ettekö ole todellakaan kuulleet tarinoita, joissa homoseksuaalit ovat hylänneet tapansa?
Kommentit (56)
sitten tullut uskoon ja elämänlaatuni on noussut "mielettömästi". Nyt minulla on mies, lapsi ja opiskelen korkeakoulussa. Elämä keikahtanjut ihan päälaelleen. Ennen notkuin bilettämässä ja elämä oli samaa arkea, jota elettiin tyyliin, kunnes kuolen.
En ole psykoosissa, tuo oli aika hupaisaa jopa. Pääsin vaikeista psykologisista testeistä läpi ihan normaalina ihmisenä. Usko ei muuta ihmistä milloinkaan huonompaan suuntaan. Eihän kukaan silloin haluaisi uskoon tullakkaan. Omat ystäväni näkevät sen entisen tytön ja nykyisen. Elämäni puhuttelee heitä, he eivät voi kieltää sitä mitä näkevät silmiensä edessä. 2 on tullut uskoon, paras ystäväni haluaa vielä "miettiä".
pitäisi olla hyvin loogista etä itsekin voisi kääntyä lesboksi jos seksuaalisuus on noin häilyvä valinta joka muuttuu mielitekojen mukaan. Sen on siis pakko sinusta olla hyvinkin mahdollista että sinäkin ihastut ja rakastut oman sukupuolesi edustajaan. Tämä lienee looginen johtopäätös.
Juuri se, että homous on syynnynnäistä minusta aiheuttaa sen että se pitää hyväksyä. Muuten tulee sellainen olo että hankkikaa ne lapsenne naisten/miesten kanssa jos niitä haluatte. Persereikään panemalla ei lapsia saa (paitsi rekkakuskeja tietty). Niille joille homous on valinta ovat biseksuaaleja. Sekin on kyselyjen mukaan hyvin harvinaista.
heteroita ihan ilman henkillökohtaista uskoakin? He eivät ole pyytäneet Jumalan apua että pliis auta ja tee musta hetsku vaan hän teki sen ihan itse.
Nämä muutamat hän on vaan luonut homoiksi ja sitten on vihainen siitä että he ovat homoja. Fiksuja nuo jumalat.
Jumala on luonut meidät miehiksi ja naisiksi. Sen jälkeen meillä jokaisella on valinnanvapaus kaiken suhteen, myös seksuaalisuuden! Hän ei luonut heteroita tai homoseksuaaleja, Hän loi ihmisen!
Jumala auttaa ihmistä vain, jos ihminen sitä itse tahtoo!
absurdia tästä juuri tekeekin kaikki ne ihmiset, jotka yrittävät järjellä ymmärtää uskon asioita. Selvennykseksi vielä, usko ja uskonto ovat täysin eri asioita. Usko tarkoittaa henkilökohtaista suhdetta elävään Jumalaan ja siinä suhteessa todella voin tapahtua elämää suurempia ihmeitä.
Kun tästä henkilökohtaisesta suhteesta Jumalaan alkaa puhua, niin jostain syystä se vetää ihmisten niskakarvat pystyyn ja alkaa nimittely. Se mitä ei tunne, se pelottaa. Yleensä epäluulon alkulähde on aina pelko!
sanoo valinneensa lesbouden, luulisi hänen tietävän. Iso harmi, etten muista nimea!!!!
Usko ei muuta ihmistä milloinkaan huonompaan suuntaan.
Olen lueskellut kauhun sekaisin tuntein viime päivinä näitä uskovaisten mielipiteitä ja kirjoituksia täällä! Vaikka olen ateisti, olin ennen tätä kohua sitä mieltä että uskonnot on ihan jees eikä mulla ole mitään sitä vastaan että ihmiset uskoo. Moneen kertaan olen mielipiteen tänne kirjoittanut. Noh, nyt olen totisesti muuttanut mieleni!
amerikkalainen seksuaalisuuden tutkija
sanoo valinneensa lesbouden, luulisi hänen tietävän. Iso harmi, etten muista nimea!!!!
Joopa joo.
Olen kyllä nähnyt, että jotkut ovat yrittäneet esim. sukulaisten tai "uskovien" painostamina ja surkeata jälkeä on jäänyt. No, kai jotkut voi elää kulisseissa ja onnettomina. Surullista.
mut kyllähän se on ihan tavallista että bilettäminen menettää merkitystään perheellistymisen ja aikuistumisen myötä ilman uskontoakin ettei tuo nyt NIIN ihmeelliseltä muutokselta kuulosta. Suurin osa kavereistani voisi sanoa samaaa ilman uskontoakin.
sitten tullut uskoon ja elämänlaatuni on noussut "mielettömästi". Nyt minulla on mies, lapsi ja opiskelen korkeakoulussa. Elämä keikahtanjut ihan päälaelleen. Ennen notkuin bilettämässä ja elämä oli samaa arkea, jota elettiin tyyliin, kunnes kuolen.
En ole psykoosissa, tuo oli aika hupaisaa jopa. Pääsin vaikeista psykologisista testeistä läpi ihan normaalina ihmisenä. Usko ei muuta ihmistä milloinkaan huonompaan suuntaan. Eihän kukaan silloin haluaisi uskoon tullakkaan. Omat ystäväni näkevät sen entisen tytön ja nykyisen. Elämäni puhuttelee heitä, he eivät voi kieltää sitä mitä näkevät silmiensä edessä. 2 on tullut uskoon, paras ystäväni haluaa vielä "miettiä".
Camille Paglia? Germaine Greer, joka on myös tunnettu feministi sanoi että hän taas haluaisi tykätä tytöistä mutta ei voi sille mitään että tykkääkin miehistä, eli on hetero.
näköjään bisse muutenkin, joten jos häntä tarkoitat niin ei ihme.
samalla tavalla kuin raamattussakin on tarinoita.
Mutta en tosissani usko että kukaan homoseksuaalisuudesta pystyy "luopumaan". Ja uskoisin että ne jotka ovat "kääntyneet" homoseksuaalisuudesta heteroiksi ja ovat vieläpä onnellisia, ovat alunperinkin olleet bi-seksuaaleja.
Ja uskoisin että ne jotka ovat "kääntyneet" homoseksuaalisuudesta heteroiksi ja ovat vieläpä onnellisia, ovat alunperinkin olleet bi-seksuaaleja.
heterot ja jarjestavat upeita Oscar-partyja.
Leikki sikseen, tunnen henkilokohtaisesti kaksi homoa jotka menivat naimisiin yhteiskunnan painostuksesta ja saivat lapsiakin. Sitten tuli paiva jolloin ei enaa jaksanut naytella, molemmat tahollaan erosivat ja ovat nyt onnellisia yhdessa.
samalla tavalla kuin raamattussakin on tarinoita.
Mutta en tosissani usko että kukaan homoseksuaalisuudesta pystyy "luopumaan". Ja uskoisin että ne jotka ovat "kääntyneet" homoseksuaalisuudesta heteroiksi ja ovat vieläpä onnellisia, ovat alunperinkin olleet bi-seksuaaleja.
ja/tai sitten muuten vaan "kuvitelleet" syystä tai toisesta olevansa homoseksuaaleja.
Ihan ateistinakin pystyn sanomaan että tommosten pähkäily on ihan homojen hommaa.