Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räsänen repäisee

Vierailija
20.10.2010 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010102012554174_uu.shtml

"- Tämä on ollut ajoittain aika rankkaa. Iltaisin olen itkenyt tämän asian kanssa ja heikkouden hetkiä on kyllä ollut, mutta onneksi olen itkuni saanut itkeä puolisoni sylissä ja perheen kanssa, Räsänen kertoo."

Onneksi Räsänen saa itkeä puolisonsa sylissä, asia jota hän ei suo kaikille muille ihmisille.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei huoleta Räsästä.

hänen itsensä ohjaama Jeesus-video, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden ja todellisessa elämässä elävien ihmisen kanssa. Heitä saa kohdella miten tahansa, ei ovat hahmottomia statisteja Räsäsen jumalafantasioissa.

Vierailija
22/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka olisi homoseksuaali taipumuksiaan ei tarvitse toteuttaa ja niistä pitää pyrkiä pois, armoa Jumalalta pyytäen.

Pöyristyttävää.

Kuuna päivänä en kehtaisi todeta toiselle ihmiselle, että ole mitä olet, mutta älä osoita rakkauttasi rakastetullesi. Rakkaus ja parisuhde ovat kahden tasavertaisen ihmisen välinen asia. Se ei kuulu ulkopuolisille alkuunkaan.

Missä Räsänen eväsi rakkauden kahden ihmisen väliltä?[/]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota uskaltaa noudattaa vaikka saakin toisten vihat niskaansa. Itse olen kaikkea muuta kuin kristitty uskovainen ja silti kunnioitan Räsäsen vakaumusta ja mielipidettä. Mua ärsyttää homokeskustelussa se että homot ovat kilpaa vaatimassa kaikkea samaa mitä heterotkin saavat mutta heitä ei ole tarkoitettu esim vanhemmiksi ja PISTE!

Vierailija
24/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua ärsyttää homokeskustelussa se että homot ovat kilpaa vaatimassa kaikkea samaa mitä heterotkin saavat mutta heitä ei ole tarkoitettu esim vanhemmiksi ja PISTE!"

No mites nämä homo- ja lesboparit, jotka nyt ovat jo vanhempia? Eikös heidän lastensa tulisi olla tasa-arvoisia muiden lasten kanssa?

Vierailija
25/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen lyö ja hymyilee herttaisesti lyödessään

Ja lyö vielä toisellekin poskelle, kun sen kääntää. Niinhän Sanassakin jo kehotetaan tekemään. Vai miten se nyt olikaan?

Vierailija
26/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota uskaltaa noudattaa vaikka saakin toisten vihat niskaansa. Itse olen kaikkea muuta kuin kristitty uskovainen ja silti kunnioitan Räsäsen vakaumusta ja mielipidettä. Mua ärsyttää homokeskustelussa se että homot ovat kilpaa vaatimassa kaikkea samaa mitä heterotkin saavat mutta heitä ei ole tarkoitettu esim vanhemmiksi ja PISTE!

liittyviä oikeuksia? Homoja on ollut yhtä kauan kuin ihmiskunta on ollut ja heitä on myös niitä, jotka ovat kykeneviä vanhemmiksi. Heteroissa on myös paljon ihmisiä, joilta pitäisi evätä oikeus vanhemmuuteen. Ihmeellistä että sillä, mitä teet makuuhuoneessa, on niin suuri vaikutus muihin taitoihin ettei lasta osaa kasvattaa. Munilla ja pi***ako niitä lapsia teidän perheessä kasvatetaan?

Vierailija
27/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ehkä kuitenkin oikeutetumpaa vaatia jotain itselleen, kun huutaa, että "mulle, mulle, mut ei ainakaan noille!"

Tätä se on käytännössä krisittyjen kuuisa epäitsekyys ja lähimmäisenrakkaus.

Vierailija
28/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoparit aina 1300-luvulle asti? Mitä silloin tapahtui?

Vierailija
29/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsänen ensin päästelee sammakoita suusta ja sitten vetäytyy puolison syliin itkemään. Tätä hän ei ole valmis suomaan sellaiselle, joka on seksuaalisesti eri tavalla suuntautunut. Mitä tekopyhyyttä!

Vierailija
30/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todeta, että hyväksyn sen että olet homo mutten sitä että myös käyttäydyt kuin homo. Eli saman voi sanoa vaikka naisesta (hän voi ihan yhtä paljon sille että on nainen kuin homo homoudelleen): "Hyväksyn että olet nainen, mutta äläs käyttäydy kuin nainen". Aivan yhä älytöntä!

Vierailija
31/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin kun selvisi, että suhteellisen iäkkäät vanhemmat erosivat kirkosta. He sanoivat, että ei sieltä mitään saa. Siis henkistä tukea. Raamatulla lyödään ja kovaa.

Vielä olen jäsen, sillä haluan uskoa että kirkon piirissä on hyviäkin ihmisiä. Onhan siellä pakko olla!

Vierailija
32/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan uskoa että kirkon piirissä on hyviäkin ihmisiä. Onhan siellä pakko olla!

Yhden sydäntä lämmittävän uskovan kirjoituksen olen tänään täällä lukenut, että kyllä se teoriassa mahdollista on.

Vierailija
33/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään hyväksy homojen adoptio-oikeutta!

Vierailija
34/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään hyväksy homojen adoptio-oikeutta!

Vierailija
35/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lyödä meitä. Me emme silti muuta Sanaa. Raamattu on yhtä mieltä ja Raamattu on Jumalan Sanaa.

Lyö ja laita meidät keskitysleirille. Emme luovu uskostamme.

Sana kieltää pappia vihkimästä eronnutta. Mutta ketkäs ne ei tottele Sanaa? Miksi ihmeessä Sanaa saa muuttaa niiltä osin kuin heteroille sopii? Mitä luulet että Jumala tähän sanoo? Että, joo on se ihan ok muutella Raamatun sanaa kun kyse on heteroista, mutta älkää nyt missään nimessä homo kohtia menkö sörkkimään. Tajuatko edes kuinka tekopyhää sananhelinää tuo on?? Miksi muiden on noudatettava Raamatun sääntöjä,kun ette halua sitä tehdä itsekään?

Vierailija
36/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan homot olla ja asua yhdessä ja rekisteröidä parisuhteensa samaa sukupuolta olevan kanssa (tai vaihtoehtoisesti mennä avioliittoon vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, kuten kaikki ihmiset)

Ei homoilla pidä olla erityisoikeuksia siksi, että sattuvat olemaan poikkeavia, kuten ei muillakaan poikkeavilla muissa asioissa. Jotku instituutiot ovat yhteiskunnallisesti hyviksi havaittuja sellaisenaan, eivätkä ihmisten vapaasti määriteltävissä halujensa mukaan.

Vierailija
37/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei homoilla pidä olla erityisoikeuksia siksi, että sattuvat olemaan poikkeavia

Kas kun homoilla ei vielä ole edes yhtäläisiä oikeuksia heteroiden kanssa, saati mitään erityisoikeuksia.

Vierailija
38/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliittoon niin kiista on ratkaistu. Kirkko viskokoon riisinsä ja siunauksensa lehmille, kauppakeskuksille ja heteroille, valtio antakoon tasa-arvon ja perustuslailliset oikeudet suomalaisille, seksualisuuteen katsomatta.

Noin helppoa se on, menkää nukkumaan.

Vierailija
39/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan homot olla ja asua yhdessä ja rekisteröidä parisuhteensa samaa sukupuolta olevan kanssa (tai vaihtoehtoisesti mennä avioliittoon vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, kuten kaikki ihmiset)

Ei homoilla pidä olla erityisoikeuksia siksi, että sattuvat olemaan poikkeavia, kuten ei muillakaan poikkeavilla muissa asioissa. Jotku instituutiot ovat yhteiskunnallisesti hyviksi havaittuja sellaisenaan, eivätkä ihmisten vapaasti määriteltävissä halujensa mukaan.

pyhänä ja muuttumattomana instituutiona? Jo 54% suomalaisista hyväksyy sukupuolineutraalin avioliiton. Eikö tämä enemmistö kuulu ollenkaan siihen yhteiskuntaan?

Vierailija
40/66 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noille uskovaisille joutuu ratakiskosta vääntämään asiat... O_o ?? Viime aikoina eivät ole kovin älyllisesti kommentoineet oikein mihinkään. Herättää kysymyksen älykkyydestä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi