Kommentoiko teidän miehet muita naisia?
Siis jos telkkarissa on kaunis nainen, että "hyvät tissit", tai "onpa seksikäs", tai kadulla kulkevia tyttöjä ja naisia jne? Liki kaikki eksäni ovat tätä harrastaneet, onko tämä siis ihan normaalia? Itseäni kyllä tuollainen ärsytti, en mäkään ihan kohteliaisuudesta sanonut miehistä, että panisin, ouh jee.
Kommentit (15)
eetä mies ei katso naista, vaan vain tissejä tai persettä.
"Mette" tietyllä äänensävyllä ja nostelee kulmiaan. Varmaan on joku hänen vitsinsä jolla koettaa ärsyttää minua, näin siis joka kerta :) Ärsyttävää.
Joskus kyselee varsinkin mm-tason jalkapalloilijoista (miehistä), että onko se ja se minusta hyvännäköinen, jos satutaan katsomaan telkasta jalkapalloa.
Muita naisia ei kommentoi kuin sitä Metteä.
Mielestäni se olisikin todella epäkunnioittavaa minua kohtaan
"Mette" tietyllä äänensävyllä ja nostelee kulmiaan. Varmaan on joku hänen vitsinsä jolla koettaa ärsyttää minua, näin siis joka kerta :) Ärsyttävää.
Mun mies on vähän samanlainen. Kommentoi vaan mua ärsyttääkseen.
-esim.no onpas siinä isot tissit. no joo on mullakin muttei ne tunnu sitä kauheesti kiehtovan. en tajuu.. miksi pitää vielä lapsi sylissään tommosia juttuja heitellä-tokasta lapselle joka tyttö et katos miten isot tissit tolla tädillä on
Mutta asiallisella tavalla. Saattaa sanoa että olipa siinä todella kaunis nainen, ei mitään hyvä tissit/perse-tasoista kommentointia harrasta ainakaan minun kuulteni. Kerrottakoon vielä että ei ole tainnut esim. suomalaisia missejä koskaan kehua kaunottariksi. Hyvin harvassa on ne naiset joita kehuu.
Eikä ikinä ole yhdestäkään tytöstä (alaikäisestä) sanonut mitään. Kerran tuli miehen kanssa puhetta kun täällä AV:lla joku äiti kertoi että hänen 14v tai 15v vuotiasta tyttöään oli Ärrältä tullessa jotku miehet yrittäny vokotella mukaansa. Miehelle siis kerroin asiasta ja hän sanoi että sehän on vielä ihan lapsi, miten kukaan haluaa lapsen kanssa mitään tehdä...
mutta minun mieheni kommentoi myös asiallisella tasolla. Joskus jos jollain oikein oso peppu tai tissit, niin toteaa että huikeat :D
Saattaa kyllä myöhemmin sanoa jos jollain on ollut hänen mielestään mittasuhteessa muuten kroppaansa nähden isot tissit tai perse. Siis ihan niin kuin kuulumisia vaihtaisi.
Telkkarissakaan näkyviä ei kommentoi, minulle saattaa kyllä huudella että tuus kattoo ku täällä on iso muna tolla miehellä :D
mutta ei koskaan kehu ts. hyvä perse tmv. mun kuulteni vieraita naisia.
Alkoi nauratta toi Mette juttu, mun mies heittää ihan samanlai läppää Mettestä :D Miksi oi miksi juuri Mette? Joskus alkuun luulin sen vielä olevan tosissaan ja saatoin jopa näyttää mustasukkaiselta, kunnes mies sanoi sen olevan pelkkä läppä, ei hän edes pidä bruneteista ;D
ja juuri siitä syystä että ärsyyntyisin. Ja ärsyynnyn kyllä. Kommentoi myös esim. pomoaan tyyliin onpa se hyvännäköinen ja hyväkroppainen. Vituttaa, kun tekee tuota tahallaan.
mä en tajuu. Sehän on ihan karsee. Ei kai miesten mielestä OIKEESTI se oo kaunis? Ja sillä on ihan kaamee äänikin :O
naiset ei ymmärrä näistä oikein mitään... kyllä toi mette tosiaan on kovin kovin monen miehen mieles(tä/sä) äärimmäisen kaunis...
naiset yleensä sanookin että toi tai tämä on huonosti tai ei kohdallaan... kokoNaisuus on hyvä.
Mun mies vilkuilee tosi vähän naisia. Jos kysyn, huomasiko hän sellaisen tai sellaisen naisen, hän ei koskaan ole huomannut. Musta se on aika hämmentävää.