Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räsänen repäisee

Vierailija
20.10.2010 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010102012554174_uu.shtml

"- Tämä on ollut ajoittain aika rankkaa. Iltaisin olen itkenyt tämän asian kanssa ja heikkouden hetkiä on kyllä ollut, mutta onneksi olen itkuni saanut itkeä puolisoni sylissä ja perheen kanssa, Räsänen kertoo."

Onneksi Räsänen saa itkeä puolisonsa sylissä, asia jota hän ei suo kaikille muille ihmisille.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsäsen kyllä olisi pitänyt ymmärtää puheidensa törkeys. Ei se, että on homokavereita, oikeuta tuomitsemaan homoja eri kastiin kuin muut. Tuo on vaan ihan yleinen tapa puolustella itseään. Lähes kaikki rasistitkin aina muistavat sanoa, etteivät ole rasisteja, koska tietävät sen olevan monien silmissä väärin.

A) Hän ei tuominnut ketään siinä eri kastiin, eikä tuomitse - kaikelta kouhkaamiseltasi olet missannut tämän ihan perusasian siitä keskustelusta. Anna mä arvaan; sun aivosi lähti sinne narikkaan heti siinä vaiheessa, kun ensimmäisen kerran Päivi avasi suunsa ja sen jälkeen olit vain täynnä sumeaa raivoa? Joo, ei sen asenteen takaa kyllä mitään voi oikeassa valossa nähdäkään.

B) Onko "törkeää" ottaa yhteiskunnalliset tosiasiat huomioon? Vähemmän törkeää sinun mielestäsi olisi varmaan ollut vain hyväksyä suoralta kädeltä aivan kaikki, mutta katsos kun Päivi (sivistyneenä ihmisenä) huomaa siinä sokeassa hyväksymisessä tämän asian kohdalla tiettyjä uhkia, ja niiden uhkakuvien vuoksi hän on valinnut kantansa. Sun kantasi voi tietenkin olla ihan mikä vaan, mutta ole valmis perustelemaan se muutenkin, kun piiloutumalla "muut ovat homofoobikkoja" -repliikin taakse. Se ei toimi 2010 vuonna sivistyneessä länsivaltio Suomessa, joten keksi uusi parempi defenssi itsellesi.

C) Meneeköhän sinulla nyt hieman tuo terminologia sekaisin? Rasisti on ihminen, joka tuomitsee toisen / inhoaa toista yksinomaan ihon värin tai rodun perusteella (vrt. race = rotu = rasisti) eli ihminen, joka esimerkiksi kritisoi hallitsematonta maahanmuuttoa sosiaalisin perustein ei välttämättä ole rasisti, hänellä on vain huoli yhteiskuntamme tilasta. Ihminen, jonka mielestä homo- ja lesboparien vanhemmuus ei ole niin yksiselitteinen asia biologisen vanhemmuuden kannalta, ei ole välttämättä homovihaaja - hän vain ottaa kantaa siihen, millä tavalla tähän yhteiskuntaan tulisi lähtökohtaisesti niitä lapsia tuoda - ja millainen kanta lainsäädännöllä tulisi tähän asiaan olla. Homoseksuaali ihminen voi itsekin olla sitä mieltä, ettei hän kannata lahjoitetulla sukusolulla lapsen hankkimista omaan perheeseen - onko hänkin silloin homofoobikko ja homovihaaja? Sinun loogisella päättelykyvyllä hän sitä varmaan olisi.

Vierailija
62/66 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun kannan asiasta. Ja muistaakseni homoillassa ja useissa yhteyksissä sen jälkeen on korostanut, että kaikki me olemme syntiä tehneet ja tarvitsemme pelastusta. Se on Raamatun perussanoma. Siksi Jumala rakkaudestaan (myös homoseksuaalisuuden syntiin langenneita kohtaan) lähetti Jeesuksen sovittamaa meidän syntimme. Itse emme niitä nimittäin millään keinolla voi sovittaa. Vältämme helvetin ainoastaan ottamalla vastaan sovituksen, jonka Jeesus suoritti kärsimällä meidän puolesta. Siten pääsemme taivaaseen ja saamme jo täällä maan päällä kokea Jumlan voiman eri asioissa. Eilen on muute Ranskassa joku herännyt kuolleista...

Potilas siirettiin toiseen sairaalaan jossa todettiin että aivotoimitaa on. Ja ensimmäinen diagnoosi oli virheellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta perusteena silloin harvemmin on se, että en kelpaa vanhemmaksi, koska olen hetero, eikä kukaan muukaan kaltaiseni kelpaa, koska se aiheuttaisi liikaa sosiaalisia ongelmia yhteiskunnalle.

Ajatteleeko tämä homo näin?

Homoseksuaali ihminen voi itsekin olla sitä mieltä, ettei hän kannata lahjoitetulla sukusolulla lapsen hankkimista omaan perheeseen - onko hänkin silloin homofoobikko ja homovihaaja? Sinun loogisella päättelykyvyllä hän sitä varmaan olisi.

Vierailija
64/66 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta joku eläimiin päin kallellaan oleva haluaa naimisiin lehmän kassa ja pedofiili 2-vuotiaan kanssa. Onko nämäkin hyväksyttävä ja kirkon siunattava. Seksuaalisia suuntauksiahan nämäkin vain ovat.

äänioikeuden aika pian sen jälkeen kun naiset sai äänioikeuden Suomessa v.1906. Mitä, eikö ne apinat olekaan vielä saaneet äänioikeutta?? Häh, senhän piti olla ihan selvä juttu. Ensin saa naiset äänestää ja sen jälkeen joku vaatii myös apinoille äänioikeutta. Kyllä mä olen nyt saaketin pettynyt, olin aikanaan ihan sata varma, että näin käy. No, kyllä se voi vielä tapahtua, uskokaa mua apinat saa vielä äänioikeuden! t: kirkonmies 1900-luvun alusta.

Taitaa olla kuitenkin vähän eri asiasta kyse.

Vierailija
65/66 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on lynkkauksen makua. Räsästä todellakin kiusataan. Kyllä hän ihan selkeästi sanoi, että hänellä on homoja ystävinäkin, mutta hänen uskonnollinen vakaumuksensa on homoavioliittoja vastaan. Antaisitte jo Päivin olla ja vaikuttaisitte toisella tavoin, äänestämällä ja valitsemalla. Ei suomessa homous ole enää mikään tabu. Jos todella haluaa homojen asiaa edistää, niin siihen ei auta lapsellinen käytös ja toisen ihmisen kiusaaminen.

menee pupu pöksyyn ja alkaa itkeä että "mua kiusataan". Räsänen on puolueen johtaja, kansanedustaja ja mielipidevaikuttaja, joten hänen pitäisi vähän miettiä mitä sanoo. Mielestäni hän on törkeällä tavalla kiusannut ihmisiä, jotka eivät kannata hänen seksuaalista suuntautumistaan. Ottanut kiusantekoon vielä Raamatun avuksi. Sitten itkettää, kun ihmiset ovat ilkeitä. Tulee muuan Sarah Palin mieleen...

Vierailija
66/66 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa tapauksissa. Pitää olla oma biologinen perimä. Eikä sekään ole täydellinen, koska alkioita joudutaan heittämään roskiin. Eli se on raamatun vastaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi