Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

opiskeleeko kukaan hoitovapaalla iltaopintoja ammattikorkeassa?

Vierailija
19.10.2010 |

Menettääkö kotihoidontuen, vaikka lapsi edelleen kotihoidossa, jos hakee opintotukea ja mahd. asuntolisää? Kelaan menen vasta, kun itsellä jokin ymmärrys tästä kuviosta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin voi olla että esim. asumislisää ei sitten heru...

Vierailija
2/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on heidän työtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia äitiysrahahakemuksen kanssa. Siksi parempi etukäteen tietää, mihin taas sotkeutuu :)

Vierailija
4/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko järkevämpää jatkaa työstäni hoitovapaalla, vaikka jatkaisinkin opintoja illalla, vai kannattaako hakea virkavapaata, kuten ennen äitiyttä?

Vierailija
5/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitan että miksi ei hoitovapaalla jos kuitenkin niin pieni lapsi on että sen hakeminen mahdollista?

Vierailija
6/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi 3 v, niin ei merkitystä sitten tuolla virkavapaan haulla..Ehkä työnantajasta kiinni suhtautuminen?

Vierailija
7/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvittaessa sen jälkeen vasta virkavapaata.

Vierailija
8/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse opiskelen toisen asteen ammattitutkintoa iltakoulutuksena ja olen hoitovapaalla, ja meillä ei ainakaan tunnit täyty, että saisi opintotukea.. ehkä eri asia jos koulua joka ilta?

Vierailija
9/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ammattikorkeassa ihan yhtä lailla opintopisteraja per kk. Ja suht korkea eli ei sitä ihan noin vain täyteen saa.

Vierailija
10/10 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulisi kevätlukukaudella harjoitteluineen 25 ov. Katsoin kelan sivuilta, että eivät tarkista yhden kk tukijakson perusteella, vaan koko vuoden. Ja jos jää suorituksesta jotain, niin voi laittaa selvityksen asiasta. Mielestäni tuo 25 pitäisi riittää. Mutta kelastahan tuo sitten selviää. Kunpa kohdalle vain osuisi tällä kertaa ihminen, joka tietää, mitä vastaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä