Miten tyhmiä ovat Fb:ssä perheensä asioista päivittävät?
Itse olen muuttanut käsityksiäni monesta tutustani, jopa deletoinut jotkut ihan kokonaan, koska heidän päivityksensä ovat olleet niin rasittavia.
Mitä luulette, miten tyhmä on ihminen, joka kuvittelee muita kiinnostavan heidän perheensä sisäiset asiat, lasten - yleensä kovin tavanomaiset - höpötykset tai omat jumppaamiset tai shoppailut - ja mikä pahinta: unet. ?!
Mitä liikkuukaan ihmisen päässä, kun hän näpyttää päivittäin koneelle, keskimäärin 150 ihmisen luettavaksi omia jumppaamisiaan tai lenkkeilyjään/leipomisiaan tai lastensa vitun tyhmiä juttuja?
yööööööööööööööööök
Kommentit (52)
tulla nettipalstalle valittamaan omista kavereistaan, kun paljon helpommin ja nopeammin voisi vain piilottaa heidän juttunsa omasta uutisvirrastaan. Ap ei taida osata, kun noin harmittaa ;) Mun tutut laittaa lähinnä poliittisia mielipiteitään ja uutislinkkejä, kun haluisin mieluummin tietää, mitä heille kuuluu. Ongelmansa kullakin...
Mielestäni kertoo ihmisestä jotain se ettei piilota itseään ärsyttävien ihmisten statuksia omasta uutisvirrasta ja rutisee siitä av:lla :D. Varsinkin kun yleensä nämä päivän toiminnan raportoijat ovat aina samat ihmiset...
tollaiset ap:n kaltaiset kyylät, jotka ei ikinä kerro itsestään mitään kiinnostavaa, linkittävät sinne vaan jotain videoita ja uutisia. Ne poistan kyllä siitä näkyviltä, ei niistä ole mitään iloa, uutisia osaan etsiä itsekin.
varsinkin kotiäideillä on hirveä tarve päteä ja näyttää fb-kamuilleen muka ruusunpunaista elämäänsä ja kertoa siitä parin tunnin välein. jokaisesta naamanmuljautuksesta myös lisätää vähintään 50 kuvaa.ärsyttävää!!!
paras oli yksi tuttunu, jonka päivitykset suht maltilisia siihen asti kunnes muuttivat miehensä ja kolmen lapsensa kabnssa omakotitaloon. nyt päivitykset ovat tätä luokkaa "TÄNÄÄNKIN 10 tuntia ulkona, ihanaa, pihatöitä tehty ja hulluteltu noiden ihanien lasten kanssa" "nyt saunaan ja makkaraa kiukaalle, tänäänkin leivottu ihania korvapuusteja" Ei jeesus sentään!!!
"tänään olen ihmetellyt kovasti"
"on ollut luovana"
"miksi jotkut ovat niin ahkeria ja jotkut laiskoja?"
"levollista"
siis, häh???
kun kirjoitetaan esim. "sai ihania uutisia", mutta eipä sitten kerrota mitä ne uutiset ovat. Halutaan ilmeisesti saada ihmiset uteliaiksi ja kysymään?? No itse en kyllä kysy, en kommentoi mitenkään.
ystäväni päivittää JOKA päivä:
"poika aamupäikyillään vaunuissa". Ihan kuin en jo tietäisi milloin siellä nukutaan. Ja muistakin lapsista aina jotain kerho/koulupäivitystä. Mitä mahtuu kotiäidin elämään, ei vissiin muuta kuin lapset.
kun kirjoitetaan esim. "sai ihania uutisia", mutta eipä sitten kerrota mitä ne uutiset ovat. Halutaan ilmeisesti saada ihmiset uteliaiksi ja kysymään?? No itse en kyllä kysy, en kommentoi mitenkään.
Siksi kuulunkin ryhmään "Don't wanna talk about it? Don't put it into your status then!" :)
on ihan normaalia arvioida kaikkea ympärillään, miksi joka asiaan pitäisi reagoida kuin lääkitty lehmä, että "kas, tuopa ärsyttää minua, no, keksinpä siihen järkevän ratkaisun, ollaanpas sitä nyt asiallisia". Ihmiset arvostelevat toisiaan ihan livenäkin joten miksei siis myös facebookissa. Eihän ketään oikeasti kiinnosta se, jos joku kaveri on ollut juuri jumpassa tai lapsi kakkinut tänään kolme kertaa, mutta saahan siellä pitkästyttää ihmisiä niin paljon kuin lystää. Itsekin olen FB:n ansiosta monesta etäämmästä tutusta huomannut, että ovat oikeasti mielettömän tylsiä ihmisiä, vaikka aiemmin ajattelin, että he ovat varmaan mielenkiintoisia.
Olettepas te nyt ärhäkällä päällä.
Tai no se ärsyttää, jos ihmisiä haukutaan nimeltä.
Minusta on kivaa, että ihmiset ylipäätään päivittävät statustaan. Eihän siellä muuten jaksaisi edes käydä.
Enemmän ärsyttää just ne kyylät, jotka eivät kirjoita sinne mitään, mutta lukevat suurennuslasin kanssa toisten juttuja.
parhaita ovat nämä: "Pesin juuri kaikki ikkunamme jonka aikana pullat kypsyivät uunissa. Nyt lähden 10km:n juoksulenkille jonka tahdissa kuuntelen korvalappustereoista espanjan jatkokurssia. sitten onkin pyykinsilitystä vuorossa joka onkin minun lempipuuhaani. Rakastan sitä kun puhdas pyykki tuoksuu putipuhtaassa kodissamme."
Näistä melkein voi veikata ettei oo mieskään koskenut puoleen vuoteen..