahvasta tai riskeeraa saada pissaa housuilleen.

ap

Vierailija
20/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on kun istuu siihen pöntölle ja hoitaa homman. Ei pöntöistä mitään tauteja saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän