Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina tää sama kun MÄ oon lähdössä jonnekin...

Vierailija
18.10.2010 |

Meneepä aina ilmapiiri koleaksi kun minä olen lähdössä jonnekin menoon. Tänään sanoin, että ilmoittauduin työpaikan pikkujouluihin, jotka pidetään joulukuun alussa.

Jopa meni taas mies happamaksi ja kireäksi, aina sama juttu kun minä olen menossa jonnekin! Mies alkaa tenttaamaan että missä ne on ja mitä siellä tehdään ym. epäystävällisellä äänellä.

Menen vain harvoin, ehkä 2-3 kertaa/vuodessa. Mies itse menee ainakin kerran kuussa jonnekin, on jos jonkinmoista kalareissua ja laiturinnostoreissua. Mulle ihan ok, mutta olisi kiva että saisi itsekin sitten mennä ilman että jää jotenkin syyllinen olo omista menostani.

Nyt siis ilmoitin miehelle 1,5 kuukautta (!) aikaisemmin menostani, niin se mutisee,että hmm toivottavasti hänellä ei sitten silloin ole mitään menoa.

Nyt se niinku mököttää tuolla ja mikään ei muka vaivaa.

Mitä tällaselle voi tehdä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla kun mies lähtee reissuilleen niin alat valittaa ja motkottaa, että kun mies aina käy ja menee missä lie, etkä sinä pääse koskaan minnekään. Tai keksit itsellesikin puuhaa ja käsket miehesi hommata lapsille hoitajan!

Vierailija
22/22 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies yrittää vastaavassa tapauksessa saada mut jotenkin sekaantumaan puheissani ja saa asian kuulostamaan siltä että olisin menossa tekemään jotain kiellettyä tai vähintäänkin epäilyttävää, joka saa minulle taas epämiellyttävän olon, puolustuskannalle ja tuntemaan syyllisyyttä ihan kuin olisin tehnyt jotain sopimatonta.

Kyselee kaikkea, että kuka sinne lähtee, ja lähteekö mukaan miehiä ja naisia, tunteeko hän ketään, eihän sua ole aikaisemmin tuollainen kiinnostanut, miksi sitten nyt haluat lähteä...jne.

Ja sitten se ei voi jotenkaan muka vielä sanoa onko se ok, kun se riippuu niin työvuoroista ja ties mistä, ihan kun se nyt olisi jotenkin hankalaa sopia työvuoroja sopiviksi tai olla sopimatta omia juttujaan juuri silloin kun hyvissä ajoin kerron jostain omasta menosta (jos kyse on miehen omasta reissusta niin työvuorot järjestyvät parinkin päivän varoitusajalla).

Tämä kaikki aina tosiaan niin hankalaa, että joskus tekee mieli sanoa että anna olla, unohdetaan koko juttu. Se kai sen tarkoitus onkin...:-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla