Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räsänen repäisee

Vierailija
20.10.2010 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010102012554174_uu.shtml

"- Tämä on ollut ajoittain aika rankkaa. Iltaisin olen itkenyt tämän asian kanssa ja heikkouden hetkiä on kyllä ollut, mutta onneksi olen itkuni saanut itkeä puolisoni sylissä ja perheen kanssa, Räsänen kertoo."

Onneksi Räsänen saa itkeä puolisonsa sylissä, asia jota hän ei suo kaikille muille ihmisille.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010102012554174_uu.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010102012554174_uu.shtml">http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010102012554174_uu.shtml</a&gt;

"- Tämä on ollut ajoittain aika rankkaa. Iltaisin olen itkenyt tämän asian kanssa ja heikkouden hetkiä on kyllä ollut, mutta onneksi olen itkuni saanut itkeä puolisoni sylissä ja perheen kanssa, Räsänen kertoo."

Onneksi Räsänen saa itkeä puolisonsa sylissä, asia jota hän ei suo kaikille muille ihmisille.

Vierailija
2/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah tätä ironiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluavat luopua homoudestaan

Vierailija
4/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ei olekaan tässä asiassa "riviuskova"?

"Poliitikon työssä tulee eteen tällaisia rankkoja vaiheita - tunteet on kansanedustajillakin."

Vierailija
5/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässäkin ketjussa. Olette te sairaita. Kiusaatte naisparkaa :(

Vierailija
6/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti teidät pitäisi viedä homoiksi eheytettäviksi ja pakottaa elämään naisen kanssa. Heveltin lehmät!

Vierailija
7/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä lesboksi, jos heterosuhteet olisivat kiellettyjä? Itse en voisi kuvitellakaan, mutta ehkä oletkin biseksuaali.

Vierailija
8/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Räsänen keneltäkään ole toisen ihmisen syliä kieltänyt. Hän on tuonut julki vain oman suhtautumisensa homoseksuaalisuuteen ja tämän kansanosan avioliittoihin. Räsänen on tunnutautunut rakastamaan lähimmäisiään olivatpa nämä homoja tai heteroita, mutta homoseksuaalista käyttäytymistä hän ei hyväksy. On erotettava toisistaan siis ihminen ja hänen synnillinen käyttäytymisensä. Räsänen on erittäin fiksu ihminen ja uskaltaa suoraselkäisesti seisoa sanojensa takana toisin kuin eräät muut tahot.

Vierailija
9/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän homotkin saavat perheen jos haluavat luopua homoudestaan

joka on salaa homo ja jota salaa ällöttää seksi kanssasi? Haluaisitko sellaisen suhteen lapsellesi?

Vierailija
10/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen enempää kuin heteroudestakaan: ihminen on kuka on. Tietsti voi loppuikänsä näytellä heteroa, mutta taitaa aika raskaaksi käydä...

Vierailija
11/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Räsänen keneltäkään ole toisen ihmisen syliä kieltänyt.

Blaa blaa blaa blaa raamattupaskaa blaa blaa munkkilatinaa blaa blaa umpityperiä aivopieruja blaa blaa.

Vierailija
12/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät itsekin ironian jos hieman mietit asiaa. Ja tajuat kuinka surullisesta asiasta on kyse.

Kahden ihmisen välinen suhde ei ole pelkästään seksiä. Se on rakkautta, tukemista, lohduttamista, paijaamista, hellimistä, yhdessä iloitsemista ja suremista. Mietihän hetki.

Kuinka kukaan ihminen voi katsoa oikeudekseen evätä rakkauden toiselta ihmiseltä?

Vieläkin kiusataan

tässäkin ketjussa. Olette te sairaita. Kiusaatte naisparkaa :(

Vierailija
13/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa sen fiksun naisen olla rauhassa! Nostan hattua Räsäselle! Onneksi löytyy vielä ihmisiä joilla on moraalitaju tallella. Toisin kuin niillä moraalittomilla homoilla ja lesboilla homoillassa! Narsistinen joukko oli jotka huutavat vain "minä haluan, meille, mulle, minä minä minä!"

Vierailija
14/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät itsekin ironian jos hieman mietit asiaa. Ja tajuat kuinka surullisesta asiasta on kyse. Kahden ihmisen välinen suhde ei ole pelkästään seksiä. Se on rakkautta, tukemista, lohduttamista, paijaamista, hellimistä, yhdessä iloitsemista ja suremista. Mietihän hetki. Kuinka kukaan ihminen voi katsoa oikeudekseen evätä rakkauden toiselta ihmiseltä?

Vieläkin kiusataan tässäkin ketjussa. Olette te sairaita. Kiusaatte naisparkaa :(

Vierailija
15/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa sen fiksun naisen olla rauhassa! Nostan hattua Räsäselle! Onneksi löytyy vielä ihmisiä joilla on moraalitaju tallella. Toisin kuin niillä moraalittomilla homoilla ja lesboilla homoillassa! Narsistinen joukko oli jotka huutavat vain "minä haluan, meille, mulle, minä minä minä!"

Ovat erittäin fiksuja ihmisiä. Toista se on esimerkiksi sun kirjoitustyylisi perusteella...

Vierailija
16/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Räsänen keneltäkään ole toisen ihmisen syliä kieltänyt.

Katsoitkos Homoilta-lähetystä? Räsänenhän nimenomaan sanoi, että kyllä saa olla homoseksuaalisia tunteita, mutta niiden toteuttaminen käytännössä on pahasta. Nimenomaan toisen ihmisen fyysisen läheisyydenhän hän juuri on tuominnut.

Vierailija
17/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta tuntuisi jos sinulle sanottaisiin ettäö joo, rakasta vaan mutta älä koskaan osoita sitä mitenkään äläkä odota että se henkilö joka sinua myös rakastaa saa sen jotenkin osoittaa?

Missä Räsänen eväsi rakkauden kahden ihmisen väliltä?

Vierailija
18/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen lapsilta ne oikeudet jotka heteroperheiden lapsilla on ja perheen vanhemmilta ne oikeudet, jotka heterovanhemmilla on.

Nämä perheet, jotka elävät nyt elämäänsä elävät sitä eri oikeuksin kuin vaikkapa Räsäsen perhe. Se ei huoleta Räsästä.

Vierailija
19/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ehkä kuitenkin oikeutetumpaa vaatia jotain itselleen, kun huutaa, että "mulle, mulle, mut ei ainakaan noille!"

Vierailija
20/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti teidät pitäisi viedä homoiksi eheytettäviksi ja pakottaa elämään naisen kanssa. Heveltin lehmät!

ottaisit mallia kristityistä. He hoitavat asian rauhallisesti ilman huutamista ja eläimellistä apinointia.

Voit lyödä meitä. Me emme silti muuta Sanaa. Raamattu on yhtä mieltä ja Raamattu on Jumalan Sanaa.

Lyö ja laita meidät keskitysleirille. Emme luovu uskostamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan