Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tyhmiä ovat Fb:ssä perheensä asioista päivittävät?

Vierailija
20.10.2010 |

Itse olen muuttanut käsityksiäni monesta tutustani, jopa deletoinut jotkut ihan kokonaan, koska heidän päivityksensä ovat olleet niin rasittavia.

Mitä luulette, miten tyhmä on ihminen, joka kuvittelee muita kiinnostavan heidän perheensä sisäiset asiat, lasten - yleensä kovin tavanomaiset - höpötykset tai omat jumppaamiset tai shoppailut - ja mikä pahinta: unet. ?!

Mitä liikkuukaan ihmisen päässä, kun hän näpyttää päivittäin koneelle, keskimäärin 150 ihmisen luettavaksi omia jumppaamisiaan tai lenkkeilyjään/leipomisiaan tai lastensa vitun tyhmiä juttuja?

yööööööööööööööööök

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia, että ihan fiksunkin oloiset ihmiset tekevät siellä itsestään täydellisiä nuijia. En ole ymmärtänytkään, miten kova tarve joillakin on informoida omia menojaan monta kertaa päivässä tyyliin: anneli lähtee balettiin Jasminan kanssa ym. paskaa. Siis oikeasti "KETÄ KIINNOSTAA?".

Vierailija
22/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi IRL todella negatiivinen valittajapersoona haluaa pitää itsestään jotain yltiöpositiivista kuvaa netissä ja statukset on just tota tyyliä. Olen piilottanut hänet päivitykistäni. Tosi tyhmää, kun on just kuunnellu tunnin puhelimessa hänen valitustaan, kun asuu pershiidessä, missä on pimeää ja vittumaista, kukaan ei tule käymään jne. ja sitten statuksessa on just joku ylipirteä selostus, mitä kaikkea ihanaa on tänään tehnyt ja kuinka helvetisti kaikesta on nautittu. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni päivittää JOKA päivä:

"poika aamupäikyillään vaunuissa". Ihan kuin en jo tietäisi milloin siellä nukutaan. Ja muistakin lapsista aina jotain kerho/koulupäivitystä. Mitä mahtuu kotiäidin elämään, ei vissiin muuta kuin lapset.

itse asiassa ei mahdu mulla ainakaan just nyt muuta kun lapset.

Sitähän se on tämä pikkulapsivaihe, varsinkin kun kotona ollaan. Mitä sit niinkun pitäis olla...?

Vierailija
24/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkisen päivitykset ovat lähinna yhdentekeviä, eivät vie itään taikka länteen. Jos ei kiinnosta, mitä sitten.. Pahimpia minusta sen sijaan ovat tekotaiteelliset "väkisin erilaiset" päivitykset taikka ryyppyiltojen hehkutukset. Jälkimmäisiä lukiessa tunnen myötähäpeää, eihän tässä enää teinejä olla..

Vierailija
25/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi ärsyttää se tekopirteä sävy ja hymiöt joka välissä.. aarrghhh...

Vierailija
26/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja osa ystävistäni käytetään fb:ia keskustelupalstamaisesti. Kaikki päivitykset kiinnostaa!

Vierailija
27/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei ole tyhmenpää kun esitellä koko elämänsä ja lapsensa koko maailmalle. kiva töissä katella minkänäköisiä pentuja kenelläkin on.

Vierailija
28/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja arkipäiväisistä päivityksistä.

Mä karsastan ja kammoan sellaista, että selitetään elämän kaikki tragediat ja avioeron/huoltajuuskiistan/masennuksen käänteet yksityiskohtaisesti fb:ssä ja odotetaan keskustelua ja sympatiaa asiasta.

Eli makumme kullakin..

t. Päivitykseni koskevat jumppatunteja ja lasten hassuja sanomisia

Vierailija
29/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kotmamma päivittää tietysti jopa lasten kakka-asiat.

Vierailija
30/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niin ärsyyntyy muiden päivityksistä. Antakaa niiden päivittää mitä haluavat! Jos teitä ei kiinnosta, älkää lukeko tai poistakaa kokonaan ystävistänne. Ihan turhaan rasittaa omaa mieltään moisella.

Itse olen kiinnostuneempi toisten kavereideni statuksista kuin toisista mutta en koe sitä ongelmaksi. Hypin vain niihin joista olen kiinnostunut ja naurahtelen ihan yksinäni ihmisille, joiden statukset ovat MINUN makuuni typeriä.

Itse päivitän mielelläni statusta. Se herättää keskustelua ja sillä saa yhteyden ihmisiin. Sehän se fb:n hauskuus onkin. En todellakaan oleta että kaikkia kiinnostaa, ne lukevat ja kommentoivat ketä kiinnostaa!

Ja itse en todellakaan pidä yllä mitään kulissia. Miksei voisi sanoa että kotiäidin elämä on välillä kivaa ja välillä lapset on yksiä rasittavia kakaroita?

Vierailija
31/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä päikkäriä toitottaa joka jumalan päivä? Ja ne hymiöt perässä ;)) AINA!!

On kai kotiäidillä jotain muutakin elämää tai ajatuksia, haaveita, tapahtumia kuin lapsensa.

Vierailija
32/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin, ja esim. mitään eroon liittyviä tai parisuhdeongelmia en ole päivittänyt. Suosituimpia päivityksiäni ovat itseironiset päivitykset omista mokailuistani, ja sitten lasteni toilailut ja kommentoinnit. Mutta ne on oikeesti hauskoja! :)

Vierailija
33/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin jopa facessa tykätä!

(niin tarviiko aina tykätäkin kaikista kommenteista. Jopa omista kirjoituksistaan tykätään. Huoh.)

Vierailija
34/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se on musta jo outoa!

Vierailija
35/52 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisille, joille minkäkin asian haluaa kertoa. Kuten IRL, ei se eroa siitä yhtään, fb:ssä asiat vaan kirjoitettuna, ei sanottuna. Voit vaikka joka jutun kertoa eri ihmisille, ne eivät siis mene koko kaveripiirille, jos et halua, koko maailmasta puhumattakaan. Toiseksi, jos joku ärsyttää, voi sen jutut piilottaa (ei taida ap osata)? Kolmanneksi ihmettelen, että miten tarkkaan ap oikein tutkii ja miettii noita kavereiden kirjoituksia, jos ne eivät muka kiinnosta?? Kuitenkin lukee niitä selvästi tarkkaan? Itseäni ei ärsytä mitkään jutut, joidenkin jutut on sellaisia, etten niitä jaksa sen enempää pohtia, joten ne katson vaan sivusilmällä, ja unohdan saman tien. Enemmän ärsyttää se, jos ihmiset ei kirjoittele mitään!! Kannattaisi kyllä monien käydä tutustumassa fb:n ihmeelliseen maailmaan niin tajuaisivat mistä on kyse eikä olisi näitä iänikuisia ennakkoluuloja. Ja jos oikein ärsyttää niin voithan ap aina erota fb:stä, ei tuollaista negatiivista ilmapiiriä sinne kaivatakaan. Kaikilla silloin kivempaa :).

Vierailija
36/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen miten tyhmiä ovat ne aikuiset, jotka käyttää v-sanaa. Kuulostaa todella tyhmältä teinien suusta, vielä tyhmemmältä aikuisen suusta (tai näppikseltä). Itse deletoin kaikki v-jutut.

Kuka mistäkin tykkää...

Vierailija
37/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa säännöt nyt kaikille, ap!

Vierailija
38/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna kaikkien kukkien kukkia. Tiesitkö, että joku myös ostaa niitä MINUN mielestäni mauttomia sotkan sinisiä sohvia ja pyökkisiä lasivitriineitä. Kauheeta! Ja mieti, että ovat silti ihan onnellisia. HURRAA NE PIENET JA ISOT EROT IHMISTEN VÄLILLÄ! Ja nyt mä aattelin vaihtaa meidän neitin vaipan ja sit teen ruokaa ja sit meen jumppaan kun mun honey tulee eka töistä. Lol!

Vierailija
39/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

febussa mutta eivät uskalla mitään sanoa.

Vierailija
40/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla nettipalstalle valittamaan omista kavereistaan, kun paljon helpommin ja nopeammin voisi vain piilottaa heidän juttunsa omasta uutisvirrastaan. Ap ei taida osata, kun noin harmittaa ;)

Mun tutut laittaa lähinnä poliittisia mielipiteitään ja uutislinkkejä, kun haluisin mieluummin tietää, mitä heille kuuluu. Ongelmansa kullakin...