Eroisitko miesystävästä jos hän ei hyväksyisi lastasi täysin? Aina löytyisi arvosteltavaa.
Kommentit (43)
Juuri teen eroa miehestä, joka halusi olla perhe ja mussutti kaikkea, mitä haluaa perheenä tehdä jne. Antoi itsestään kuvan oikeinkin lasten kanssa toimeentulevana jne jne. Tutustuttiin hitaasti ja siis oikeasti yli vuosi meni ennenkuin tapasi edes lapseni. Olin jo monesti sanonut, että on vähän haastava lapsi, mutta eipä tuntunut haittaavan. Kun hän sitten näki ensimmäisen kerran, kun lapsi kapinoi, niin se oli kyllä siinä. Minä kuvittelin, että olisi ollut niin aikuinen, että olisi pystynyt kohtaamaan asian aikuismaisesti, mutta ei pystynyt. Vakuutteli aina, että on mun tukena, mutta on kyllä ihan päinvastoin käyttäytynyt. Nyt hän on osoittanut kaiken tuperyytensä ja jopa pilkkaa lastani....oikein ällöttävää. Vaikka olen eronnut, niin ikinä en ole yhtä typerää käytöstä kohdannut. Ei tietenkään suoraan pysty lasta pilkkaamaan, kun en enää lasta ole hänen näytilleen vienyt, mutta minulle pilkkaa. Eipä tarvi miettiä yhtään, että kumman valitsen. Mies pääsi tänään estolistalle ja parin vuoden suhde loppui siihen. Onneksi tämä tuli esiin, ettei esim ehditty muuttaa yhteen, koska sitä hän kerjäsi myös. Tosi ylimielinen kusipää hänestä kuoriutui lopulta. Kukaan mies ei tule ikinä menemään mun lasteni edelle.
Eeoaisin tietysti. Tosin en olisi koskaan kimppaan mennytkään jos tilanne tuollainen.